Sandra Zver deluje v digitalnem svetu že več kot 18 let. Svojo poklicno pot je leta 2003 začela v agenciji Renderspace, sprva kot vodja enega prvih oddelkov za uporabniško izkušnjo v slovenskem prostoru, nato pa kot direktorica naročnikov sooblikovala digitalno komunikacijo številnih slovenskih podjetij. Iz agencijskega okolja je prestopila v svet malega podjetništva v vlogi vodje prodaje in marketinga v zasebni slovenski polikliniki, s ciljem uvajanja novih tržnih poti in digitalizacijo podjetja. Kariero je nadaljevala kot vodja marketinga v slovenskem podjetju UVC Solutions, prejemniku nagrade Najpodjetniška ideja 19/20.
Trenutno deluje kot produktni vodja v škofjeloškem startup-u SaleSqueze, ki s svojo lastno digitalno platformo za B2B naročanje proizvodnim podjetjem doma in po svetu omogoča digitalno transformacijo poslovanja. Osredotočena je na strateško pozicioniranje produkta in njegov razvoj na globalnih trgih.
Pravi, da je kljub raznolikim izkušnjam na področju marketinga in prodaje, njena največja strast še zmeraj upravljanje izkušnje kupca.