Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020

Slovenska marketinška
konferenca

  • 28. in 29. maj 2019
  • Portorož

Obvladajte svojo

Slovenska marketinška konferenca je osrednji marketinški dogodek v Sloveniji, na katerem se vsako leto zbere več kot 600 domačih in tujih marketingašev. Je dogodek, ki premika in povezuje stroko, ki podaja vedno nova in aktualna znanja s področja marketinga. Na konferenco vsako leto povabimo domače in tuje predavatelje, vrhunske strokovnjake na svojih področjih. 

Rdeča nit konference

Dejstva o #24 SMK

že od leta
+
mednarodnih govorcev
+
posamičnih predavanj
+
udeležencev

RAZPIS

Tudi letos iščemo primere izjemnih marketinških praks, ki si upajo izstopati. Če želite svojo dobro prakso deliti na 24. SMK, vas vabimo, da oddate prispevek do četrtka, 31. januarja 2019.
+

Uvodni nagovor predsednika programskega sveta

+

Programski svet 2019

+

Prijava na e-novice

Emil Tedeschi

Predsednik in izvršni direktor družbe Atlantic Grupa
+
Prvi govorec

Najboljše iz SMK #2018

Sklepi, utrinki in končne misli 23. Slovenske marketinške konference.
+

Hvala

Hvala, ker ste z nami soustvarjali 23. Slovensko marketinško konferenco. Vsem govorcem, udeležencem, sponzorjem, partnerjem, podpornikom, medijem in ostalim, ki ste pripomogli k uspehu konference se najlepše zahvaljujemo!

Kako smo se imeli v letu 2018

Polna dvorana skozi praktično vsa predavanja, dobra volja, zanimivi predavatelji, navdušujoče zgodbe, nova znanja in veliko mreženja in druženja je kratek povzetek dveh dni v Portorožu.
Play
Play

Rado Daradan in Mic Melanšek (Hurra Studios): Mali junaki

Rado Daradan in Mic Melanšek (Hurra Studios) sta na 23. Slovenski marketinški konferenci predstavila, kako marketing izdelka za končne kupce prilagoditi mednarodnemu okolju.

Črt Podlogar (Red Orbit)

Črt Podlogar je na 23. Slovenski marketinški konferenci govoril o tem, kako zgraditi navade. Postavljati je treba zanke in iskati priložnosti, ko lahko kupcem olajšamo nakupne procese in vzpostavimo ponavljajočo se komunikacijo.
Play

Fotoutrinki #SMK2018

Oglejte si celotno galerijo 23. SMK
Fotogalerija

Fotoutrinki 2018

Sklepi, utrinki in končne misli 23. Slovenske marketinške konference.
Utrinki s prireditve SMK 2018 so zajteti v fotogaleriji. Vabljeni k ogledu.​

Fotoutrinki 1. dan

Fotoutrinki 2. dan

Podelitev nagrade Marketinška odličnost 2017

Emil Tedeschi

Predsednik in izvršni direktor družbe Atlantic Grupa

Emil Tedeschi je ustanovitelj in večinski delničar družbe Atlantic Grupa, ki je vodilna proizvajalka in distributerka hrane in pijače v regiji jugovzhodne Evrope ter ena izmed največjih in dinamičnih družb v regiji.

V svoji karieri je prejel več nagrad za poklicne dosežke na Hrvaškem in v regiji. Poleg tega je tudi član parlamentarnega odbora, ki nadzira hrvaški proces pogajanj z EU, hrvaškega ekonomskosocialnega sveta, med letoma 2005 in 2007 pa je bil tudi predsednik HUP (Hrvaškega združenja delodajalcev). Je član združenja INSEAD Alumni Association, Trilateralne komisije, odbora Dean’s Council na šoli Harvard Kennedy School of Government, Programskega odbora Zagrebške šole za ekonomijo in management, Upravnega sveta Moskovskega državnega inštituta za mednarodne odnose (MGIMO) in Poslovnega sveta Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani.

