si Prikaži govorce Skrij govorce Prikaži opis programa Skrij opis programa Sponzorji dogodka Sponzor dogodka Uredi dogodek
08:00 - 09:00
Prikaži opis programa

Prihod in registracija udeležencev – 11. nadstropje GHB

 

09:00 - 10:30
Uvodno predavanje
  • Uvodni keynote: Klaus-Dieter Koch (Brand Trust):
    Uspešno znamčenje po COVID-19
  • Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa):
    »Real-time marketing insight« oz. odziv blagovne znamke na COVID 19
Prikaži opis programa
  • Klaus-Dieter Koch (Brand Trust): Uspešno znamčenje po COVID-19 (Performance Branding after Covid-19)

Da ne boste jezni in slabe volje, ko boste v 2021, 2022,… druge poslušali, kako je kriza priložnost. Ne čakajmo, ampak reagirajmo. Izkoristimo kar se dogaja okoli nas. Kako? Corona bo ostala in bo postala dejavnik trženja in pozicioniranja blagovnih znamk. Moramo jo »vključiti« oz. uporabiti. Upravljanje korone in prevedba tega v UAU sprožilce bo priložnost za marketing v prihodnje. Vse spremembe v okolju dajejo možnosti, da se pozicioniramo za naslednje desetletje. Uvodničar nam bo iz svojih desetletnih izkušenj razvoja B2B in B2C blagovnih znamk, majhnih lokalnih in velikih mednarodnih podjetji, povedal o najboljših strategijah in taktikah, kako to narediti.

  • Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa): »Real-time marketing insight« oz. odziv blagovne znamke na COVID 19

V prispevku bomo videli, kako je mednarodna znamka Argeta reagirala v zadnjih tednih – kaj vse so vključili v pregled sprememb med potrošniki, trgi, konkurenco… Kako so razumeli spremenjene okoliščine in kje so videli priložnosti za rast blagovne znamke. Katere kratkoročne in dolgoročne ukrepe so sprejeli? Kako so prilagodili izdelke, kako so reagirali glede cen, distribucije…? Dobili bomo vpogled, kako hitro in celovito reagirati in o čem vse naj marketingaš razmišlja, da bi njegova znamka bila tudi v turbuletnem obdobju v dobrem tržnem položaju. Koristno tako za tiste, ki delajo na domačem kot na mednarodnih trgih. (*)

10:30 - 11:00
Odmor
Prikaži opis programa

Odmor za druženje

11:00 - 12:30
Predavanje
  • Jaka Levstek (D.Labs):
    »Življenjsko« pomembno vprašanje: Ali smo še relevantni oz. kako izboljšati svojo relevantnost za kupce?
  • Mitja Pirc (Deloitte):
    Kako spremeniti 4P, da boste lahko uspešni po COVID-19? – Glavne priložnosti in izzivi
  • Ladeja Godina Košir (Circular Change & ECESP):
    »Zelene & krožne« priložnosti za marketing in marketingaše po COVID-19
Prikaži opis programa

Jaka Levstek (D.Labs): »Življenjsko« pomembno vprašanje: Ali smo še relevantni oz. kako izboljšati svojo relevantnost za kupce?

 Vprašanje v naslovu je izhodiščno vprašanje, ki si ga moramo postaviti. Vsako leto znova. Posebej pa po potresu, ki ga je sprožil COVID 19. Kako si pravilno odgovoriti na to vprašanje? Kaj narediti, če z odgovorom nismo zadovoljni? Kaj je tisto, kar se podjetja in znamke še vedno preveč otepajo narediti? O tem bo govora v tem razmišljanju Jake Levstka. Tema je življenjskega pomena za znamke, za marketingaše. (*)

Mitja Pirc (Deloitte): Kako spremeniti 4P, da boste lahko uspešni po COVID-19? – Glavne priložnosti in izzivi

