08:30 - 09:00
Registracija
09:00 - 10:40
Predavanje
Imamo pogum za razvoj svojih blagovnih znamk
Prikaži opis programa
Lazar Džamić: Kako pripravljeni ste na nove načine gradnje svoje blagovne znamke?
V preteklosti so se blagovne znamke gradile predvsem na izkušnjah z izdelki, mešanici oglaševanja in promocij ter izkušnjah strank. Čeprav ti vidiki še vedno veljajo, zlasti v različnih državah, je na razvitejših trgih in predvsem v digitalnem prostoru narava znamčenja postala bolj večplastna in presega tradicionalne pristope – zlasti zunaj najožjega trga blaga za široko porabo.
Pri sodelovanju z različnimi sodelavci in strankami v preteklosti sem spoznal, da je treba blagovno znamko, pripravljeno na digitalno okolje, graditi na šest dodatnih načinov; z drugimi besedami − spremenila se je tudi narava znamčenja.
To je eden od razlogov, zakaj številnim blagovnim znamkam ni uspelo osvojiti digitalnega prostora in so nekatere digitalne platforme (na primer Youtube in Tiktok) večinoma prepustile vplivnežem.
Skratka, priča smo premiku od tako imenovanega modela prekinitve v trženjskih dejavnostih (med katerimi je oglaševanje najbolj opazno) k modelu povabila – biti tisto, čemur ljudje želijo nameniti svoj čas: to pa pomeni različne stvari, od izobraževanja in podpore do navdiha in grajenja skupnosti.
Alex Angel: Onkraj družbenih medijev: izkoriščanje polnega potenciala skupnosti za poslovno rast
Kot nekdanja vodja skupnosti pri Redditu z več kot desetletjem izkušenj s sodelovanjem z blagovnimi znamkami po vsem svetu je Alex Angel iz prve roke videla neizkoriščeni potencial, ki ga za poslovno rast pomenijo skupnosti. V tej predstavitvi bo povedala, kako lahko skupnosti vplivajo na organizacijo onkraj pobud v družbenih medijih, in razčlenila glavne kazalnike uspeha. Predstavila bo oprijemljive korake, s katerimi lahko marketinške ekipe izkoristijo polni potencial skupnosti pri spodbujanju evolutivne rasti. Če ste vložili čas in sredstva v razvoj občinstva svoje blagovne znamke in iščete poti, kako ga še bolj pritegniti, se morate udeležiti te predstavitve. Pridružite se nam in odkrijte moč skupnosti pri spodbujanju poslovne rasti ter se naučite, kako lahko svoja trženjska prizadevanja dvignete na višjo raven.
Dean Levačič (Agilcon): Izkoristite tehnologijo za svojo marketinško in tržno prednost – B2C in B2B
Tehnologija odločilno vpliva na naše marketinške prakse. Ampak, ali smo resnično pripravljeni maksimalno izkoristi vse njene koristi? Kako podjetje tehnološko organizirati in s tem aktivirati podatke, ki so na voljo, za boljšo komunikacijo in podporo strank v realnem času in na vseh kontaktnih točkah? Kako marketinške kampanje in lojalnostne programe personalizirati, jih avtomatizirati in oplemenititi s tako imenovanimi next best action? Kako se pripraviti na vse koristi AI pri oblikovanju uporabniške izkušnje v realnem času? Nekaj odgovorov vam bo ponudil Dean Levačič. Koristno za vse v B2C ali B2B, ki ne želijo zaostajati na področju marketinške tehnologije.
10:40 - 11:00
Odmor
Ptujska mal’ca z razigrano Poli in moderno Slim&Fit
11:00 - 12:30
Predavanje
Brez oklevanja uporabljamo AI
Prikaži opis programa
Boris Cergol (Endava): Dva koraka naprej od ChatGPT – kakšne bodo spremembe in priložnosti za porabnike in marketingarje?
