Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
PRIJAVA

4 - 5

oktober

2021

Nova renesansa?

Skupaj postavljamo temelje za novo marketinško razmišljanje

Prijava
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Instagram
  • Apple Store
  • Google Play
Dni
Ur
Minut
Se vidimo maja naslednje leto!
workshop-icon-colorCreated with Sketch.
2-dnevna konferenca
30 predavanj
location-icon-colorCreated with Sketch.
Grand Hotel Bernardin,
Portorož
contacts-icon-colorCreated with Sketch.
Prijava na konferenco
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Instagram
  • App Store
  • Google Play

AKTUALNO

Kako smo se imeli in kaj smo izvedeli na 28.SMK?
Pokukajte v fotogalerijo pestrega dogajanja na 28. SMK in si preberite članke, ki jih je na dogodku pripravila Špela Mikuš s časnika Finance.
Še najbolj pogumne je včasih strah …
  … da ne bi zamudili česa pomembnega – bodite z nami na 28. SMK. Obstaja veliko različnih izobraževanj in dogodkov in na spletu se najde veliko znanja in trendov, a nič od tega ni primerljivo s Slovensko marketinško konferenco.
Predstavljamo govorce: Zoran Vučinić
Zoran Vučinić je pred kratkim zaključil svojo dolgoletno kariero v Coca-Coli Severna Amerika, zato ima izjemen vpogled v upravljanje ene najmočnejših blagovnih znamk na svetu.
Predstavljamo govorce: Alex Angel
Alex Angel je oblikovala skupnosti, izdelke in ekipe za Reddit, Nike in Commsor, zato bo predstavila korake, s pomočjo katerih lahko marketinške ekipe izkoristijo svoj polni potencial.
Kako smo se imeli in kaj smo izvedeli na 28.SMK?
Kako smo se imeli in kaj smo izvedeli na 28.SMK?
Pokukajte v fotogalerijo pestrega dogajanja na 28. SMK in si preberite članke, ki jih je na dogodku pripravila Špela Mikuš s časnika Finance.
Še najbolj pogumne je včasih strah …
Še najbolj pogumne je včasih strah …
  … da ne bi zamudili česa pomembnega – bodite z nami na 28. SMK. Obstaja veliko različnih izobraževanj in dogodkov in na spletu se najde veliko znanja in trendov, a nič od tega ni primerljivo s Slovensko marketinško konferenco.
Predstavljamo govorce: Zoran Vučinić
Predstavljamo govorce: Zoran Vučinić
Zoran Vučinić je pred kratkim zaključil svojo dolgoletno kariero v Coca-Coli Severna Amerika, zato ima izjemen vpogled v upravljanje ene najmočnejših blagovnih znamk na svetu.
Predstavljamo govorce: Alex Angel
Predstavljamo govorce: Alex Angel
Alex Angel je oblikovala skupnosti, izdelke in ekipe za Reddit, Nike in Commsor, zato bo predstavila korake, s pomočjo katerih lahko marketinške ekipe izkoristijo svoj polni potencial.

NOVICE

01. Jun. 2023
SMK 2023] Za nami je 28. Slovenska marketinška konferenca
Preberi več
31. Maj. 2023
To so podjetja, ki so pokazala največ marketinške odličnosti
Preberi več
26. Jan. 2022
Male skrivnosti vodenja v hibridni realnosti
Preberi več
Vse novice

PRIJAVNINA

Na konferenci se nam lahko pridružite v živo, ponujamo pa vam tudi možnost, da dogodek spremljate prek spleta, iz udobja vaše pisarne ali doma. Kotizacija za spremljanje konference online (virtualno) je enaka kot za fizično udeležbo. Torej veljajo ugodnosti, ki so razpisane za udeležbo v živo. Za spremljanje konference prek spleta, prosim to ustrezno označite na prijavnici.

Redna cena

redna kotizacijo za SMK
€ 580
+ddv
  •  
PRIJAVA

Akcijska ponudba za prvih 20 udeležencev

€580
€ 330
+ddv
  •  
Prijava
RAZPRODANO

Član DMS + naročnik Financ

skupaj 15% popusta
€580
€ 493
+ddv
  •  
Prijava

Paketna prijava za 4 ali več udeležencev iz istega podjetja

40% popusta
€580
€ 348
+ddv
  •  
Prijava

Prijava na en dan konference

30% popusta
€580
€ 406
+ddv
  •  
Prijava

Popust za študente

90% popust na redno kotizacijo
€580
€ 58
+ddv
  •  
Prijava

Popusti se medsebojno izključujejo. Popusti in akcije se med seboj ne seštevajo.

