Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Biografija

SMK GOVORCI_1000_202227

Klavdija Novak

lastnica, Frizer Crispus

Bančnica, tržnica, mama dveh hčerkic, podjetnica in lastnica frizerskega salona, ljubiteljica potovanj in vsega lepega. Specializirana za lepotno industrijo, pomaga frizerjem in malim podjetjem rasti in izboljšati prodajne rezultate.

Kar 18 let je delala v banki, v zadnjih letih kot direktorica produktnega vodenja, marketinga in digitala. Ima bogate izkušnje na področju učinkovitosti prodaje in upravljanja odnosov s strankami, digitalne transformacije, novih marketinških modelov, združevanja, prevzemov in korporativnega komuniciranja.

Zadnja štiri leta je samostojna podjetnica, lastnica frizerskega salona. Po moževi smrti se je podala na samostojno podjetniško pot in prevzela »domači« posel. Zaradi izkušenj iz prodaje in marketinga v velikem sistemu ji je uspelo povečati prodajne rezultate, podvojiti število zaposlenih, razviti strateško partnerstvo in postati vodilni lokalni salon.

Pravkar je izdala Priročnik za povečanje prodaje, s katerim želi mikro podjetjem pomagati rasti in prehiteti izzive digitalizacije.

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Klavdija Novak

Povezani dogodki

tor 31. Maj, 2022 16:45

Mlade znamke na pohodu – kaj se lahko naučimo od njih?

Petra Parovel (SWY): Kako »z nič« danes zgraditi svojo znamko oblačil? Izkušnje SWY V prispevku bomo spoznali, kako je Petra začela in kako razvija znamko oblačil SWY, ki jo nosi že več kot 60 tisoč Slovenk in Slovencev. Začela je brez...
Več informacij

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event