Od marca letos živimo v spremenjenem osebnem in poslovnem okolju. Priča smo velikim spremembam pri nakupnih navadah in porabi ter spremenjenem delovanju podjetij in pospešeni digitalizaciji vseh procesov. Te (makro pogled) spremembe so tako velike, da mnoga podjetja revidirajo ali spreminjajo poslovne strategije in iščejo nove poslovne priložnosti, hkrati pa se še vedno ukvarjamo z optimizacijo posameznih P-jev (mikro pogled). S celostnim pregledom lahko identificiramo tako polja makro ukrepov in sprememb kot tudi priložnosti za prilagoditev in nadgradnjo upravljanja s P-ji. Z vidika prenovljenih poslovnih okolij in strategij kot tudi z vidika analitike in tehnologij, se odpirajo nove priložnosti. Hkrati pa se podjetja soočajo z mnogoterimi izzivi: kako uskladiti poslovni model in trženjski splet, kako bolje izrabiti obstoječe in potencialne marketinške tehnološke rešitve in kako razviti podatkovne in analitične kompetence in procese. 

Ladeja Godina Košir (Circular Change & ECESP): »Zelene & krožne« priložnosti za marketing in marketingaše po COVID-19

COVID-19, klimatska in gospodarska kriza poleg izzivov prinašajo številne priložnosti. Tudi za marketing, blagovne znamke, podjetja in marketingaše. V prispevku bomo dobili vpogled v nekatere od prepoznanih priložnosti, iniciativ in projektov na ravni EU, ki jih lahko marketingaši oz. naša podjetja pametno izkoristimo… Videli bomo, da preplet ekonomskih, okoljskih in družbenih ciljev za sočasno ohranjanje konkurenčnosti in kakovosti bivanja za vse ni le “marketinški trik”, ampak priložnost za konkretne, prebojne projekte. Predvsem pa bomo skozi osebno zgodbo spoznali, da imamo marketingaši kompetence (interdisciplinarnost, povezovalnost, sistemski pristop, vizionarstvo, sposobnost razmišljanja “out of the box”), ki štejejo in so posebej pomembne, ko naslavljamo vsebine trajnostnega razvoja in novih poslovnih priložnosti.

12:30 - 14:00
Prikaži opis programa

Odmor za kosilo

14:00 - 15:30
Predavanje
  • Matjaž Krč (Ekwb):
    Kako lahko svoje »F2F dogodke« tudi v prihodnje izvajamo online? – Prve izkušnje, kaj deluje in kaj ne
  • Tjaša Tršar (Mass):
    Kako kupujemo obutev digitalno in kako se bo ta prodaja razvijala v prihodnje?
  • Mojca Marija Pregelj (Generali Investments):
    Kako s hitrimi odzivi v nestanovitnih razmerah do novih potencialnih strank?
  • Matjaž Butara (Big Bang):
    Kako v digitalnem okolju nuditi svetovanje in enako izkušnjo kot v fizični trgovini?
Prikaži opis programa

Matjaž Krč (Ekwb): Kako lahko svoje »F2F dogodke« tudi v prihodnje izvajamo online? – Prve izkušnje, kaj deluje in kaj ne

V zadnjih mesecih so bili odpovedani številni mednarodni sejmi in konference. Kaj narediti, če odpovedo konferenco, na kateri je podjetje vsako leto predstavljalo svoje nove izdelke za prihodnjo prodajno sezono? Kaj narediti, če ne moreš »v živo« pripraviti svoje letne prodajne konference? Kako to prenesti v digitalno okolje? Kakšna naj bo dolžina oziroma struktura spletnega dogodka? Kako povezati ljudi, ki živijo v različnih časovnih pasovih? EKWB je izpeljal že nekaj svojih dogodkov digitalno. Z nami bodo delili svoje izkušnje in tudi razmišljanja, kako pripraviti prodajne konference v prihodnje. Koristno za vse, ki imate dilemo, kako prodajno-marketinške dogodke, konference izvajati tudi po COVID-19.

Tjaša Tršar (Mass): Kako kupujemo obutev digitalno in kako se bo ta prodaja razvijala v prihodnje?

