4 - 5
oktober
2021
Nova renesansa?
Skupaj postavljamo temelje za novo marketinško razmišljanje
Dni
Ur
Minut
Se vidimo maja naslednje leto!
AKTUALNO
Pokukajte v fotogalerijo pestrega dogajanja na 28. SMK in si preberite članke, ki jih je na dogodku pripravila Špela Mikuš s časnika Finance.
… da ne bi zamudili česa pomembnega – bodite z nami na 28. SMK. Obstaja veliko različnih izobraževanj in dogodkov in na spletu se najde veliko znanja in trendov, a nič od tega ni primerljivo s Slovensko marketinško konferenco.
Zoran Vučinić je pred kratkim zaključil svojo dolgoletno kariero v Coca-Coli Severna Amerika, zato ima izjemen vpogled v upravljanje ene najmočnejših blagovnih znamk na svetu.
Alex Angel je oblikovala skupnosti, izdelke in ekipe za Reddit, Nike in Commsor, zato bo predstavila korake, s pomočjo katerih lahko marketinške ekipe izkoristijo svoj polni potencial.
Pokukajte v fotogalerijo pestrega dogajanja na 28. SMK in si preberite članke, ki jih je na dogodku pripravila Špela Mikuš s časnika Finance.
… da ne bi zamudili česa pomembnega – bodite z nami na 28. SMK. Obstaja veliko različnih izobraževanj in dogodkov in na spletu se najde veliko znanja in trendov, a nič od tega ni primerljivo s Slovensko marketinško konferenco.
Zoran Vučinić je pred kratkim zaključil svojo dolgoletno kariero v Coca-Coli Severna Amerika, zato ima izjemen vpogled v upravljanje ene najmočnejših blagovnih znamk na svetu.
Alex Angel je oblikovala skupnosti, izdelke in ekipe za Reddit, Nike in Commsor, zato bo predstavila korake, s pomočjo katerih lahko marketinške ekipe izkoristijo svoj polni potencial.
NOVICE
PRIJAVNINA
Na konferenci se nam lahko pridružite v živo, ponujamo pa vam tudi možnost, da dogodek spremljate prek spleta, iz udobja vaše pisarne ali doma. Kotizacija za spremljanje konference online (virtualno) je enaka kot za fizično udeležbo. Torej veljajo ugodnosti, ki so razpisane za udeležbo v živo. Za spremljanje konference prek spleta, prosim to ustrezno označite na prijavnici.
Popusti se medsebojno izključujejo. Popusti in akcije se med seboj ne seštevajo.
UTRINKI
Jaka Levstek
Jaka Levstek (D.Labs): »Življenjsko« pomembno vprašanje: Ali smo še relevantni oz. kako izboljšati svojo relevantnost za kupce?
Vprašanje v naslovu je izhodiščno vprašanje, ki si ga moramo postaviti. Vsako leto znova. Posebej pa po potresu, ki ga je sprožil COVID 19. Kako si pravilno odgovoriti na to vprašanje? Kaj narediti, če z odgovorom nismo zadovoljni? Kaj je tisto, kar se podjetja in znamke še vedno preveč otepajo narediti? O tem bo govora v tem razmišljanju Jake Levstka. Tema je življenjskega pomena za znamke, za marketingaše. (*)
Vprašanje v naslovu je izhodiščno vprašanje, ki si ga moramo postaviti. Vsako leto znova. Posebej pa po potresu, ki ga je sprožil COVID 19. Kako si pravilno odgovoriti na to vprašanje? Kaj narediti, če z odgovorom nismo zadovoljni? Kaj je tisto, kar se podjetja in znamke še vedno preveč otepajo narediti? O tem bo govora v tem razmišljanju Jake Levstka. Tema je življenjskega pomena za znamke, za marketingaše. (*)
Play Video
Play Video
Dan Podjed
Dan Podjed (ZRC SAZU):
Zmagovalci pokoronske dobe se bodo posvetili ljudem.
Potrošniki, kupci in stranke so tri besede, ki se jih bomo tudi v marketingu morali znebiti, če se bomo želeli posvetiti posameznikom, torej ljudem, in spoznati njihove navade. Te so se med pandemijo covid-19 postavile na glavo.
Potrošniki, kupci in stranke so tri besede, ki se jih bomo tudi v marketingu morali znebiti, če se bomo želeli posvetiti posameznikom, torej ljudem, in spoznati njihove navade. Te so se med pandemijo covid-19 postavile na glavo.
DEJSTVA
že od leta
+
mednarodnih govorcev
+
posamičnih predavanj
+
udeležencev letno
GOVORCI
doktorica veterinarske medicine, doktorica medicinskih znanosti, zeliščarka, TheGreenWitch
direktorica Službe za inovacije in podatkovno poslovanje, Zavarovalnica Sava
Prijavite se na novice