Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Biografija

SMK GOVORCI_1000_202218

Jure Šumi

vodja digitalnega marketinga in blagovnih znamk, Knauf Insulation

Jure Šumi je po svoji osnovni izobrazbi tržnik, večino svojega 25-letnega delovanja pa je preživel v mednarodnem okolju kot direktor razvoja poslovanja in trgov. Svojo mednarodno kariero je začel v ameriški korporaciji 3M, nadaljeval pa v nemški skupini Knauf.

V zadnjih desetih letih je večino časa deloval na področju gradbeništva in urbane zelene infrastrukture ter z njima povezanim trajnostnim razvojem. V tem času je v okviru skupine Knauf Insulation tudi zagnal, postavil in vodil novo poslovno enoto Zelene rešitve, ki se osredotoča na kreiranje inovativnih sistemov za ozelenitev urbanih središč.
Od leta 2018 je tudi aktiven član Svetovnega omrežja za zeleno infrastrukturo in predstavnik zelene industrije na ravni EU. Od avgusta 2021 je tudi član upravnega odbora te organizacije z nalogo aktivno vplivati na razvoj politik EU, ki bodo spodbujale razvoj bolj trajnostno naravnanih mest. Je tudi predsednik Slovenskega združenja za ozelenjeno infrastrukturo.

Pred leti je magistriral iz elektronskega poslovanja, zato je leta 2020 tudi sprejel nov izziv. Trenutno namreč v korporaciji Knauf Insulation vodi digitalizacijo trženja, hkrati pa skrbi za korporativno tržno komuniciranje in upravljanje blagovnih znamk skupine Knauf Insulation.

Jure je kot govornik tudi redno vabljen na mednarodne dogodke, ki so zavezani trajnosti in trajnostnemu poslovanju. Je tudi soimetnik več patentov s področja sistemov za ozelenjevanje zgradb in njihove uporabe v urbanem okolju.

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Jure Šumi

Povezani dogodki

sre 01. Jun, 2022 10:45

Biti trajnosten« ni več dovolj za konkurenčno prednost – kako doseči več?

Žiga Vraničar (Narayan): Trajnost kot gonilo rasti nove oblike industrije prehrane in vloga marketinga pri tem                                                                                                   Trajnost ni več »lepo je biti trajen«, ampak je lahko tudi temelj poslovne uspešnosti. Posebej v prehranski panogi, kjer se navade porabnikov spreminjajo v smeri...
Več informacij

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event