Eden od ustanoviteljev, partner in direktor v podjetju Valicon. Diplomant Univerze v Ljubljani, sociolog po duši in izobrazbi. Strokovnjak na področju medijskih in komunikacijskih raziskav, javnomnenjskih in predvolilnih raziskav ter raziskav potrošniškega vedenja. Često predava na odmevnih medijsko-komunikacijskih dogodkih v Sloveniji, regiji in v svetu (ESOMAR, WAM, EMRO, WRRS, SOF, SKOJ, GOLDEN DRUM). Pogost komentator aktualnega dogajanja na področju volitev, političnega dogajanja v družbi ter vedenja in odzivanja potrošnikov, v različnih slovenskih medijih. Eden od avtorjev in vodja raziskav #Novanormalnost, ki spremlja odzivanje potrošnikov na krizne okoliščine, Ogledalo Slovenije, ki že od leta 2012 meri zaupanje v institucije in poklice v Sloveniji, ter raziskave Politikon, ki meri politične preference in prehajanja glasov volivcev. Dober poznavalec fenomena taktičnega glasovanja.
tor 31. Maj, 2022 11:00
Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...