Filipa Remškarja odlikujejo izjemne kompetence na področju razvoja novih tehnologij. Njegova strast do tehnoloških novosti, sposobnost predvidevanja agende tehnološkega razvoja in drznost pri vključevanju naprednih tehnologij v razvoj lastnih rešitev so ključne lastnosti, ki so ga pripeljale do uspeha. Odlikuje ga tudi izrazita strateška poslovna miselnost, ki jo napaja koncept ” zlatega kroga “. Ta opredeljuje jasen proces dela in deluje z močjo vrednot ali notranje motivacije.
Prepričan je, da s sodelovanjem lahko dosežemo več. Prav zaradi tega je s slovensko izdajo knjižnih uspešnic Simona Sineka v slovensko poslovno okolje približal prakso trajnega in odgovornega razvoja družbe. Njegovo osebnost lahko opišemo kot izjemno ustvarjalno, saj se navdihuje po Waltu Disneyju, hkrati pa ima navihanost Denisa Pokore in Franka Abagnalea iz filma Ujemi me, če me moreš. Je pogumen in zvest, kot je bil William Wallace v filmu Braveheart.
S Filipom Remškarjem na čelu, je družba Castoola uspešno razvila inovativne rešitve na področju ciljanega televizijskega oglaševanja, ki združuje vse prednosti televizije in spleta. Svojo zavezo odličnosti in inovacijam udejanja v iskanju inovativnih rešitev, ki oglaševalcem ponujajo nove priložnosti v digitalni dobi televizijskega oglaševanja.