Po prispevku boste imeli občutek, kakšne so bližnje novosti, ki jih bo omogočila umetna inteligenca, kakšne bodo novosti za nas porabnike in kakšne bodo nove možnosti za marketingarje. Zanimivo bo na primer videti, kakšen bo zelo kmalu lahko razvoj novih izdelkov in kakšno vlogo bomo sploh imeli marketingarji. Na drugi strani pa bodo nam, porabnikom, vse bolj dostopne nekatere storitve, ki so sedaj predvsem v dosegu premožnejših, denimo osebni asistenti, tutorji, coachi … Zanimivo za vse, ki bi želeli poznati dva, tri korake naprej od ChatGPT in se pripraviti na svojo prihodnjo vlogo.
Timotej Gracner (Petsy Labs): Performance marketing na steroidih: Praktični primeri uporabe tehnologije AI v marketingu
V prispevku bomo spoznali praktične posledice, ki jih je ChatGPT prinesel v delovanje marketinške ekipe hitrorastočega podjetja. Ne bomo kazali, kako sestavijo članek za objavo na družbenih omrežjih. Ampak bomo pokazali, kako sta se spremenila način in organizacija dela, kako so se spremenile zadolžitve posameznikov in njihove sposobnosti. Videli bomo, kakšne praktične posledice in vpliv na učinkovitost marketinške ekipe je prinesla nova tehnologija. Videli bomo, v čem so posamezniki boljši, ker tehnologijo aktivno uporabljajo že pol leta. Koristno za vodje marketinga in za marketingarje, ki ne želijo, da jih prehitijo vsi, ki tehnologijo uporabljajo, ne le spremljajo.
Ursula Lavrenčič (KOBI): AI pomaga do boljših izdelkov, spreminja proces učenja in daje staršem nove izzive pri vzgoji otrok.
Poslanstvo KOBI je izumljati, oblikovati in razvijati orodja, ki otrokom pomagajo pri učenju branja. AI jim omogoča razvijati dodatne funkcionalnosti aplikacije, ki še izboljšajo otrokovo učenje branja, podjetju prihranijo stroške in čas. Bo pa tudi zelo spremenil način izobraževanja. Ursula nam bo predstavila, kako jim AI v praksi pomaga razvijati boljše rešitve, boljši produkt. Kot poznavalka AI, procesov učenja in mati treh otrok pa bo z nami delila tudi svoje razmišljanje, kako naj starši danes vodijo otroke pri uporabi AI, na kaj je treba biti pozoren, da bo umetna inteligenca v korist otrokovega razvoja.
Zenel Batagelj (Valicon) in Simon Cetin (Iprom) – »To bo f…« oziroma pogled dveh izkušenih marketingarjev na AI
Svoje videnje praktičnih priložnosti in dilem, ki jih AI prinaša marketingu, poslu in družbi, bosta predstavila Zenel Batagelj (Valicon) in Simon Cetin (Iprom). Kakšne priložnosti prinaša, kako vpliva na marketinške procese in akcije, kako boste raziskovali vedenje porabnikov v prihodnje, katere naše aktivnosti bo v celoti nadomestil AI, česa se pri AI lahko veselimo in česa naj se bojimo, kako naj se marketingar pripravi, da bo z AI še boljši pri svojem delu … Prisluhnite, da bo AI za vas priložnost in ne »kriza«.
Prikaži govorce
- Boris Cergol, regijski vodja podatkovne discipline, Endava
- Timotej Gračner, soustanovitelj in CMO pri Petsy Labs/voditelj podkasta Reklamist.si
- Ursula Lavrenčič, podjetnica in soustanoviteljica podjetja Hopalai
- Zenel Batagelj, ustanovitelj in partner, Valicon
- Simon Cetin, Ustanovitelj in partner, iPROM
12:30 - 13:30
Odmor za kosilo
Kosilo: Piknik dobrote iz Perutnine Ptuj
Sponzor dogodka

13:30 - 15:00
Predavanje
Končno marketinška agilnost v praksi
Prikaži opis programa
Jaka Kladnik (Switch to Eleven) in Rok Zajc (Bold.group): Samoorganizirani večfunkcijski timi sami skrbijo za svoj P & L, zaposlovanje, prodajno uspešnost ‒ prvi takšen uspešen primer v Sloveniji
Spoznali bomo ozadje mednarodno potrjenega primera vpeljave večfunkcijskih timov, sestavljenih iz predstavnikov generacije Z, ki samostojno skrbijo za delo z naročniki, prodajno učinkovitost, zaposlovanje v svojih timih in imajo svoj lasten P & L. Predstavili nam bodo svoje izkušnje, prednosti in tudi slabosti takšne napredne, agilne organizacije. Jaka Kladnik pa bo povzel iztočnice, kako bi podobno organizacijo lahko vpeljali tudi v marketinške oddelke podjetij.
