si Prikaži govorce Skrij govorce Prikaži opis programa Skrij opis programa Sponzorji dogodka Sponzor dogodka Uredi dogodek
09:00 - 10:30
Predavanje
Prikaži opis programa

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja.

Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in lahko tradicionalen poslovni model preoblikujejo z ustvarjanjem novih virov dohodkov za prihodnost.  

Klemen Peternel (Kalmia): NFT – samo še en »buzzword« ali pa priložnost za blagovne znamke, marketingaše?                                                                                                                      

Tweet prodan za 3 mio $, slike mačk za nekaj tisoč $… o NFTjih se to pomlad vsepovsod govori.  Ampak ali je to zgolj še en »balonček« ali je v tem kaj trajnega za marketingaše? V prispevku bomo videli kaj se trenutno dogaja okoli NFTjev na svetovnem trgu, kako se »vključujejo« socialna omrežja v NFT norijo… Čeprav je sedaj hype, tehnologija ima potencial, da poenostavi naše življenje od menjave lastništva realnih sredstev brez posrednika (nepremičnine, premičnine, intelektualna lastnina, patenti) do covid potrdil. Dobili bomomhiter uvid tudi v pravni in davčni vidik NFTjev. Koristno za vse, ki želijo aktivno vstopiti v NFT svet in tiste, ki želijo biti zgolj informirani, kaj NFT prinaša znamkam ali vsakemu posamezniku.

Christopher Coomes: Trženje v metaverzumu in širše. Začnite zdaj ali lovite zaostanek pozneje. 

Metaverzum se spreminja iz dneva v dan. Christopher Coomes bo predstavil priložnosti, ki jih novi virtualni svetovi prinašajo blagovnim znamkam in trženju. Ne le v prihodnosti, ampak že zdaj! Kaj morajo vodje blagovnih znamk storiti danes, da bi se pripravili in dobro izkoristili virtualni svet v prihodnjih 12 mesecih. Kako razširiti blagovno znamko, pridobiti nove uporabnike in služiti v spletnem svetu. Če želite biti del virtualne prihodnosti, nikakor ne smete zamuditi te predstavitve.

11:00 - 12:15
Predavanje
Prikaži opis programa

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika?

Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo znamko, ali naj sledim tradicionalnim raziskavam, koliko naj zaupam zgolj kvantitativnim »insightom«, koliko zaupati različnim napovedovalcem trendov … Kako vsemu temu slediti šele na globalni ravni? Ravno o tem bo ob svojih izkušnjah in projektih govorila Vesna Hajnšek, ki je pri Swarovskem pristojna tudi za »customer intelligence« na svetovni ravni. Zanimivo za vse, ki želite biti mirni, da dobro spremljate in razumete svoje porabnike, in za vse tiste, ki imate svoje porabnike tudi ali predvsem zunaj Slovenije.

Luka Kogovšek (Ona-On):  Kakšni so resnično starejši? Razbijmo nekaj mitov

V prispevku bomo ob izkušnjah največjega portala za samske in željne spoznavanja Ona-On spoznali, kako se vedejo starejši od 50 let, kako komunicirati z njimi, kakšne aktivnosti jih pritegnejo, kako se znajdejo v digitalnem svetu, kako zaupajo »neznancem« … Segment starejših je segment, ki na portalu Ona-On v zadnjem obdobju najbolj raste. Prek njega imajo najbolj osebno komunikacijo. Lepa priložnost, da poskušamo čim bolje razumeti, kakšni so danes starejši. Koristno za vse, ki imajo med svojimi kupci in uporabniki tudi starejšo populacijo.

Tjaša Jarc (Džungla Plants): Ali bi najeli okrasno rastlino?

Džungla Plants ni več zgolj slovenska spletna trgovina sobnih rastlin, ker prodajajo tudi na Hrvaškem. Rastejo tudi po covidnem lockdownu. Širijo se organsko. Komunikacija je bolj naravna, CTA jim ni prioriteta. Stranke so jih pripeljale tudi do ponujanja najema rastlin za poslovne prostore. Svoje marketinške »learningse« bodo delili v tem prispevku.

