Špela Žorž

direktorica agencije Grey Ljubljana

Spela-zorz-640

Špela Žorž je v več kot 16 letih svoje karierne poti dodobra preizkusila dve strani marketinškega trikotnika – agencijsko (Luna\TBWA ter Grey Ljubljana) in naročniško (Renault Slovenija ter Kranjska investicijska družba). Sodelovala je pri upravljanju in ustvarjanju nekaterih največjih slovenskih in tujih blagovnih znamk, kot so Ljubljanske mlekarne, NLB, Pivovarna Laško, Renault, Opel, Gorenje, Bayer, GSK, Wrigley, Zavarovalnica Triglav … V letih 2006–2010 je bila članica organizacijskega odbora Effie, leta 2012 članica drugostopenjske žirije Effie, aktivna je kot predavateljica (SMK, Fanfara, Marketinški fokusi, DMS srečanja) in avtorica objavljenih člankov in prispevkov (MQ, Zbornik SMK, splet …). Danes je direktorica agencije Grey Ljubljana. V času njenega vodenja od leta 2012 je agencija Grey Ljubljana dosegla opazno rast v sicer slabem ekonomskem ozračju (200 % rast dobička, 40 % povečanje zaposlenih), močno okrepila svoj kreativni izraz ter reorganizirala interne procese z namenom ponujanja popolnoma integriranih storitev. Danes je Grey Ljubljana 4. največja agencija na slovenskem trgu.

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email