Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Slovenska marketinška
konferenca

  • 28. in 29. maj 2019
  • Portorož

Obvladajte svojo
rast​

Slovenska marketinška konferenca je osrednji marketinški dogodek v Sloveniji, na katerem se vsako leto zbere več kot 600 domačih in tujih marketingašev. Je dogodek, ki premika in povezuje stroko, ki podaja vedno nova in aktualna znanja s področja marketinga. Na konferenco vsako leto povabimo domače in tuje predavatelje, vrhunske strokovnjake na svojih področjih. 

Rdeča nit konference

Obvladajte svojo rast Master your growth

Dejstva o #24 SMK

že od leta
+
mednarodnih govorcev
+
posamičnih predavanj
+
udeležencev

RAZPIS

Tudi letos iščemo primere izjemnih marketinških praks, ki si upajo izstopati. Če želite svojo dobro prakso deliti na 24. SMK, vas vabimo, da oddate prispevek do četrtka, 31. januarja 2019.
+

Uvodni nagovor predsednika programskega sveta

+

Programski svet 2019

+

Prijava na e-novice

Emil Tedeschi

Predsednik in izvršni direktor družbe Atlantic Grupa
+
Prvi govorec

Najboljše iz SMK #2018

Sklepi, utrinki in končne misli 23. Slovenske marketinške konference.
+

Hvala

Hvala, ker ste z nami soustvarjali 23. Slovensko marketinško konferenco. Vsem govorcem, udeležencem, sponzorjem, partnerjem, podpornikom, medijem in ostalim, ki ste pripomogli k uspehu konference se najlepše zahvaljujemo!

Kako smo se imeli v letu 2018

Polna dvorana skozi praktično vsa predavanja, dobra volja, zanimivi predavatelji, navdušujoče zgodbe, nova znanja in veliko mreženja in druženja je kratek povzetek dveh dni v Portorožu.
Play
Play

Rado Daradan in Mic Melanšek (Hurra Studios): Mali junaki

Rado Daradan in Mic Melanšek (Hurra Studios) sta na 23. Slovenski marketinški konferenci predstavila, kako marketing izdelka za končne kupce prilagoditi mednarodnemu okolju.

Črt Podlogar (Red Orbit)

Črt Podlogar je na 23. Slovenski marketinški konferenci govoril o tem, kako zgraditi navade. Postavljati je treba zanke in iskati priložnosti, ko lahko kupcem olajšamo nakupne procese in vzpostavimo ponavljajočo se komunikacijo.
Play

Fotoutrinki #SMK2018

Oglejte si celotno galerijo 23. SMK
Fotogalerija

Fotoutrinki 2018

Sklepi, utrinki in končne misli 23. Slovenske marketinške konference.
Utrinki s prireditve SMK 2018 so zajteti v fotogaleriji. Vabljeni k ogledu.​

Fotoutrinki 1. dan

Fotoutrinki 2. dan

Podelitev nagrade Marketinška odličnost 2017

Emil Tedeschi

Predsednik in izvršni direktor družbe Atlantic Grupa

Emil Tedeschi je ustanovitelj in večinski delničar družbe Atlantic Grupa, ki je vodilna proizvajalka in distributerka hrane in pijače v regiji jugovzhodne Evrope ter ena izmed največjih in dinamičnih družb v regiji.

V svoji karieri je prejel več nagrad za poklicne dosežke na Hrvaškem in v regiji. Poleg tega je tudi član parlamentarnega odbora, ki nadzira hrvaški proces pogajanj z EU, hrvaškega ekonomskosocialnega sveta, med letoma 2005 in 2007 pa je bil tudi predsednik HUP (Hrvaškega združenja delodajalcev). Je član združenja INSEAD Alumni Association, Trilateralne komisije, odbora Dean’s Council na šoli Harvard Kennedy School of Government, Programskega odbora Zagrebške šole za ekonomijo in management, Upravnega sveta Moskovskega državnega inštituta za mednarodne odnose (MGIMO) in Poslovnega sveta Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani.

 

Emil Tedeschi
Informacije
Novice
Lokacija konference
NOVICE
Bodite na tekočem
KOTIZACIJA
Prijavite se že danes!

Redna cena

za 24. Slovensko marketinško konferenco
€ 670
  • udeležba na vseh predavanjih
  • gradivo
  • okrepčilo med odmori
  • gala večera
Prijava
Nastanitev ni vključena v ceno

Naročniki Financ

imajo dodatni 5% popust.
€670
€ 636
  • udeležba na vseh predavanjih
  • gradivo
  • okrepčilo med odmori
  • gala večera​
Prijava
Nastanitev ni vključena v ceno
Popularno

Študentje

Redna kotizacija
€ 320
  • udeležba na vseh predavanjih
  • gradivo
  • okrepčilo med odmori
  • gala večera
Prijava
Nastanitev ni vključena v ceno

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event