Je tržnik in strokovnjak za širitev e-poslovanja z več kot 8 leti izkušenj. V tem času je pomagal ustvariti 190 milijonov EUR prihodkov iz e-poslovanja, saj je razvil trženjski paket po meri, ki hitro rastočim evropskim in mednarodnim podjetjem omogoča povečanje uspešnosti njihovih blagovnih znamk.
V letih 2018–2019 je iz nič zgradil celoten oddelek za trženje in dosegel eksplozivno rast zagonskega e-trgovca, kjer je prihodke povečal z 0 na 40 milijonov EUR, prodajal izdelke na več kot 10 lokaliziranih evropskih trgih in upravljal največji proračun za družbena omrežja v regiji.
Njegov rekord je 27.000 prodanih izdelkov na dan, pri čemer je osvojil srca in misli kupcev s pomočjo oglasov na omrežjih Mete in TikToku, trženja vplivnežev, znanstveno podprtih kreativnih vsebin, usmerjenih v učinkovitost, glokalizacijo (globalizacijo in lokalizacijo) in kanalov za zadrževanje.
Leta 2020 je ustanovil butično agencijo za rast WeScale, ki je v treh letih hitro zrasla na več kot 20 članov ekipe, ki je podjetjem pomagala rasti, da so dosegla prihodke v 7- in 8-mestnih zneskih.