Maja Treven (SKB banka): Agilnost marketinške ekipe vodi do večje uporabe naprednih analitičnih modelov in izboljšanje učinkovitosti direktnih marketinških aktivnosti
V prispevku bomo videli, kako deluje agilnost marketinga v praksi od plačilnih kartic, gameifikacije lojalnosti, gradnje skupnosti … V banki so sledili načelom agilnosti in dosegli večjo uporabo analitičnih modelov pri izboljšanju učinkovitosti digitalnih marketinških aktivnosti. Zanimivo za vse, ki želite agilnost in podatkovni pristop vpeljati v delovanje svojih ekip in podjetja.
Aleš Špetič (Klevio): Rock’n’roll iskanja »idealnega fita« med izdelkom in uporabniki
V prispevku bomo slišali nekaj izkušenj, kaj je v stanju nenehnih sprememb in kriz pomembno za uspešno inoviranje in iskanje prave ponudbe za pravi trg. Klevio je svojo ponudbo in svojo ciljno skupino uporabnikov v štirih letih nekajkrat popolnoma zamenjal. Produkt, ki se je Alešu na začetku zdel briljanten, je danes povsem drugačen. Namenjen je tudi povsem drugi ciljni skupini. Vmes je spoznaval svet glasbenih studiev, bolnišnic, svet Airbnbja, poslovnih prostorov v zgodovinsko zaščitenih objektih … Aleš nas bo popeljal skozi to konstantno spreminjanje, zavračanje in iskanje novih ciljnih skupin in z nami delil glavne nauke in tehnike, ki so mu pomagali na tej poti. Koristno za vse, ki želite najti idealno ujemanje med izdelkom in uporabniki.
Matjaž Butara (BigBang): Edinstvena praksa uspešnega povezovanja eNPS, NPS in prodajnih rezultatov/KPI v Sloveniji
Spremljamo NPS, spremljamo prodajne rezultate, spremljamo razpoloženje zaposlenih …, a kako vse to povezati v učinkovit sistem vodenja prodajnih ekip s ciljem doseganja prodajnih ciljev? V BigBangu vsakih 14 dni spremljajo eNPS in lahko predvidevajo, kako se bodo gibali prodajni KPI oziroma znajo ob slabših prodajnih rezultatih takoj poiskati vzroke v percepciji zaposlenih in kupcev ter se ustrezno odzvati. V praksi so potrdili povezavo med eNPS, NPS in prodajno uspešnostjo. Bi radi dokazovali učinke svojih marketinških aktivnosti – prisluhnite Matjažu.
15:00 - 15:20
Odmor
15:20 - 16:00
Predavanje
Odločno vodimo marketing
Prikaži opis programa
Spoznanja, napake in nauki v trženju – pogovor z Zoranom Vučinićem, nekdanjim operativnim direktorjem družbe Coca-Cola Severna Amerika in članom nadzornega sveta Atlantic Grupe
Pridružite se nam pri iskrenem pogovoru z Zoranom Vučinićem, nekdanjim operativnim direktorjem družbe Coca-Cola Severna Amerika, ki nam bo razkril svoje poglede na to, kaj je potrebno za uspeh blagovne znamke na današnjem konkurenčnem trgu. Vučinić ima dolgoletne izkušnje na širokem geografskem območju, v družbi pa je bil odgovoren za največji proračun za trženje, tako da ima ogromno znanja o ključnih dejavnikih, ki spodbujajo poslovno rast in trženje.
V pogovoru, ki ga ne smete zamuditi, bo Zoran Vučinić prikazal svoje razmišljanje za izvršne direktorje in direktorje trženja, ki želijo zgraditi tržno uspešno blagovno znamko. Od razumevanja globalnega porabnika, krmarjenja med izzivi globalnih trgov do ohranjanja prednosti pred konkurenco – Vučinić nam bo prenesel svoja spoznanja o uspehu blagovnih znamk in praktične nasvete, kako se izogniti pogostim pastem.