Zenel Batagelj in Andraž Zorko (Valicon): Vse kar smo vedeli in se učili o monitoringu potrošnikov se je postavilo na glavo

Volitve so za anketno raziskovanje eden redkih trenutkov v poslu, ko lahko v živo preverimo delovanje različnih metodologij. Letošnje niso bile nič drugačne. Zaključki spremljanja razmišljanja in vedenja volivcev pa so potrdili velike spremembe v pristopu k monitoringu potoršnikov in celotnega marketinga. Pomenijo dokončno slovo telefonskega anketiranja, paradigme vzorca 1000… V prispevku bomo videli, kako lahko spletne panele uporabimo pri preučevanju vedenja potrošnikov, kako lahko taktično glasovanje državljanov primerjamo z vedenjem potrošnikov in kako metrike taktičnega glasovanja prenesti v marketing. Koristno za vse, ki jih zanima še boljše in lažje razumevanje vedenja potrošnikov.

12:15 - 13:30
Kosilo
13:30 - 14:45
Predavanje
Prikaži opis programa

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip

Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf, koliko izzivov. O njih bo govorila Tamara Valenčič ob številnih primerih, kako so te izzive reševala in jih rešujejo mala in velika podjetja z zelo različnih dejavnosti. Zelo koristno za vse, ki želite uspešno voditi marketinške ekipe v hibridnem okolju.

Vesna M. Kovač (Celtra): Kako ohranjati produktivnost in razvijati kulturo v hibridnih oblikah dela – praktične izkušnje

Prešli smo na hibridne oblike dela, malo od doma, malo v pisarni, malo na tretjih lokacijah … Člani ekipe niso več skupaj vsak dan, vsak teden, vsak mesec … V takšnih razmerah se pojavijo izzivi, kako zadržati raven produktivnosti? Postavi se vprašanje, kako ohraniti ali razvijati kulturo, ki nas je v ekipi, podjetju odlikovala v preteklosti? S temi izzivi so se že pred covidom-19 srečali tudi v Celtri, ki je mednarodno podjetje, v katerem zaposleni že dolgo delajo v različnih hibridnih oblikah. Zato so njihove izkušnje lahko koristne za vse, ki jih zanima, kako zadržati oziroma izboljšati produktivnost in razvijati kulturo v hibridnih razmerah delovanja marketinške ekipe.

Matej Golob (CorpoHub): Kako »small talk« vpliva na rezultate in kaj dela Google na Krku?

Čustva, strah in strast v kombinaciji s številkami ter statistično analizo. To je moderni marketing, in to mora biti tudi moderno delo v novih hibridnih razmerah. Imamo svoja mnenja in občutke o hibridnem delu, vodenju, vendar nimamo vedno prav – podkrepiti ali ovreči jih moramo s številkami. Kaj misliti, ali več empatije in popustljivosti do ekipe negativno vpliva na doseganje rokov in rezultatov? Najnovejše raziskave na področju novih oblik dela nekatere naše domneve potrjujejo, nekatere mite pa razbijajo. O tem, kaj nam danes glede hibridnega dela in vodenja govorijo številke, bo govoril Matej Golob. Uporabimo te ugotovitve za boljše vodenje svojih marketinških ekip.

Vito Babuder (Klančar žerjavi): Kako lahko digitalni marketing uspešno »lovi« nove sodelavce v gradbeništvu – praktični primeri

Spoznali bomo praktične primere digitalnih marketinških akcij za pridobivanje novih sodelavcev. Tudi v gradbeništvu je primanjkljaj dobrega kadra. Kako priti do njega? Kako potencialnim kandidatom predstaviti delovno mesto, ki ga sploh ne poznajo? Kaj ima na voljo vodja marketinga, da pritegne nov kader? Katere akcije so izvedli in kakšni so bili učinki? Nekaj odgovorov bomo dobili v tem prispevku.

15:00 - 16:30
Predavanje
Prikaži opis programa

Maciej Zawadziński (Piwik PRO): Kako se pripraviti na digitalno neodvisnost EU in kako se odmakniti od najbolj priljubljenih trženjskih orodij?