Kaj stori podjetje z več kot 400 zaposlenimi, ki mora čez noč zapreti 50 trgovin, na spletni strani pa v tistem trenutku kupcu ponuja le peščico informacij? Mass klišejsko sodi med tista podjetja, ki so v času koronakrize postavila spletno prodajo. Fokus je tako s praznovanja 30. obletnice obstoja povsem preusmeril v uspeh in prodajo na spletu. Spletno prodajo z več kot štiri tisoč izdelki so vzpostavili v pičlih 13 dneh. Temeljito proučujejo spletne nakupne navade minulih mesecev, prilagajajo funkcionalnosti ter spreminjajo delovanje celotnega podjetja. Prisluhnite, kakšne rezultate so dosegli po lansiranju spletne trgovine, kako so prilagodili svoje poslovanje, o razlogih, zakaj so se za spletno prodajo odločili tako pozno, in kaj vse so morali storiti, da danes kupcu lahko ponudijo moderno spletno trgovino. Kako je v času zaprtja gospodarstva kar nenadoma večinsko breme prodaje prešlo s fizičnih trgovin na spletno trgovino in kaj delajo danes, da so lahko konkurenčni. Kako optimizirajo delovanje spletne prodaje in kje je njihov fokus pri razvoju spletne trgovine v prihodnje. In kako sta v svetu, v katerem je vse »avtomatika« in vse »digitalizirano«, še vedno najpomembnejša človek in sodelovanje. 

Mojca Marija Pregelj (Generali Investments): Kako s hitrimi odzivi v nestanovitnih razmerah do novih potencialnih strank?

Marca letos so se kapitalski trgi soočali z največjo nihajnostjo po zadnji finančni krizi leta 2008 in upadom tečajev za 30 odstotkov. V tako nestanovitnih razmerah (za katere so značilni panični umiki vlagateljev s kapitalskih trgov) je družbi Generali Investments uspelo v marcu in aprilu pridobiti rekordno število novih vlagateljev. Izkoristili so razmere, v katerih so se znašli, prilagodili komunikacijo in posegli po novih spletnih rešitvah (strokovnih webinarjih in videoidentifikaciji), kar je vodilo do zelo lepih uspehov. Kaj in kako so naredili, kaj so se naučili, nam bodo odkrili v prispevku. Zanimivo za vse, ki iščete vedno nove poti, kako do novih strank.

 Matjaž Butara (Big Bang): Kako v digitalnem okolju nuditi svetovanje in enako izkušnjo kot v fizični trgovini?

Kaj narediti, ko so tvoja glavna prednost fizična prodajna mesta in osebno svetovanje – z odlokom onemogočeni? Kaj in kako naj ravnamo tisti, ki računamo, da fizičnega sitka s strankami ne bo več toliko kot ga je bilo še pred marcem? Na primeru Big Banga bomo videli, kako se da z agilnostjo hitro vzpostaviti video svetovanje, kako reorganizirati prodajne poti, da lahko uspešno odgovoriš na izzive spremenjenega vedenja kupcev. Koristno za vse, ki želijo v novi realnosti ohraniti oseben stik s stranko in imajo izziv zadržanja prometa na spletnih kanalih.

15:30 - 15:45
Odmor
15:45 - 17:30
Predavanje
  • Dejan Kobal (KingsBox):
    Kako smo čez noč spremenili ciljno publiko in dosegli visoko rast v "korona krizi"?
  • Aleksandra Kregar Brus:
    Kako pridobiti primerno mesto in podporo za marketinške ideje, aktivnosti? Praktični nasveti.
  • Mic Melanšek, Rado Daradan (Hooray Studios):
    Mali Junaki - Kako rasti tudi ko je večina v krču?
Prikaži opis programa

Dejan Kobal (KingsBox): Kako smo čez noč spremenili ciljno publiko in dosegli visoko rast v “korona krizi”?

V preteklih letih je bilo podjetje Kingsbox usmerjeno predvsem na telovadne centre in njihove lastnike.  V trenutku, ko je celotno Evropo zavzel »lockdown«, obiskovalci niso imeli več dostopa do telovadnih centrov, in s tem tudi do opreme za trening. Takrat so posamezniki začeli iskati rešitve za trening doma. KingsBox je to prepoznal kot »nov trend«, prilagodil ponudbo in trend domačih telovadnic tudi hitro osvojil. Kako so v tako kratkem času prilagodili ponudbo, katere izdelke so lansirali, kako so prilagodili komunikacijo in v nekaj dneh začeli prodajati ljudem, ki so pred tem predstavljali zanemarljiv del njihove ciljne skupine? Koristno za vse, ki razmišljate o novih segmentih svojih kupcev.