 

Emil Tedeschi
Informacije
Novice
Lokacija konference
NOVICE
Bodite na tekočem

MARKETINŠKA ODLIČNOST 2021 – INTENZIVNO PRENOVLJENA MARKETINŠKA NAGRADA

Po podelitvi jubilejne 5. nagrade marketinška odličnost so se v Društvu za marketing Slovenije (DMS) odločili za intenzivno prenovo nagrade....

Read More

[RAZPIS SMK] ZAKAJ SI VAŠA ZGODBA ZASLUŽI MESTO V PROGRAMU 26. SMK?

Juhej, nova renesansa! Na letošnji Slovenski marketinški konferenci ne bomo govorili o COVID-19. Zanima nas podoba novega, drugačnega marketinga, ki...

Read More

(INTERVJU) PRI SPLETNIH PROMOCIJSKIH DOGODKIH NE GRE ZA ENKRATNO INVESTICIJO

Intervju z Rebeko Lah Notar, skrbnico blagovne znamke in vodjo Alpskega smučarskega muzeja Elan Elan je ena najbolj prepoznavnih in...

Read More

(INTERVJU) »V BLIŽNJI PRIHODNOSTI BOMO DOBILI KRISTALNO KROGLO NA STEROIDIH«

Intervju z Anno Albinsson, direktorico trženja Skupine Bisnode, vodilnega ponudnika poslovnih in bonitetnih informacij ter podatkovne analitike v Evropi. Njena...

Read More

(INTERVJU) ČLOVEŠKA ČUSTVA DELUJEJO KOT ALGORITEM

Kot je Nicolas Kfuri napovedal že vsaj leta 2015, je porabnik leta 2020 hiperpovezan, za leto 2030 pa pričakuje radikalno...

Read More

(INTERVJU) NE ZAČNITE Z MARKETINGOM!

Klaus-Dieter Koch je strokovnjak znamčenja in ustanovitelj svetovalnega podjetja BrandTrust. Je eden izmed najbolj izkušenih svetovalcev na področju razvoja strategij...

Read More

(INTERVJU) »ROČNO PREGLEDAMO ČISTO VSAK KOŠČEK SADJA IN ZELENJAVE, KI ZAPUSTI NAŠE SKLADIŠČE«

Sadjevpisarni.si je primer uspešne podjetniške zgodbe, ki je ni zamajala niti koronakriza. Prav nasprotno, dala ji je nov pospešek. V...

Read More

»NA SMK SE ODPRAVLJAM PRIZNATI NEKAJ LASTNIH NAPAK«

Mateju Jenku pomemben del življenja predstavlja igra.  »Dejstvo, da lahko nekomu “ustvariš” zabavo, me še danes neverjetno nagradi in sprva...

Read More
KOTIZACIJA
Prijavite se že danes!

Redna cena

za 24. Slovensko marketinško konferenco
€ 670
  • udeležba na vseh predavanjih
  • gradivo
  • okrepčilo med odmori
  • gala večera
Prijava
Nastanitev ni vključena v ceno

Naročniki Financ

imajo dodatni 5% popust.
€670
€ 636
  • udeležba na vseh predavanjih
  • gradivo
  • okrepčilo med odmori
  • gala večera​
Prijava
Nastanitev ni vključena v ceno
Popularno

Študentje

Redna kotizacija
€ 320
  • udeležba na vseh predavanjih
  • gradivo
  • okrepčilo med odmori
  • gala večera
Prijava
Nastanitev ni vključena v ceno

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Twitter Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Jasna Špende, namestnica direktorice

T: +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470
E: jasna.spende@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2018, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event

Spletno mesto za celovit prikaz vsebin in oglasov poleg lastnih piškotkov uporablja tudi piškotke z zunanjih strežnikov. Ali sprejemate zunanje piškotke?DANEPolitika zasebnosti