Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
      • Govorci nam svetujejo
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
      • Govorci nam svetujejo
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje

Biografija

matjaz grey
Linkedin

Matjaž Butara

direktor marketinga, Big Bang

Po skoraj 10 letih dela v vodilnih oglaševalskih agencijah (Grey, iProm, Pristop), kjer je sodeloval z največjimi globalnimi in lokalnimi naročniki, je v začetku leta 2018 prestopil na stran naročnika in postal direktor marketinga v zavarovalnici Adriatic Slovenica. Poleti 2019 je sprejel velik izziv in postal direktor marketinga pri največjem trgovcu z zabavno elektroniko v Sloveniji, Big Bang.

Verjame v trdo delo in to, da si priložnosti ustvarjamo sami. Zgolj to pa ni dovolj, če jih ne izkoristimo. V tem duhu je bil pomemben član timov, ki so ustvarili presežke, ki so jih na mednarodnih in domačih festivalih nagradili najboljši strokovnjaki na področju marketinga in poslovanja (Cannes Lions, Effie, Golden Drum, Balcannes, European Excellence Award in številni drugi). Matjaž redno predava na različnih dogodkih in v izobraževalnih ustanovah, bil pa je član številnih žirij, med drugim tudi član žirije zadnje stopnje Euro Effie v letu 2019.

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Matjaž Butara

Matjaž Butara

Povezani dogodki

tor 13. Okt, 2020 14:00

Digitalizacija – naredite korak naprej od »buzz worda«

Matjaž Krč (Ekwb): Kako lahko svoje »F2F dogodke« tudi v prihodnje izvajamo online? – Prve izkušnje, kaj deluje in kaj ne V zadnjih mesecih so bili odpovedani številni mednarodni sejmi in konference. Kaj narediti, če odpovedo konferenco, na kateri je podjetje vsako leto predstavljalo svoje nove izdelke za prihodnjo prodajno...
Več informacij

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Twitter Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Jasna Špende, namestnica direktorice

T: +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470
E: jasna.spende@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2018, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event

Spletno mesto za celovit prikaz vsebin in oglasov poleg lastnih piškotkov uporablja tudi piškotke z zunanjih strežnikov. Ali sprejemate zunanje piškotke?DANEPolitika zasebnosti