Različen pristop k zasebnosti med ZDA in Evropo ter posledično prizadevanja za digitalno neodvisnost EU bodo omejili uporabnost številnih platform trženjske tehnologije, ki jih tržniki vsakodnevno uporabljajo, na primer Google Analytics, Facebook in Salesforce. Nekatere platforme kmalu morda ne bodo več dovoljene. Kaj boste storili, če vaša glavna trženjska orodja jutri ne bodo več uporabna in na voljo? Vaše možnosti bodo zelo omejene. Začnite se pripravljati in iskati nove možnosti že danes. Ta predstavitev bo razkrila, kaj različen pristop v ZDA in EU lahko pomeni za tržnike ter kako se ti lahko pripravijo na prihodnost.

Simon Struna (iProm): Kako izstopite z vrtiljaka »velikih« in izkoristite polno moč svojih podatkov?                                                                                              

Globalne medijske platforme, znane tudi kot »ograjeni vrtovi« (walled garden), spodbujajo medsebojno tekmovanje med oglaševalci. Podatke o vaših uporabnikih in podatke, kdo vaša komercialna sporočila gleda ter kako se na njih odziva, agregirajo in jih ponujajo vašim tekmecem. Poslovni model prodaje oglasnega prostora v ekosistemih ograjenih vrtov temelji na višanju cene zakupa po modelu dražbe v realnem času (RTB – real time bidding).

Pospešena digitalizacija medijskega trga, zavedanje pomena varovanja in lastništva podatkov, pridobljenih vzporedno z digitalnim oglaševanjem, ter vse večje zaostritve na področju varovanja zasebnosti uporabnikov interneta podjetja dodatno spodbujajo k premikom zunaj ograjenih vrtov. 

Zakaj je gradnja lastnega neodvisnega podatkovnega skladišča (private DMP) strateška naložba? Kako podatke, pridobljene z oglaševanjem, povezati z drugimi podatki iz trženjskih in poslovnih dejavnosti v zaščitenem in varnem okolju? Kako svoje podatke prek oglaševalskih tehnologij (Ad-Tech) učinkovito izkoristiti za komunikacijo z vašim ciljnim občinstvom? Odgovore, podprte s primeri uspešnih praks, dobite v tem prispevku.

Marko Maučec (EscapeBox): Spletni piškotki ali zero-data bombončki: kako s »preprostimi« kvizi do boljših podatkov? 

Ko se udarijo tehnološki velikani, posledice občutimo vsi, ki poslujemo na spletu. Kaj pa, če je lahko tudi drugače? Medtem ko so bili še včeraj spletni piškotki podlaga za skoraj vse spletne trženjske aktivnosti, že danes to nadomeščajo zero-party bombončki. Zakaj? Zakaj jih potrebujemo? Kakšne odločitve nam pomagajo sprejemati? In zakaj so kvizi orodje, ki nam lahko pomaga (o)bogatiti uporabniške podatkovne zbirke? Videli bomo, kakšne informacije pridobimo s kvizi in kako te pomagajo sprejemati boljše poslovne odločitve.

Simon Slonjšak (Telekom Slovenije): TV oglaševanje se končno spreminja – kaj prinaša prihodnost?

Televizija je še vedno dominanten medij v svetu oglaševanja. TV oglaševanje se ni spremenilo že zadnjih 60 let. Nove tehnologije bodo končno tudi v Sloveniji omogočile bolj targetirano nagovarjanje gledalcev, večjo interakcijo z gledalci, možnost naročila tesne vožnje ali testiranja, oglaševalcem optimizacijo budgetov in večjo učinkovitost in merljivost oglaševanja.

16:45 - 18:00
Predavanje
Prikaži opis programa

Petra Parovel (SWY): Kako »z nič« danes zgraditi svojo znamko oblačil? Izkušnje SWY

V prispevku bomo spoznali, kako je Petra začela in kako razvija znamko oblačil SWY, ki jo nosi že več kot 60 tisoč Slovenk in Slovencev. Začela je brez predhodnih izkušenj v panogi oblačil. Kako ji je uspelo pridobiti toliko sledilcev, kakšno komunikacijo uporablja, kako jih z izkušnjo in transparentnostjo pretvori v kupce in kako vidi gradnjo skupnosti uporabnikov SWY … Nekaj odgovorov bo delila z nami v tem prispevku. Koristno za vse, ki bi začeli ustvarjati svojo znamko od začetka in zanimivo za vse, ki skrbite za »utečene« znamke, ker mogoče dobite idejo za kakšno spremembo.

