Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
      • Govorci nam svetujejo
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
      • Govorci nam svetujejo
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
  • 30.maj.2018

SMK2018) Zakaj morda potrebujete dizajnersko razmišljanje, četudi niste Lego

SMK konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Podjetja, včasih pa celo družbene entitete, bi morala na poti do inovacij pogosto uporabiti dizajnersko razmišljanje, pravi James Hall na začetku drugega dne 23. Slovenske marketinške konference (SMK).

Dizajn postaja “buzzword”, pravi James Hall, osrednji govorec drugega dne 23. SMK v Portorožu. Več kot 70 podjetij, ki se ukvarjajo z dizajnom in dizajnerskim razmišljanjem, je bilo prevzetih v zadnjih 15 letih, polovica teh nakupov podjetij se je zgodila v zadnjih treh letih. K širšem priznavanju, poznavanju ter uvedbi dizajna v poslovanje direktorje in lastnike podjetij pozivajo Harvard Business Review, Financial Times, Busines Week in drugi.

Dizajnerska orodja za inovacije, tudi družbene

A kaj pravzaprav je dizajnersko razmišljanje? Po Hallovi definiciji gre za pristop do inovacij, ki uporablja dizajnerska orodja, da se zadovoljijo potrebe stranke skladno s poslovnimi cilji podjetja. Pa vendar dizajnersko razmišljanje ni zgolj dizajn, saj se ukvarja z reševanjem problemov zunaj polja samega oblikovanja, tudi na področju družbene, ne samo poslovne sfere. Zato se s dizajnerskim razmišljanjem ukvarjajo ne le podjetja, ampak tudi že nekatere države za reševanje civilnih problemov.

Vključevanje v poslovne procese

Hall doda, da je dizajnersko razmišljanje svojevrstna holistična mentalna usmeritev pri reševanju poslovnih problemov. Vključevanje v poslovne procese poteka navadno v treh fazah. V prvi fazi se dizajnersko razmišljanje aplicira na individualni ravni, nato projektni ter v sklepni fazi na organizacijski ravni. Za dosego posamičnih faz kot tudi uvedbo celotnega procesa se mora podjetje postaviti v vlogo kupca, zagotoviti združevanje dizajnerskega razmišljanja z drugimi pristopi (npr. “agile” ali “lean”) ter na koncu vključiti celostno dizajnersko razmišljanje v operativni protokol podjetja.

Dizajn ni oblikovanje

Da bi se izognili terminološkim nesporazumom. Dizajn ni oblikovanje, čeprav je dizajn vse in brez njega ni poslovanja, je povedal Matjaž Grm iz Adrie Mobila, kjer uporabljajo dizajnerski menedžment in ne še dizajnerskega razmišljanja, o katerem je govoril James Hall.

Komentar

Posreduj članek

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Najnovejše

(INTERVJU) PRI SPLETNIH PROMOCIJSKIH DOGODKIH NE GRE ZA ENKRATNO INVESTICIJO

(INTERVJU) »V BLIŽNJI PRIHODNOSTI BOMO DOBILI KRISTALNO KROGLO NA STEROIDIH«

(INTERVJU) ČLOVEŠKA ČUSTVA DELUJEJO KOT ALGORITEM

(INTERVJU) NE ZAČNITE Z MARKETINGOM!

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Twitter Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Jasna Špende, namestnica direktorice

T: +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470
E: jasna.spende@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2018, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event

Spletno mesto za celovit prikaz vsebin in oglasov poleg lastnih piškotkov uporablja tudi piškotke z zunanjih strežnikov. Ali sprejemate zunanje piškotke?DANEPolitika zasebnosti