Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Biografija

PROGRAMSKI SVET_SMK_20229

Martin Stariha

Direktor naročnikov, Luna \TBWA

Martin Stariha je po končanem študiju na Ekonomski fakulteti v Ljubljani zelo hitro začel z nabiranjem delovnih izkušenj. Njegovi poklicni interesi so že od začetka usmerjeni v področje marketinga in iz tega je izhajal, ko je nabiral prve delovne izkušnje kot pomočnik v marketingu (Datalab, Zavarovalnica Maribor). Kasneje je svojo pot nadaljeval na oglaševalski agenciji Luna \TBWA, kjer se še danes razvija in napreduje na različnih nivojih. Začel je kot asistent vodje projektov s spoznavanjem operativnih procesov, z napredovanji pa so sledile tudi večje odgovornosti. Kot vodja projektov in kasneje kot direktor projektov je pridobival izkušnje na področju strateškega in finančnega vodenja projektov ter naročnikov, prav tako pa je skrbel za celovit pregled izvajanja komunikacijskih aktivnosti.

Pred dobrimi tremi leti pa je na agenciji prevzel vodenje področja za razvoj naročnikov in blagovnih znamk ter s tem vodenje dvanajstih sodelavcev. Njegova strokovna področja so celovito vodenje projektov, razumevanje naročnikovih poslovnih izzivov, odgovornost za pripravo in izvedbo komunikacijskih kampanj, grajenje dolgoročnih odnosov z naročniki, finančni, vsebinski in strateški nadzor projektov, motiviranje ekipe. V svoji 13-letni karieri na oglaševalski agenciji je pridobil izkušnje z delom na različnih lokalnih in mednarodnih naročnikih iz najrazličnejših gospodarskih panog – telekomunikacije, zavarovalništvo, avtomobilizem, FMCG, časopisna industrija, farmacija, finančna industrija in ostale. Projekti na katerih je sodeloval so prejeli številne nagrade za učinkovitost in kreativnost. 

Od leta 2020 je kot član upravnega odbora aktivno vključen v Društvo za marketing Slovenije. Od leta 2018 pa je tudi aktiven član v dveh programih (Prvi mentor in Young Leaders Club), ki sta pod okriljem ameriške gospodarske zbornice AmCham

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Aleš Falatov

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event