Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
  • 28. 05. 2019

S SMK: Podatki so le del strategije, ne čudežna palica

SMK konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Marsikatero podjetje rado reče, da zbira kup podatkov, a iz njih ne naredi nič. Danes imajo podjetja na voljo več podatkov kot v preteklosti, laže tudi pridejo do njih. In kot je poudaril Grega Jerkič, direktor podjetja In516ht, je ključno, da imate čim več podatkov. »Več jih imate, večja je verjetnost, da boste izvedeli kaj novega.«

Preberite tudi:
  • Jean-Philippe Schepens: Marketing danes vodijo podatki, ne dober občutek direktorja marketinga
  • Podatki in marketing: Več veste o stranki, lažje ji boste prodajali

A realnost je drugačna. Marsikatero podjetje se ne glede na vse podatke še vedno odloča po občutku. Tako je denimo raziskava podjetja Gartner, ki jo je na 24. Slovenski marketinški konferenci predstavila Andreja Štirn iz Petrola, razkrila, da se bo leta 2020 95 odstotkov šefov v poslu še vedno odločalo na podlagi intuicije. In če želite to spremeniti, morate podatke in delo s podatki prenesti v kulturo podjetja.

Če so vam podatki že na voljo, jih začnite zbirati in jih dajte na kup, svetuje Jerkič. Ob tem se boste veliko naučili tako o tehnologijah kot o svojih delovnih procesih in seveda o svojih strankah. Podatki sicer niso čudežna palica. So vam pa lahko v pomoč pri pripravi trženjske strategije.

Posreduj članek

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnovejše

Male skrivnosti vodenja v hibridni realnosti

Marketingu v zdravstvu se poleg osnovnih štirih P-jev (produkt, prodajna pot, cena in promocija) pridružuje še en P – pacient.

10 napovedi za prihodnost znamk in podjetij – kam naj usmerijo svoj pogled

Marketing s svojimi kompetencami pomaga uresničevati organizacijsko kulturo

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event