Prikaži govorce
16:00 - 16:40
Predavanje
Odločno vodimo marketing
Prikaži opis programa
Kakšen bo marketing manager? Kako bo vodil svojo ekipo? Kje bo dobil svojo ekipo?
Pridružite se nam na predavanju, na katerem bomo razpravljali o lastnostih uspešnega marketinškega managerja. Sogovorniki iz malih in velikih podjetij bodo delili svoje videnje kompetenc, potrebnih za to vlogo, in vam ponudili dragocene nasvete, ki jih lahko uporabite pri svojem delu. Kako bomo vodili svoje ekipe? Kako bomo sploh pritegnili in zadržali potreben kader? To je redka priložnost, da se učite od tistih, ki so uspešno krmarili med izzivi vodenja marketinških skupin in kampanj. Ne zamudite! Ne zamudite! Z nami bodo Stella Korošec (Equa), Tea Dora (Outfit7) in Miha Pahulje (Zavarovalnica Sava).
Pogovor bo vodila: Marjana Lavrič Šulman, samostojna svetovalka
16:40 - 17:00
Odmor
Degustacija z Barillo in druženje z Radio 1 80’s
17:00 - 18:15
Predavanje
Samozavestno uresničujemo podjetniške ideje
Prikaži opis programa
Bojan Šturm (Qonverto): Kako smo splezali iz »doline solz« oziroma brutalno odkrito o padcih in vzponih e-poslovne znamke Sugaronly
Pred letom dni so bili prepričani, da bodo brez težav na trge zahodne Evrope poslali novo znamko hitre mode. Poznali so zakonitosti e-poslovanja, performance marketinga, ujeli bodo val Tiktoka … Začetne hipoteze se, žal, v praksi niso potrdile. Bojan Šturm nam bo predstavil, kako so analizirali položaj, v katerem so se znašli, in kakšne ukrepe so vpeljali za dvig konverzije, dvig vrednosti košarice in izboljšanje dobičkonosnosti projekta. Izjemno koristno za vse, ki ste oziroma razmišljate o svojem e-poslovanju.
Primož Ogrizek (Aroma Global): Z zgodbo, fokusom na celovito izkušnjo in optimizacijo prodajnega spleta do mednarodne širitve v zasičeni panogi; primer aRoma
Spoznali bomo zgodbo nastanka blagovne znamke sladoleda z italijanskim pridihom in močno željo po rasti. Od kod ideja poskusiti zgraditi novo znamko v »sladoledni panogi«, ki je že tako zasičena, kako se je znamka poskusila širiti in kako se širi danes ter predvsem, kako je za uspeh treba obvladovati vse od kakovosti izdelka, njegovega videza, cenovnega spleta do upravljanja izkušenj strank. Zgolj za primer – kaj menite, se bolje prodaja sladoled »piccolo«, »grande«, »regolare« …? Prezentacija za vse, ki razmišljate, na kaj vse je treba misliti, če želimo danes zgraditi novo znamko v zasičeni panogi.
Tina Mele (TheGreenWitch): Kako doktorica medicinske znanosti postane spletna podjetnica, »zelena čarovnica«?
V prispevku bomo slišali, kako je doktorica medicinske znanosti, z redno zaposlitvijo v farmacevtski korporaciji, postala spletna podjetnica, ki lahko od svoje ljubezni do naravnih zelišč, poučevanja, nasvetov po spletu mirno živi. Dovolj zasluži, dela, kolikor želi, kjerkoli želi. Sama izboljšuje svoje programe in širi svoj posel. Lep primer poguma in kako lahko vsako ljubezen obrnemo v uspešen poslovni model. Lep primer enostavne digitalizacije svetovanja o naravnih zeliščih.