Klavdija Novak (Frizer Crispus): Pogum, dobra ekipa in marketinško razmišljanje premagajo vse ovire!

V prispevku bomo spoznali, kako je z marketinškim razmišljanjem lokalni frizerski salon povečal promet za 40%, odprl novo enoto, razširil segment uporabnikov…in to tudi ob zaprtju zaradi COVIDa. Videli bomo, kako preoblikovati cene, kako dodajati storitve, kako biti občutljiv na spremembe v populaciji, kako z resnično omejenimi sredstvi uspešno izvajati vsebinski marketing. Vse to so dosegli ob izgubi ustanovitelja salona. Izjemna zgodba, ki je lahko spodbuda marsikateremu marketingašu.

Jannik Diefenbach: Kako moj dedek navdihuje tisoče starejših po svetu? – Tako da jim kaže, kako kul je biti starejši.

Slišali bomo zgodbo slovenskega dedka Alojza in njegovega vnuka Jannika, ki prek svojih profilov na družbenih omrežjih dosegata na tisoče mladih in starejših.

V predstavitvi boste izvedeli, katere blagovne znamke sodelujejo s starejšimi in zakaj ter kako nagovarjanje starejših vpliva tudi na mlajše generacije. Zanimivo za vse, ki želijo hkrati aktivno komunicirati z različnimi generacijami.

Uroš Svenšek (Agencija 101): Kako se razvijajo mlade blagovne znamke in kaj se od njih lahko naučijo »tradicionalisti«?

V prispevku bomo dobili pregled, kaj za svoj uspeh počnejo mlade blagovne znamke, ki so se pojavile na trgu ob pomoči Instagrama, Tiktoka, Facebooka … in influencerjev. Ne kaj počno, ampak kako pridejo do svojih porabnikov, kako gradijo svojo »community« sledilcev, kaj ponujajo svojim kupcem. Predvsem bo prispevek namenjen razmišljanju, kaj se od mladih blagovnih znamk lahko naučijo »tradicionalne« znamke. Koristno za vse, ki bi želeli biti »v toku spremenjenega razvoja blagovnih znamk«.

 

21:00 - 22:00
Zabava
22:00 - 00:00
Zabava
09:00 - 10:30
Predavanje
Prikaži opis programa

Mark Adams (Vice): Kako se prebiti in razvijati svojo blagovno znamko v 2022

Najsi delate za veliko korporacijo, zaganjate lastno podjetje ali gradite svojo osebno blagovno znamko, velja nekaj temeljnih pravil, ki jih morate poznati, če želite biti uspešni v letu 2022 in v prihodnje. Mark Adams bo predstavil »pet pravil preboja«, ki jih morate spoznati in obvladati, da boste sploh imeli možnost biti razumljeni in opaženi v vse bolj glasnem, natrpanem in raztresenem svetu. Pripravite vprašanja, saj vam bo Mark v sodelovanju z občinstvom pokazal, kako uporabljati teh pet pomembnih načel, ki bodo spremenila vaš posel in življenje.

Marko Kufrin (Atlantic Grupa): Ustvarjanje novih virov rasti (v težkih časih)                  

Imate posebno enoto za pobude za rast? Kako organizirati nove pobude za rast in kako k njim pristopiti v teh viharnih časih? Atlantic Grupa je v zadnjih dveh letih z novim pristopom ustvarila in predstavila tri nove blagovne znamke. Kaj so se naučili iz tega novega strateškega, organizacijskega in operativnega pristopa k ustvarjanju novih blagovnih znamk? Na predstavitvi bodo poskusili odgovoriti na nekaj od teh vprašanj. Zanimivo za vse, ki iščete nove priložnosti za rast z ustvarjanjem novih blagovnih znamk ali virov prihodkov na splošno.

Ksenija Škrlj (Nubis):  Kako lahko marketing izkoristi digitalno preobrazbo? Za večji fokus na stranke. Za svojo boljšo pozicijo v podjetju.

