Slovenska marketinška
konferenca
- 28. in 29. maj 2019
- Portorož
Obvladajte svojo
Slovenska marketinška konferenca je osrednji marketinški dogodek v Sloveniji, na katerem se vsako leto zbere več kot 600 domačih in tujih marketingašev. Je dogodek, ki premika in povezuje stroko, ki podaja vedno nova in aktualna znanja s področja marketinga. Na konferenco vsako leto povabimo domače in tuje predavatelje, vrhunske strokovnjake na svojih področjih.
Rdeča nit konference
Dejstva o #24 SMK
Hvala
Kako smo se imeli v letu 2018
Rado Daradan in Mic Melanšek (Hurra Studios): Mali junaki
Črt Podlogar (Red Orbit)
Fotoutrinki 2018
Utrinki s prireditve SMK 2018 so zajteti v fotogaleriji. Vabljeni k ogledu.
Emil Tedeschi
Predsednik in izvršni direktor družbe Atlantic Grupa
Emil Tedeschi je ustanovitelj in večinski delničar družbe Atlantic Grupa, ki je vodilna proizvajalka in distributerka hrane in pijače v regiji jugovzhodne Evrope ter ena izmed največjih in dinamičnih družb v regiji.
V svoji karieri je prejel več nagrad za poklicne dosežke na Hrvaškem in v regiji. Poleg tega je tudi član parlamentarnega odbora, ki nadzira hrvaški proces pogajanj z EU, hrvaškega ekonomskosocialnega sveta, med letoma 2005 in 2007 pa je bil tudi predsednik HUP (Hrvaškega združenja delodajalcev). Je član združenja INSEAD Alumni Association, Trilateralne komisije, odbora Dean’s Council na šoli Harvard Kennedy School of Government, Programskega odbora Zagrebške šole za ekonomijo in management, Upravnega sveta Moskovskega državnega inštituta za mednarodne odnose (MGIMO) in Poslovnega sveta Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani.
MARKETINŠKA ODLIČNOST 2021 – INTENZIVNO PRENOVLJENA MARKETINŠKA NAGRADA
Po podelitvi jubilejne 5. nagrade marketinška odličnost so se v Društvu za marketing Slovenije (DMS) odločili za intenzivno prenovo nagrade....
Read More[RAZPIS SMK] ZAKAJ SI VAŠA ZGODBA ZASLUŽI MESTO V PROGRAMU 26. SMK?
Juhej, nova renesansa! Na letošnji Slovenski marketinški konferenci ne bomo govorili o COVID-19. Zanima nas podoba novega, drugačnega marketinga, ki...
Read More(INTERVJU) PRI SPLETNIH PROMOCIJSKIH DOGODKIH NE GRE ZA ENKRATNO INVESTICIJO
Intervju z Rebeko Lah Notar, skrbnico blagovne znamke in vodjo Alpskega smučarskega muzeja Elan Elan je ena najbolj prepoznavnih in...
Read More(INTERVJU) »V BLIŽNJI PRIHODNOSTI BOMO DOBILI KRISTALNO KROGLO NA STEROIDIH«
Intervju z Anno Albinsson, direktorico trženja Skupine Bisnode, vodilnega ponudnika poslovnih in bonitetnih informacij ter podatkovne analitike v Evropi. Njena...
Read More(INTERVJU) ČLOVEŠKA ČUSTVA DELUJEJO KOT ALGORITEM
Kot je Nicolas Kfuri napovedal že vsaj leta 2015, je porabnik leta 2020 hiperpovezan, za leto 2030 pa pričakuje radikalno...
Read More(INTERVJU) NE ZAČNITE Z MARKETINGOM!
Klaus-Dieter Koch je strokovnjak znamčenja in ustanovitelj svetovalnega podjetja BrandTrust. Je eden izmed najbolj izkušenih svetovalcev na področju razvoja strategij...
Read More(INTERVJU) »ROČNO PREGLEDAMO ČISTO VSAK KOŠČEK SADJA IN ZELENJAVE, KI ZAPUSTI NAŠE SKLADIŠČE«
Sadjevpisarni.si je primer uspešne podjetniške zgodbe, ki je ni zamajala niti koronakriza. Prav nasprotno, dala ji je nov pospešek. V...
Read More»NA SMK SE ODPRAVLJAM PRIZNATI NEKAJ LASTNIH NAPAK«
Mateju Jenku pomemben del življenja predstavlja igra. »Dejstvo, da lahko nekomu “ustvariš” zabavo, me še danes neverjetno nagradi in sprva...
Read MoreRedna cena
za 24. Slovensko marketinško konferenco-
udeležba na vseh predavanjih
-
gradivo
-
okrepčilo med odmori
-
gala večera
Naročniki Financ
imajo dodatni 5% popust.-
udeležba na vseh predavanjih
-
gradivo
-
okrepčilo med odmori
-
gala večera
Študentje
Redna kotizacija-
udeležba na vseh predavanjih
-
gradivo
-
okrepčilo med odmori
-
gala večera