Bit Sever in Gregor Boštjančič: Ljubezen do videa te popelje okoli sveta in omogoči nov poslovni model
Bit in Anže Sever nista nameravala imeti popotniške oddaje na TV Slovenija. Bit je bil samo zelo navdušen nad videoprodukcijo. Gregor Boštjančič pa je želel ustanoviti agencijo za potovanja po svetu, a je pandemija njegovo idejo ustavila. Poti so se križale in rojevali so se novi projekti, vlogi, stran na Youtubu, oddaje …. dopolnjeval se je poslovni model. In sedaj imata Bit in Anže tudi oddajo na TV. V prispevku bomo spoznali, kako so iz ljubezni do videovsebin in potovanj začeli graditi ponudbeni splet različnih vsebin in kam se želijo še širiti. Zanimivo za vse, ki razmišljate o novih kanalih prihodkov ali kako iz svojega hobija narediti posel.
Prikaži govorce
18:15 - 18:30
Predavanje
18:30 - 19:00
Odmor
19:00 - 20:00
Podelitev nagrad
Podelitev nagrad Marketinška odličnost
Prikaži opis programa
Marketing je srce podjetja, je tisti, ki žene podjetje naprej, zato mora biti vedno v izjemni kondiciji. Le najboljši v svoji stroki si lahko prislužijo nagrado Marketinška odličnost, zato smo prepričani, da tudi vaš projekt ne sme manjkati. Marketinške projekte, za katere menite, da so med najboljšimi v državi, lahko letos prijavite v eno od štirih kategorij:
- Odličnost marketinške strategije (Za celovit spekter marketinških aktivnosti, ki zajema širši spekter marketinških aktivnosti in razmišljanja)
- Odličnost trajnostnega delovanja (Za izrazito trajnostno usmerjene projekte s pozitivnimi družbenimi in/ali okoljskimi učinki)
- Marketinška odličnost kot odziv na izredne okoliščine (Projekti ali rešitve, ki jih je podjetje uvedlo kot odgovor na posebne okoliščine; novega konkurenta na trgu, dvig cen surovin, spremembe v panogi, družbeno dogajanje, združevanje/prevzem podjetij, izguba dela trga …)
- Odličen korak pred drugimi (Novost ali inovacija na enem od 7P, nov poslovni model, transformacija/optimizacija poslovnih procesov …)
Člani strokovne komisije so …
Strokovna komisija v vsaki kategoriji izbere zmagovalca, podeli pa tudi glavno nagrado. Člani strokovne komisije so strokovnjaki, izkušeni marketinški direktorji ter direktorji različnih področij v najuspešnejših slovenskih podjetjih. S svojimi projekti boste morali prepričati Petro Čadež, direktorico marketinga, SPP delikatesni namazi v Atlantic Drogi Kolinski, Janeza Rakuščka, izvršnega kreativnega direktorja v agenciji Luna/TBWA, Mojco Avšič, direktorico marketinga in uporabniške izkušnje v Petrolu, Jureta Bohinca, direktorja marketinga v A1, Živo Čižman, podpredsednico marketinga v Outfit7, Leona Korošca, direktorja zimske divizije in podpredsednika skupine Elan, Andreja Krajnerja, direktorja komunikacij v NLB-ju, Viktorijo Radojević Mavrič, izvršno direktorico marketinga in razvoja v Skupini Mercator, Vesno Žabkar, redno profesorico za področje trženja na Ekonomski fakulteti UL ter Špelo Žorž, direktorico v agenciji Shift.
Sponzor dogodka

22:00 - 02:00
Zabava
Zabava v News Cafe
Prikaži opis programa
Zabava z DJ-jem in udarnim glasbenim presenečenjem.
08:30 - 09:00
Predavanje
09:00 - 10:30
Predavanje
Imeti jajca – Dvignimo digital na naslednjo stopnjo
Prikaži opis programa
Kristen Laina White (Nike): Prihodnost e-trgovine? Bodite bolj osebni, odločni in praktični
Po veliki rasti v zadnjih letih je elektronsko poslovanje pred številnimi izzivi. Kako spodbujati zvestobo in povezanost s svojimi strankami ter ustvariti pomenljivejše poslovanje in odnose? Kako zagotoviti nadaljnjo rast spletne prodaje? O čem morajo razmišljati tržniki, ko poskušajo podpreti elektronsko poslovanje svojih blagovnih znamk? Trgovci na drobno in blagovne znamke bi morali razmisliti, kako ustvariti bolj osebno izkušnjo elektronskega poslovanja, kako graditi z namenom in kako biti praktični za stranke. Kristen White bo svoje misli podkrepila s primeri iz različnih panog. Če želite še bolj razviti svoje elektronsko poslovanje, se nam pridružite na tej predstavitvi.