Digitalna preobrazba je veliko več kot oglaševanje na družbenih omrežjih. Prinaša priložnosti za nove poslovne modele, inovativnost, večji fokus na uporabnike … V prispevku bomo videli, kako marketing lahko kreira in soustvarja rešitve na različnih področjih digitalne preobrazbe in s tem zagotovi pomembnejše mesto v podjetju. Dobili bomo tudi ogledalo, kje marketing v slovenskih podjetjih še ni vključen v proces digitalne preobrazbe in kaj s tem izgubljajo marketingarji. Prispevek bo ob praktičnih B2B- in B2C-primerih razširil obzorja in prinesel dodatne ideje.     

Mojca Ivanc (Triglav Skladi) in Ivor Bogunić (Yootree): Kako smo ustvarili naložbene rešitve za potrebe novih časov in ljudi – primer Triglav Skladi

V prispevku bomo videli, kako so pri družbi Triglav Skladi z aktivnim spremljanjem globalnih finančnih trendov in raziskovanjem individualnih želja uporabnikov oblikovali 4 nove naložbene rešitve  za potrebe novih časov in potrebe sodobnega človeka. Spoznali bomo kako so prepoznali te nove potrebe, razvili rešitve in jih tudi uspešno lansirali na trg. Zanimivo za vse, ki iščete načine prepoznavanja novih potreb svojih potrošnikov in kako svoje novosti učinkovito komunicirati svojim potrošnikom.

10:45 - 11:45
Predavanje
Prikaži opis programa

Žiga Vraničar (Narayan): Trajnost kot gonilo rasti nove oblike industrije prehrane in vloga marketinga pri tem                                                                                                  

Trajnost ni več »lepo je biti trajen«, ampak je lahko tudi temelj poslovne uspešnosti. Posebej v prehranski panogi, kjer se navade porabnikov spreminjajo v smeri drugačne prehrane. Narayan je podjetje s sedežem v Sloveniji, svoje izdelke prodaja v 70 tisoč trgovinah na 30 trgih in zadnjih pet let dosega vsaj 50-odstotno rast prihodkov. Njihova vizija je v regiji povezati celotno verigo od pridelave osnovne sestavine do prodaje »plant based« prehranskih izdelkov. Pri tem je trajnost je temelj njihovega poslovanja in rasti. V prispevku bodo pokazali, kako je lahko trajnost gonilo rasti, temelj ustvarjanja prihodkov in konkurenčne prednosti podjetja ter kakšno vlogo pri tem igra marketing.

Jure Šumi (Knauf Insulation): Trajnost ni več prednost, ampak nuja, če ne želimo izgubiti tržnega deleža

V gradbeni panogi stranke zahtevajo trajnostne rešitve, banke ugodneje financirajo trajnostne projekte, do sredstev EU težje prideš brez trajnostnega poslovanja … Tako da trajnost ni več prednost, ampak nuja za uspešno poslovanje. Prednost je v tem, kako v resnici trajnostno posluješ. V prispevku bomo spoznali projekte, ki jih vodi ali usmerja marketing na globalni ravni v skupini Knauf Insulation, in ki podjetju omogočajo ohranjati oziroma povečevati tržne deleže. Od analize Life Cycle vseh izdelkov, za transport volumsko optimiziranih izdelkov, sprememb embalaže, gradnje novih tovarn za ponovno uporabo že uporabljenih izdelkov … Ker trajnost ni omejena na skrb za okolje, ampak vključuje tudi družbeno trajnost, opolnomočene in angažirane zaposlene, bomo videli tudi primere, kako se pri Knaufu Insulation lotevajo tudi tega izziva.

Alenka Bizilj Kavrenčič (Iskraemeco): Vloga in orodja marketinga pri zasuku podjetja v trajnostno poslovanje

Iskraemeco je pred nekaj leti sprejel strategijo, ki jih usmerja v storitve, v ponudnika storitev in tehnologij v konceptih pametnih mest, e-mobilnosti, Energy IoT. Odzivajo se na pobude strank in prilagajajo svoje izdelke. V prispevku bomo videli, kako marketing in marketinška orodja pomagajo repozicionirati podjetje na globalnem trgu. Od vključenosti v razvoj novih izdelkov prek mednarodnega programa za otroke Zeleni pingvin, do uporabe marketinških orodij v pogovorih z odločevalci v EU … Zanimiv pregled vpletenosti marketinga v zasuk podjetja k trajnostnemu poslovanju.

