Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
  • 23. 02. 2021

[RAZPIS SMK] ZAKAJ SI VAŠA ZGODBA ZASLUŽI MESTO V PROGRAMU 26. SMK?

SMK konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Juhej, nova renesansa!

Na letošnji Slovenski marketinški konferenci ne bomo govorili o COVID-19. Zanima nas podoba novega, drugačnega marketinga, ki bo oživil naše znamke in nam pomagal pri rasti. Razmere so kaotične, uporabniki se na spremembe hitro odzivajo, danes še težje napovemo, kakšno bo družbeno in življenjsko okolje, kam bo šla tehnologija, kakšno bo nakupno vedenje uporabnikov … Te dinamične razmere pa so pravzaprav priložnost za postavitev novega okvirja marketinškega razmišljanja.

Iščemo primere dobre prakse na petih različnih področjih:

  • Novi poslovni modeli: uspešni poslovni modeli in novosti, ki se bodo obdržale. Trajne in pozitivne spremembe na ravni strategije, vedenja, organizacije, vloge marketinga.
  • Skupne točke rastočih podjetij: še posebej vloga marketinga pri rasti in primeri, kjer je bil marketing gonilo preoblikovanja poslovanja.
  • Pravi izdelki ob pravem trenutku: primere, ko je podjetje pravočasno odreagiralo na spremembe pričakovanj in želja uporabnikov v »kaotični« resničnosti. Vpeljava elementov trajnosti, nagovarjanje novih generacij, spremljanje trendov in njihovo vključevanje v razvoj.
  • Prodor na tuje trge: primeri uspešnih podjetij, ki so digitalno realnost izkoristila za prodor prek meja Slovenije. Iščemo podjetja, ki so »naredila razliko« v primerjavi s konkurenco in očarala mednarodne kupce. Podjetja, ki so znala stopiti korak pred druge.
  • Marketinška kultura: iščemo primere, kjer je marketing znal v težkih razmerah pokazati in dokazati svojo vrednost. Primere, kjer je znal postaviti prave KPI in se s pomočjo podatkov hitro prilagoditi okoliščinam ter to dokazati vodstvu podjetja. Kjer je marketing znal v izzivov polnih časih nagovoriti različne deležnike – zaposlene, uporabnike, partnerje …

Toplo vabljeni k sodelovanju s svojim primerom. Primeri so lahko kompleksni ali enostavni, predstavljeni v devetih ali 14 minutah. Za mala ali velika podjetja. Za domači ali mednarodne trge.

Kako oddati prijavo? Preprosto.

Če se najdete v katerem od naštetih področij, če želite svojo dobro prakso prikazati na 26. SMK, pošljite nekaj stavkov o svoji temi oziroma nastopu in pojasnite, zakaj je vaš primer vreden javne predstavitve, na e-naslov predsednika programskega sveta Primoža Hvale (primoz.hvala@hsconsulting.si). Dopišite še svoj telefonski kontakt, da vas lahko pokličemo za kratek dodaten pogovor.

Rok za prijave je 12. marec 2021. Hitrost šteje dvojno 🙂

Posreduj članek

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnovejše

Male skrivnosti vodenja v hibridni realnosti

Marketingu v zdravstvu se poleg osnovnih štirih P-jev (produkt, prodajna pot, cena in promocija) pridružuje še en P – pacient.

10 napovedi za prihodnost znamk in podjetij – kam naj usmerijo svoj pogled

Marketing s svojimi kompetencami pomaga uresničevati organizacijsko kulturo

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event