Jure Knehtl (WeScale): Hrabro preverite ali je vaš performance marketing lahko učinkovitejši
Performance marketing je mogoče najbolj izrabljana beseda zadnjega obdobja digitalnega marketinga. Vsi bi tudi želeli takojšne, instantne in velike učinke. Velikokrat smo razočarani. Jure Knehtl bo na osnovi večletnih izkušenj pripravil pregled, kako v resnici uspešno povezati vse spletne kanale in pripraviti svojo spletno trgovino za hitro rast, kje naredimo največ napak, kakšen freamwork uporabiti in kako poskrbeti za učinkovit performance marketing v Sloveniji in tujini. Koristno za vse, ki so se pripravljeni pogledati v ogledalo in narediti odločen korak naprej k resnično učinkovitejšemu performance marketingu.
Mirela Čanić: »Digital marketing’s hall of shame« – najpogostejše B2B- in B2C-napake, iz katerih se še vedno lahko učimo
Mirela Čanić nam bo postavila ogledalo. Vodila nas bo skozi primere najpogostejših napak, ki jih še vedno delamo v digitalnem marketingu. Tako B2B kot B2C. Od zanemarjanja temeljev e-poštnega marketinga, neupoštevanja komentarjev strank, ignoriranja poziva k nakupu … Dobili boste kratek opomnik, kaj so največje napake pri digitalnem marketingu. Zato, da jih sami ne bi ponavljali.
Mark Mavretič (Synthesia): Kako smo zgradili »mašinerijo« za rast B2B?
Katera preprosta načela so Synthesio, največjo platformo na svetu za ustvarjanje videovsebin z uporabo UI, postavila ob bok najuspešnejšim podjetjem? Kako lahko marketinška ekipa zagotovi predvidljivo rast podjetja? Lahko FB in IG uspešno delujeta v B2B-okolju in zakaj sta v prvi vrsti za uspeh pomembna pogum in kreativnost? Mark Mavretič je eden izmed prvih zaposlenih v ekipi za rast Synthesie in z nami bo delil konkretne odgovore na zgornja vprašanja.
10:30 - 10:45
Odmor
10:45 - 12:15
Predavanje
Pogumno kreiramo kulturo inovativnosti
Prikaži opis programa
Andraž Tori (Outbrain): »Don’t die“
V prispevku bomo spoznali izkušnje, izzive, ključne nauke s področja inovativnosti in razvoja, ki jih je Andraž Tori pridobil skozi razvoj Zemante in sedaj vodenja razvoja v Outbrainu. Kako on vidi ključne dejavnike, ki vplivajo na razvoj novih rešitev, kaj so »blockerji«, kako pivotirati v manjši organizaciji in kaj to pomeni za večjo globalno organizacijo, kakšna je vloga vodji… Koristno za vse, ki želite biti gonilo razvoja, inovativnosti, vpeljave novosti v svojih organizacij.
Rinalda Klemenčič (Zavarovalnica Sava): Pridobivanje prednosti skozi inovacije – proces, metode in rezultati
Mogoče ima kdo napačen vtis, da je zavarovalništvo »počasna« dejavnost. Ni bila in tudi ne bo. Zato najboljši s konkurenco tekmujejo tudi v razvoju novih rešitev. V prispevku bomo spoznali, kako se inoviranja lotevajo v Zavarovalnici Sava – kakšen šeststopenjski proces uporabljajo, kakšne metode za vključevanje uporabnikov in kako inovacije vrednotijo, da so tudi tržno uspešne. V zadnjem obdobju so razvili več kot 20 različnih rešitev – z nekaterimi so bili prvi na trgu in jim konkurenca lahko zgolj sledi. Koristno za vse, ki želite biti hitrejši in uspešnejši v inoviranju svoje ponudbe glede na svojo konkurenco.
Filip Remškar (Castoola): Televizija ni »mrtva« – sila se prebudi. Ciljano TV oglaševanje.