Aleksandra Kregar Brus: Kako pridobiti primerno mesto in podporo za marketinške ideje, aktivnosti? Praktični nasveti.

Za izpeljavo vse svojih idej in predlogov za razvoj znamke, izdelkov, storitev mora marketingaš imeti primerno mesto in težo v organizaciji. To je še posebej pomembno v časih, ko se je potrebo hitro odzivati na spremembe pri kupcih, konkurenci, v družbi. V časih kot so sedaj in bodo tudi v prihodnjem letu. Kako si izboriti primerno mesto? Kako doseči, da bodo predlogi sprejeti v organizaciji, če nimamo formalne avtoritete? V prispevku bomo spoznali nekaj praktičnih nasvetov in usmeritev, kako vplivati znotraj organizacije. Koristno za vse, ki si želite izboljšati svojo veljavo znotraj svojih podjetij.

Mali Junaki – Kako rasti tudi ko je večina v krču?

Mali Junaki so na SMKJu že pred leti pojasnili ozadje svojega uspeha v Nemčiji, ZDA… Tokrat pa nam bodo pojasnili svoje načrte v prihodnje. Kako nameravajo dosegati rast prodaje svojih knjig? Kam se znamka še lahko širi? Z nami bosta Mic Melanšek in Rado Daradan.

17:30 - 18:00
Pogovor
  • Primož Jeralič, Jakov Fak, Maja Kosi …Kdo bo letošnji skriti gost, boste izvedeli, če se nam pridružite v Portorožu.
Prikaži opis programa

Tudi letos bomo prvi dan konference zaključili s skritim gostom, ki bo s svojo zgodbo darilo vsakemu posamezniku. Do sedaj so bili naši skriti gostje Primož Jeralič, Jakov Fak, Maja Kosi …

09:00 - 10:30
Predavanje
  • Nicolas Kfuri (Kfuri Consulting):
    Kako se znova povezati s porabniki po pandemiji?
  • Dan Podjed (ZRC SAZU):
    Zmagovalci pokoronske dobe se bodo posvetili ljudem
Prikaži opis programa

Nicolas Kfuri (Kfuri Consulting): Kako se znova povezati s porabniki po pandemiji?
(Reconnecting with the Post-pandemic Consumer)

Po pandemiji so potrebe podjetij, da se naučijo razumeti srca in misli porabnikov, večje kot kadarkoli. V prispevku bomo dobili vpogled v »novega« porabnika in to, kako ga razumeti. Tik pred COVID-19 je svet že doživljal disrupcije, ki so jih v glavnem spodbudili tehnološko gibanje brez primere in novi porabniški trendi. Pandemija je te dejavnike le še dramatično pospešila oziroma spodbudila. V predstavitvi bo govornik predstavil nekaj najpomembnejših porabniških trendov in primerov podjetij, ki so izjemno dobro sprejela, se odzvala ter izkoristila izzive in priložnosti (novega) sveta, v katerem živimo. Razumevanje spoznanj ni dovolj. Dandanes je raven občutljivosti ljudi izjemno visoka (strah, pomanjkanje človeških stikov, izguba dohodka, vnovično učenje, kako delati oziroma se dela učiti od doma, tehnološke motnje in podobno), zato je gradnja emocionalne povezave s porabnikom še pomembnejša kot do zdaj. Kako zgraditi dobro zgodbo, ki se bo povezala z novo realnostjo vaših strank? V predstavitvi boste dobili nekaj predlogov in primerov. Koristno za vse marketingarje, ki želijo, da so njihove blagovne znamke zmagovalke krize po pandemiji.

