Slovenska marketinška
konferenca

  • 28. in 29. maj 2019
  • Portorož

Obvladajte svojo

Slovenska marketinška konferenca je osrednji marketinški dogodek v Sloveniji, na katerem se vsako leto zbere več kot 600 domačih in tujih marketingašev. Je dogodek, ki premika in povezuje stroko, ki podaja vedno nova in aktualna znanja s področja marketinga. Na konferenco vsako leto povabimo domače in tuje predavatelje, vrhunske strokovnjake na svojih področjih. 

Rdeča nit konference

Dejstva o #24 SMK

že od leta
+
mednarodnih govorcev
+
posamičnih predavanj
+
udeležencev

Najboljše iz SMK #2018

Sklepi, utrinki in končne misli 23. Slovenske marketinške konference.

Hvala

Hvala, ker ste z nami soustvarjali 23. Slovensko marketinško konferenco. Vsem govorcem, udeležencem, sponzorjem, partnerjem, podpornikom, medijem in ostalim, ki ste pripomogli k uspehu konference se najlepše zahvaljujemo!

Kako smo se imeli v letu 2018

Polna dvorana skozi praktično vsa predavanja, dobra volja, zanimivi predavatelji, navdušujoče zgodbe, nova znanja in veliko mreženja in druženja je kratek povzetek dveh dni v Portorožu.

Rado Daradan in Mic Melanšek (Hurra Studios): Mali junaki

Rado Daradan in Mic Melanšek (Hurra Studios) sta na 23. Slovenski marketinški konferenci predstavila, kako marketing izdelka za končne kupce prilagoditi mednarodnemu okolju.

Črt Podlogar (Red Orbit)

Črt Podlogar je na 23. Slovenski marketinški konferenci govoril o tem, kako zgraditi navade. Postavljati je treba zanke in iskati priložnosti, ko lahko kupcem olajšamo nakupne procese in vzpostavimo ponavljajočo se komunikacijo.

Fotoutrinki 2018

Sklepi, utrinki in končne misli 23. Slovenske marketinške konference.
Utrinki s prireditve SMK 2018 so zajteti v fotogaleriji. Vabljeni k ogledu.​

Emil Tedeschi

Predsednik in izvršni direktor družbe Atlantic Grupa

Emil Tedeschi je ustanovitelj in večinski delničar družbe Atlantic Grupa, ki je vodilna proizvajalka in distributerka hrane in pijače v regiji jugovzhodne Evrope ter ena izmed največjih in dinamičnih družb v regiji.

V svoji karieri je prejel več nagrad za poklicne dosežke na Hrvaškem in v regiji. Poleg tega je tudi član parlamentarnega odbora, ki nadzira hrvaški proces pogajanj z EU, hrvaškega ekonomskosocialnega sveta, med letoma 2005 in 2007 pa je bil tudi predsednik HUP (Hrvaškega združenja delodajalcev). Je član združenja INSEAD Alumni Association, Trilateralne komisije, odbora Dean’s Council na šoli Harvard Kennedy School of Government, Programskega odbora Zagrebške šole za ekonomijo in management, Upravnega sveta Moskovskega državnega inštituta za mednarodne odnose (MGIMO) in Poslovnega sveta Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani.

 

Emil Tedeschi
NOVICE
Bodite na tekočem
KOTIZACIJA
Prijavite se že danes!

Redna cena

za 24. Slovensko marketinško konferenco
670
  • udeležba na vseh predavanjih
  • gradivo
  • okrepčilo med odmori
  • gala večera

Naročniki Financ

imajo dodatni 5% popust.
€670
636
  • udeležba na vseh predavanjih
  • gradivo
  • okrepčilo med odmori
  • gala večera​
Popularno

Študentje

Redna kotizacija
320
  • udeležba na vseh predavanjih
  • gradivo
  • okrepčilo med odmori
  • gala večera