4 - 5
oktober
2021
Nova renesansa?
Skupaj postavljamo temelje za novo marketinško razmišljanje
Dni
Ur
Minut
Se vidimo maja naslednje leto!
AKTUALNO
Zakaj princ Charles in Ozzy Osbourne nista ista ciljna skupina, kako verjetna je hiperinflacija, kako pametno pripeljati ljudi nazaj v pisarne, zakaj so starejši nad 50 let najboljše stranke in kako naj se marketing pripravi na metaverzum.
Mobilna aplikacija SMK je namenjena pregledovanju konferenčnega programa, govorcev, novic, lokacij, predstavitev in ostalih podatkov o konferenci. Aplikacija vas bo samodejno obvestila o začetku izbranega predavanja 15 minut pred dogodkom.
Mark Adams je »eden od ljudi, ki spreminjajo naš svet in pomagajo spodbujati gospodarsko rast« (The Guardian v opisu priznanja "Star of Tech City"). Leta 2003, še tekom študija prava, je ustanovil sploh prvo svetovalno podjetje s področja družbenih medijev. Hitro je postal znan kot digitalni strokovnjak za številne hollywoodske zvezdnike in javne osebnosti. Med njimi izpostavlja Usherja, Lady Gaga, Baracka Obamo, Buckinghamsko palačo. Ko je podjetje prevzela agencija William Morris Endeavor, največja svetovna agencija za talente, je bil imenovan za prvega digitalnega direktorja v zabavni industriji.
»Vala ne moreš ustaviti, lahko pa ga zajahaš,« je eden od pregovorov iz sveta deskarjev. Mene je pritegnil, ko smo iskali naslov letošnje Slovenske marketinške konference in me je nanj opozorila Ana Ivandič. Povedala je še enega, ki ga razkrivam na koncu tega razmišljanja.
Zakaj princ Charles in Ozzy Osbourne nista ista ciljna skupina, kako verjetna je hiperinflacija, kako pametno pripeljati ljudi nazaj v pisarne, zakaj so starejši nad 50 let najboljše stranke in kako naj se marketing pripravi na metaverzum.
Mobilna aplikacija SMK je namenjena pregledovanju konferenčnega programa, govorcev, novic, lokacij, predstavitev in ostalih podatkov o konferenci. Aplikacija vas bo samodejno obvestila o začetku izbranega predavanja 15 minut pred dogodkom.
Mark Adams je »eden od ljudi, ki spreminjajo naš svet in pomagajo spodbujati gospodarsko rast« (The Guardian v opisu priznanja "Star of Tech City"). Leta 2003, še tekom študija prava, je ustanovil sploh prvo svetovalno podjetje s področja družbenih medijev. Hitro je postal znan kot digitalni strokovnjak za številne hollywoodske zvezdnike in javne osebnosti. Med njimi izpostavlja Usherja, Lady Gaga, Baracka Obamo, Buckinghamsko palačo. Ko je podjetje prevzela agencija William Morris Endeavor, največja svetovna agencija za talente, je bil imenovan za prvega digitalnega direktorja v zabavni industriji.
»Vala ne moreš ustaviti, lahko pa ga zajahaš,« je eden od pregovorov iz sveta deskarjev. Mene je pritegnil, ko smo iskali naslov letošnje Slovenske marketinške konference in me je nanj opozorila Ana Ivandič. Povedala je še enega, ki ga razkrivam na koncu tega razmišljanja.
NOVICE
PRIJAVNINA
Na konferenci se nam lahko pridružite v živo, ponujamo pa vam tudi možnost, da dogodek spremljate prek spleta, iz udobja vaše pisarne ali doma. Kotizacija za spremljanje konference online (virtualno) je enaka kot za fizično udeležbo. Torej veljajo ugodnosti, ki so razpisane za udeležbo v živo. Za spremljanje konference prek spleta, prosim to ustrezno označite na prijavnici.
Popusti se medsebojno izključujejo. Popusti in akcije se med seboj ne seštevajo.
UTRINKI
Jaka Levstek
Jaka Levstek (D.Labs): »Življenjsko« pomembno vprašanje: Ali smo še relevantni oz. kako izboljšati svojo relevantnost za kupce?
Vprašanje v naslovu je izhodiščno vprašanje, ki si ga moramo postaviti. Vsako leto znova. Posebej pa po potresu, ki ga je sprožil COVID 19. Kako si pravilno odgovoriti na to vprašanje? Kaj narediti, če z odgovorom nismo zadovoljni? Kaj je tisto, kar se podjetja in znamke še vedno preveč otepajo narediti? O tem bo govora v tem razmišljanju Jake Levstka. Tema je življenjskega pomena za znamke, za marketingaše. (*)
Vprašanje v naslovu je izhodiščno vprašanje, ki si ga moramo postaviti. Vsako leto znova. Posebej pa po potresu, ki ga je sprožil COVID 19. Kako si pravilno odgovoriti na to vprašanje? Kaj narediti, če z odgovorom nismo zadovoljni? Kaj je tisto, kar se podjetja in znamke še vedno preveč otepajo narediti? O tem bo govora v tem razmišljanju Jake Levstka. Tema je življenjskega pomena za znamke, za marketingaše. (*)
Play Video
Play Video
Dan Podjed
Dan Podjed (ZRC SAZU):
Zmagovalci pokoronske dobe se bodo posvetili ljudem.
Potrošniki, kupci in stranke so tri besede, ki se jih bomo tudi v marketingu morali znebiti, če se bomo želeli posvetiti posameznikom, torej ljudem, in spoznati njihove navade. Te so se med pandemijo covid-19 postavile na glavo.
Potrošniki, kupci in stranke so tri besede, ki se jih bomo tudi v marketingu morali znebiti, če se bomo želeli posvetiti posameznikom, torej ljudem, in spoznati njihove navade. Te so se med pandemijo covid-19 postavile na glavo.
DEJSTVA
že od leta
+
mednarodnih govorcev
+
posamičnih predavanj
+
udeležencev letno
GOVORCI
direktorica področja marketinga in upravljanja celostne izkušnje strank, Triglav Skladi
vodja marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Atlantic Grupa
Senior Director Marketing, Nike EMEA - Senior Direktor Marketinga, Nike Direct EMEA
strokovnjakinja na področju razvoja in upravljanja talentov, organizacijskega dizajna in HRM
Prijavite se na novice