Gašper Hren in Samo Krančar (Danfoss): Usmeritev na trajnost je »mindshift« za organizacijo in zaposlene – osebne izkušnje, kako okužiti organizacijo s trajnostjo

Samo in Gašper sta skupaj še z nekaj somišljeniki sledila viziji postati številka 1 v trajnosti v svoji panogi. Ob rednem delu so začeli spoznavati pričakovanja mednarodnih strank, pregledali notranje procesa, naredili analizo Life Cycle … Fokus na trajnost je prinesla spremembo njihove miselnosti. Trajnost je veliko več kot iskanje prihrankov. S svojimi rezultati so korporaciji »dali misliti«, da bi v prihodnje oblikovala oddelek za področje trajnosti … Njune izkušnje, kako »pognati« trajnost skozi svojo organizacijo, bodo tema predstavitve. Koristno za vse, ki verjamete v trajnost kot pomemben element poslovne uspešnosti in želite o tem prepričati svoje organizacije.

12:15 - 13:00
Predavanje
Prikaži opis programa

Podjetja so pod vedno večjim pritiskom dvigovanja cen surovin, inflacija se je vrnila na naše trge… Kako naj v takšnih razmerah deluje marketing, da bo podjetje, znamka v boljši poziciji? Kako dvigovati cene? Čakati in slediti ali biti prvi? Kako komunicirati s strankami?….Odgovore na ta vprašanja bomo iskali v pogovoru z Mitjo Pircem (Kearney), Mojco Pesendorfer (Atlantic Grupa),…

 

13:00 - 14:00
Predavanje
Prikaži opis programa

Tanja Špende (Pivovarna Laško Union):  Kaj se lahko naučimo od »revenue managerja«? Spodbuda za marketing

Funkcija »revenue manager« je v nekaterih dejavnostih navzoča že nekaj let, v drugih se vse bolj razvija. Celovita skrb za prihodke in naložbe, identifikacija novih priložnosti na trgu, odločanje na temelju podatkov, in ne predvidevanj. Je mogoče navzočnost revenue managerja v naši ekipi dobra spodbuda k še boljšemu marketinškemu razmišljanju in delovanju? Smo lahko v prihodnje bolj uspešni pri svojem delu ravno zaradi te okrepitve ekipe? V prispevku bomo videli, kakšna je vloga revenue managementa in na katerih petih področjih deluje, ter spoznali nekaj konkretnih primerov, kako je pripomogla k uspešnejšemu poslovanju v Sloveniji in tujini. Koristno za vse, ki svojo vlogo v prihodnje vidijo še bolj v smeri skrbi za poslovanje podjetja.

Sanja Križan: Tudi ti imaš znanje, da greš (z njim) lahko na svojo pot

Sanja je dala odpoved korporativnemu delovniku in vsakodnevnemu divjanju vrtec-služba, služba-vrtec. Predstavila nam bo kako lahko z uporabo marketinškega znanja začnemo svoj posel. Pri njej je posel še toliko bolj zanimiv, ker pomaga drugim, da digitalizirajo in »produktivizirajo« svoje storitve – namesto prodajanja svojega časa, prodajajo »produkte«- in s tem prihranijo svoj čas in povečajo prihodke. Vse to v online svetu. Veliko izzivov za nekoga, ki ni bil rojen z mobilnim telefonom v roki. Kako narediti ta korak iz varnega korporativnega okolja in kako ti marketing pri tem zagotovo lahko pomaga? O tem govori zgodba Sanje Križan.

Zaključna okrogla miza:

Zakaj imam v teamu raje marketingaše generacij X ali milenijce kot tiste iz generacije Z? In zakaj je čustvena inteligenca obvezna oprema marketingašev?

Pogovor o prihodnosti profila marketingaša. Kakšno znanje in komnpetence moramo razviti, da bomo kompetenčni na trgu dela v prihodnje.

Pogovor bo vodila Urša Pučko (Internavti).

V pogovoru sodelujeta David Pivk (Nike) in Marjana Lavrič Šulman (samostojna svetovalka)