Dan Podjed (ZRC SAZU): Zmagovalci pokoronske dobe se bodo posvetili ljudem

Potrošniki, kupci in stranke so tri besede, ki se jih bomo tudi v marketingu morali znebiti, če se bomo želeli posvetiti posameznikom, torej ljudem, in spoznati njihove navade. Te so se med pandemijo covid-19 postavile na glavo. Kar se je še pred meseci zdelo samoumevno in nepogrešljivo, je nenadoma postalo odveč – od avtomobila v zasebni lasti do odhoda na delovno mesto. Kako se lahko približamo »novemu človeku« v post-covidski dobi in ga bolje razumemo? Kako nam pri tem pomagajo antropološki pristopi? In kako te pristope, ki nam zagotovijo »bogate podatke«, kombiniramo s t. i. »velikimi podatki«? Prispevek bo ponudil odgovore na ta vprašanja in pojasnil, kako s povezovanjem pristopov celostno spoznavamo ljudi in jim zagotovimo bolj smiselne izdelke in storitve ter marketinške rešitve.

10:30 - 11:00
Odmor
11:00 - 12:30
Predavanje
  • Matej Golob (CorpoHub):
    Kako naj uporabim spletna orodja za povečanje agilnosti marketinških oddelkov ali za povečanje svoje individualne konkurenčnosti?
  • David Žalec (Sadje v Pisarni):
    Agilnost v ciljnem segmentu, ponudbi in vse operacijah - garancija za uspeh v krizi
  • David Rozman (DIH Technologies Co.): 
    Kako prek digitalnih kanalov identificirati nove potencialne stranke in jih spremeniti v prodajne priložnosti? – Praktične izkušnje
  • Rebeka Lah Notar (Elan):
    Doživetje blagovne znamke – do danes z osebnim stikom, kako naprej?
Prikaži opis programa

Matej Golob (CorpoHub): Kako naj uporabim spletna orodja za povečanje agilnosti marketinških oddelkov ali za povečanje svoje individualne konkurenčnosti?

V prispevku bomo spoznali nekaj praktičnih primerov in nasvetov, kako povečati hitrost, komunikacijo v marketinškem oddelku in pri delu pri marketinških projektih – predvsem z uporabo spletnih orodij oziroma platform. Kako izboljšati odzivnost na marketinška vprašanja, kako izpeljati remote brainstorming (viharjenje možganov na daljavo), kako razvijati nove izdelke … v spletnih okoljih. Prihodnje delo bo verjetno kombinacija običajnega dela in dela prek spleta. Dobili boste nekaj preprostih nasvetov in orodij, ki bodo pomagala do večje agilnosti v »novem normalnem«. Koristno za vse, ki ne želite imeti občutka, da vas je povozil čas oziroma da zaostajate v prilagodljivosti za svojimi sodelavci, zunanjimi partnerji, konkurenco …

David Žalec (Sadje v Pisarni): Agilnost v ciljnem segmentu, ponudbi in vse operacijah – garancija za uspeh v krizi

V prispevku bomo videli, kako lahko v nekaj dneh zamenjamo iz B2B v B2C – od dostave v pisarne v dostavo na dom. Ampak to še ni vse. Kako jim je uspelo prodajo končnim strankam zadržati tudi, ko ni bilo karantene, kako še povečujejo in dodajajo nove končne stranke, kako sedaj dobivajo in rastejo tudi na B2B… Lep primer uspešnega hitrega prilagajanja segmentov, ponudbe in uspenešnega e-commerca (tudi ko marsikomu povpraševanje po prvem navdušenju upada).

David Rozman (DIH Technologies Co.): Kako prek digitalnih kanalov identificirati nove potencialne stranke in jih spremeniti v prodajne priložnosti? – Praktične izkušnje 

V prispevku bomo videli, kako z digitalnimi orodji kreiramo nove poslovne priložnosti v B2B svetu. V pomladnih mesecih so bili webinarji »hit«. Ampak marsikdo se je »opekel«. Kako jih pravilno zasnovati, kako učinkovito priti do pravega občinstva, kako med temi identificirati potencialne stranke, jih razviti v prodajne priložnosti in pretopiti v prodajo? Odgovore bomo videli skozi izkušnje v industriji robotskih pripomočkov za rehabilitacijo. Digitalna orodja bodo z nami v vseh industrijah v prihodnje v še močnejši meri. Kako bomo najboljši pri njihovi uporabi? Zanimivo za vse, ki si postavljate enak izziv.

Rebeka Lah Notar (Elan): Doživetje blagovne znamke – do danes z osebnim stikom, kako naprej?