UTRINKI

Jaka Levstek

Jaka Levstek (D.Labs): »Življenjsko« pomembno vprašanje: Ali smo še relevantni oz. kako izboljšati svojo relevantnost za kupce?

 Vprašanje v naslovu je izhodiščno vprašanje, ki si ga moramo postaviti. Vsako leto znova. Posebej pa po potresu, ki ga je sprožil COVID 19. Kako si pravilno odgovoriti na to vprašanje? Kaj narediti, če z odgovorom nismo zadovoljni? Kaj je tisto, kar se podjetja in znamke še vedno preveč otepajo narediti? O tem bo govora v tem razmišljanju Jake Levstka. Tema je življenjskega pomena za znamke, za marketingaše. (*)
Play Video
Play Video

Dan Podjed

Dan Podjed (ZRC SAZU): Zmagovalci pokoronske dobe se bodo posvetili ljudem.

Potrošniki, kupci in stranke so tri besede, ki se jih bomo tudi v marketingu morali znebiti, če se bomo želeli posvetiti posameznikom, torej ljudem, in spoznati njihove navade. Te so se med pandemijo covid-19 postavile na glavo.

DEJSTVA

že od leta
+
mednarodnih govorcev
+
posamičnih predavanj
+
udeležencev letno

GOVORCI

Lazar Džamić

predavatelj, pisec, kreativni strateg

Preberi več

Alex Angel

strokovnjakinja za marketing

Preberi več

Zoran Vučinić

predsednik nadzornega odbora, Atlantic Grupa

Preberi več

Kristen Laina White

Nike

Preberi več

Boris Cergol

regijski vodja podatkovne discipline, Endava

Preberi več

Stella Korošec

soustanoviteljica Equa, Goat Story in Equa Care

Preberi več

Katarina Pivk Kreft

direktorica, Kotanyi Slovenija

Preberi več

Jure Knehtl

Ustanovitelj in izvršni direktor podjetja WeScale

Preberi več

Ursula Lavrenčič

podjetnica in soustanoviteljica podjetja Hopalai

Preberi več

Jaka Kladnik

ustanovitelj, Switch to Eleven

Preberi več

Filip Remškar

direktor Castoola

Preberi več

Zenel Batagelj

ustanovitelj in partner, Valicon

Preberi več

Simon Cetin

Ustanovitelj in partner, iPROM

Preberi več

Mitja Pirc

direktor, Kearney

Preberi več

Timotej Gračner

soustanovitelj in CMO pri Petsy Labs/voditelj podkasta Reklamist.si

Preberi več

Mirela Čanić

strateginja za digitalni marketing in razvoj znamk, GenePlanet

Preberi več

Tina Mele

doktorica veterinarske medicine, doktorica medicinskih znanosti, zeliščarka, TheGreenWitch

Preberi več

Miha Pahulje

član uprave, Zavarovalnica Sava

Preberi več

Mark Mavretič

kreativni strateg, Synthesia

Preberi več

Rinalda Klemenčič

direktorica Službe za inovacije in podatkovno poslovanje, Zavarovalnica Sava

Preberi več

Marjana Lavrič Šulman

samostojna svetovalka

Preberi več

Dan Podjed

raziskovalec, ZRC SAZU

Preberi več

Andraž Tori

produktni direktor, Outbrain

Preberi več

Bojan Šturm

lastnik Qonverto

Preberi več

Matjaž Butara

direktor marketinga, Big Bang Slovenija

Preberi več

Maja Treven

direktorica marketinga, SKB banka

Preberi več

Aleš Špetič

direktor, Klevio

Preberi več

Dean Levačič

marketinški svetovalec, Agilcon

Preberi več

Rok Zajc

partner in direktor, bold.group

Preberi več

Gregor Boštjančič

lastnik podjetja GUD Company in idejni vodja Projekta »OdBita pot«

Preberi več

Bit Sever

popotnik, fotograf in vloger

Preberi več

Ranko Jelača

Lactalis Group

Preberi več

Primož Ogrizek

Aroma Global

Preberi več

Tea Dora

direktorica marketinga, Outfit7

Preberi več
Vsi govorci
Galerija slik

Prijavite se na novice

Prijava na novice
Vnesite svoj e-poštni naslov in pritisnite gumb “Pošlji enkratno geslo OTP”
Vpišite enkratno geslo, ki vam je bilo poslano na vaš poštni naslov.

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event