Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Biografija

SMK GOVORCI_1000_202237

Marjana Lavrič Šulman

svetovalka

Preko 20 let izkušenj v razvoju in implementaciji celostnih trženjskih strategij ter upravljanja z blagovnimi znamkami, pripravljanju strategij in integriranih komunikacijskih akcij za številna slovenska podjetja. Od tega 15 let v vodilni funkciji marketinške agencije, z bogatimi izkušnjami v vodenju in s strokovno nadgradnjo v HR-u. Sodelovala z več kot 70 naročniki iz različnih branž, (FMCG, bančništvo, telekomunikacije, avtomobilska industrija, kemična industrija, zavarovalništvo, trgovina, …).

Za seboj imam 15 let vodenja agencije Futura DDB, največkrat nagrajene slovenske agencije, 5 let vodenja Skupine Futura, povezujoč digital, PR, branding in oglaševanje, kar je Futuro v tistem obdobju postavilo kot prvo ‘celostno’ agencijo v Sloveniji. Imam univerzitetno diplomo dunajske Ekonomske univerze (Wirtschaftsuniversität Wien), nostrificirano na EF in magisterij komunikologije iz ZDA (University of Illinois, Urbana-Champaign), nostrificiran na FDV.

Sem prejemnica Nagrade za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke 2012, ki jo podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije.

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Marjana Lavrič Šulman

Povezani dogodki

sre 01. Jun, 2022 13:00

Marketingaši prihodnosti – boš med njimi?

Tanja Špende (Pivovarna Laško Union):  Kaj se lahko naučimo od »revenue managerja«? Spodbuda za marketing Funkcija »revenue manager« je v nekaterih dejavnostih navzoča že nekaj let, v drugih se vse bolj razvija. Celovita skrb za prihodke in naložbe, identifikacija novih...
Več informacij

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event