Elan je vsako jesen pripravil letno mednarodno prodajno konferenco, na kateri se je lahko predstavil in navdušil svoje prodajne partnerje, trgovce, ambasadorje znamke in uporabnike s celega sveta. Celosten prenos strateških poudarkov in energije blagovne znamke je bil odločilen za navdušenje, motiviranost in pripadnost znamki. Na dogodku smo jih opolnomočili z glavnimi sporočili blagovne znamke in novih inovativnih izdelkov. Letos tega seveda ni bilo mogoče izvesti v taki obliki. Kako v spremenjenih razmerah vseeno seznaniti in navdušiti za novo kolekcijo? Od tega je namreč zelo odvisna prihodnja prodajna sezona. Slišali bomo praktične izkušnje, kako se pripraviti, kaj narediti in česa ne narediti za uspešen spletni promocijski dogodek za svojo prodajno mrežo.

 

12:30 - 13:15
Odmor
13:15 - 14:00
Predavanje
  • Jernej Česen (Ekipa 2/Outfit7):
    Nova kriza, nov »buzz word«? Ampak, kaj je resnična digitalizacija?
  • Anna Albinsson (Bisnode):
    Podatkovno vodeno trženje: vaš najboljši prijatelj v kriznih časih
Prikaži opis programa

Jernej Česen (Ekipa 2 (odvisna družbe Outfit7): Nova kriza, nov »buzz word«? Ampak, kaj je resnična digitalizacija?

Vedno smo na vse stvari “pripravljeni”, pa potem nas seveda zmeraj preseneti. Ko udari, iščemo nekaj oprijemljivega, nekaj kar nam da upanje. Tokrat smo vsi luč ugledali v DIGITALIZACIJI. Bi lahko ta beseda predstavljala “new order”? Lahko, če bi dejansko vedel kaj pomeni in če bi vedeli, kako se »živi digitalizacijo«. Outfit7 je že v osnovi digitalno podjetje, ki deluje v digitalnem okolju. Kaj to pomeni? Kako sprejemajo odločitve o razvoju, lansiranju novih aplikacij? Pa se v resnici digitalizirajo samo podjetja? Kaj pomeni digitalizacija podjetja za končnega uporabnika? 

Anna Albinsson (Bisnode): Podatkovno vodeno trženje: vaš najboljši prijatelj v kriznih časih

Podatkovno voden pristop še nikoli ni bil pomembnejši.  V času krize so podatki najtrdnejši temelj, na katerem lahko gradimo. Anna bo delila svoje praktične izkušnje v zvezi s tem, kako lahko pristop, ki temelji na podatkih, podjetjem in družbi pomaga krmariti skozi te krizne čase.

14:00 - 14:45
Pogovor
  • V pogovoru bomo gostili vodilna predstavnika podjetij Infobip in Adria Mobil.
Prikaži opis programa

V pogovoru bomo gostili managerje, ki vodijo podjetja, znamke, ki rastejo in imajo visoke cilje tudi v obdobju, ki prihaja. Gostili bomo Matjaža Grma (Adria Mobil) in Gregorja Potočarja, izvršnega direktorja Infobipa.

Infobip s sedežem v Vodnjanu je podjetje, ki je nedavno doseglo vrednost 1 milijarde dolarjev. Iz malega istrskega kraja so prodrli po celem svetu. Nevede vsi uporabljamo njihove rešitve. Kakšni so njihovi načrti za rast? Kako jih bodo dosegli? Kakšni bodo izzivi marketinga pri doseganju rasti v naslednjih mesecih?

Adria Mobil je vodilni proizvajalec prikolic in avtodomov. Marsikdo bi rekel, da gre za panogo, kjer je vse znano že leta, kjer inovativnost in preboj novih znamk ni možna. Adria Mobil je osvojil vodilno pozicijo na številnih evropskih trgih v zadnjih letih. Letos to pozicijo samo krepi. Kje je ključ uspeha in na kaj stavijo v prihodnje? Vse se vrti okoli blagovne znamke, izdelka in prodaje. Kako do dobro narediti bomo izvedeli v pogovoru. (*)