S SMK: Podatki so le del strategije, ne čudežna palica

SMK konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Marsikatero podjetje rado reče, da zbira kup podatkov, a iz njih ne naredi nič. Danes imajo podjetja na voljo več podatkov kot v preteklosti, laže tudi pridejo do njih. In kot je poudaril Grega Jerkič, direktor podjetja In516ht, je ključno, da imate čim več podatkov. »Več jih imate, večja je verjetnost, da boste izvedeli kaj novega.«

A realnost je drugačna. Marsikatero podjetje se ne glede na vse podatke še vedno odloča po občutku. Tako je denimo raziskava podjetja Gartner, ki jo je na 24. Slovenski marketinški konferenci predstavila Andreja Štirn iz Petrola, razkrila, da se bo leta 2020 95 odstotkov šefov v poslu še vedno odločalo na podlagi intuicije. In če želite to spremeniti, morate podatke in delo s podatki prenesti v kulturo podjetja.

Če so vam podatki že na voljo, jih začnite zbirati in jih dajte na kup, svetuje Jerkič. Ob tem se boste veliko naučili tako o tehnologijah kot o svojih delovnih procesih in seveda o svojih strankah. Podatki sicer niso čudežna palica. So vam pa lahko v pomoč pri pripravi trženjske strategije.

Komentar

Posreduj članek

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Najnovejše