Televizija je še vedno prevladujoča velesila oglaševalskega ekosistema. Vendar pa je televizijsko oglaševanje dolgo »spalo na lovorikah«, medtem ko so digitalni mediji in družbena omrežja vidno načeli njeno prevlado in jo tudi prehiteli.
Skokovit tehnološki razvoj in drastične spremembe navad gledanja so televizijsko oglaševanje postavili pred veliko preizkušnjo. Toda televizija je v zadnjih letih vendarle doživela odločilen premik. Televizijsko oglaševanje je izkoristilo prednosti digitalnega sveta in jih uspešno preneslo na največji ekran v gospodinjstvu. In tako smo stopili v novo dobo digitaliziranega televizijskega oglaševanja, ki ga poganja najboljše televizije in spleta, to je ciljano TV oglaševanje.
12:15 - 12:30
Odmor
12:30 - 13:30
Predavanje
Končno odkrito in direktno o marketinških resursih
Prikaži opis programa
Ranko Jelača (Lactalis Group): »Mastering marketing budget« – praktične izkušnje
V prispevku bomo videli, kako izkušeni menedžer razmišlja, ko mora sestaviti proračun za različne trge. Kaj je prvi pogoj za uspešno načrtovanje, kako se odločati, koliko vložiti v določen segment marketinga, koliko investirati v nov komunikacijski kanal, koliko vlagati, če prodaja na določenem trgu pade oziroma raste … Pridružite se nam in imeli boste enkratno priložnost vpogleda v razmišljanje, ki je gotovo uporabno tudi v drugih panogah.
Katarina Pivk Kreft (Kotanyi): Kako v turbulentnih obdobjih uspešno braniti omejena marketinška sredstva – praktični primer Kotanyi
V zaostrenih razmerah je proračun vedno ena od akutnih tem. Pogosto govorimo o zmanjševanju sredstev, črtanju ali prelaganju aktivnosti … Katarina Pivk Kreft bo z nami delila svoje izkušnje in pristop, ki je pripeljal do ohranitve oziroma rasti budgeta tudi v zaostrenih razmerah. Kreativnost in iznajdljivost pri načrtovanju aktivnosti z omejenimi sredstvi vsekakor prispevajo k ohranitvi sredstev in pomembnosti marketinga znotraj podjetja. Zanimivo in koristno predavanje za vse, ki imate omejena sredstva, jih želite ohraniti/povečati in povečati svojo vlogo pri uspešnem poslovanju podjetja.
Odkrit pogovor Kako naj se marketingar loti budgetiranja v sedanjih razmerah? V pogovoru bodo sodelovali Mitja Pirc (Kearney), Ranko Jelača (Lactalis Group) in Katarina Pivk Kreft (Kotanyi).
13:30 - 14:00
Pogovor
Veliki finale 28. SMK Uspeh sledi pogumin
Prikaži opis programa
Dan Podjed (SRC SAZU): Kako postati junak našega časa?
Junaki iz pravljic in preteklosti so bili pogumni posamezniki in posameznice, ki so za nekaj časa odšli od doma, v neznano, se tam spopadli z nevarnostmi in si spotoma nabrali dragocene izkušnje. Nato so se vrnili v domačo skupnost, ki jih je sprejela z vsemi častmi. Danes junaki izginjajo tudi zato, ker se ljudje nimamo kam skriti in nimamo časa izginiti z »dogodkovnega obzorja«. V t. i. družbi spektakla moramo biti ves čas prisotni, priklopljeni in vidni, sicer ne obstajamo. Ves čas moramo s selfiji in drugimi objavami kazati, kaj počnemo, in potrjevati lasten obstoj. Junakinje in junaki se tako razblinjajo, nadomeščajo pa jih zvezdnice in zvezdniki ter vplivnice in vplivneži z omejenim rokom trajanja. Je res nastopil čas, ko »ne potrebujemo še enega junaka«, kot je prepevala Tina Turner? Ali pa je nastopil čas za nove junake našega časa? Zanimiv in koristen razmislek o novodobnem pogumu in junaštvu za vsakdanjo in občo rabo bo vplival tudi na kakovost vašega življenja in vam pomagal pri odklopu in odhodu v neznano.
Prikaži govorce
14:00 - 15:00
Kosilo
Prigrizek in grižljaji z žara s Kotanyjem