Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Biografija

SMK GOVORCI_1000_202238

Mitja Pirc

direktor, Kearney

Dr. Mitja Pirc je direktor v družbi Kearney. Že več kot 15 let deluje na področju poslovnega svetovanja, strateških in operativnih področjih ter razvoja novih konceptov poslovanja in trženja. Svetoval je več kot sto vodilnim slovenskim, regijskim in evropskim podjetjem iz sektorjev trgovine, izdelkov vsakdanje potrošnje, telekomunikacij, zavarovalništva, bančništva, energetike, avtomobilizma in farmacije. V preteklosti je deloval pri Deloitte, Pristop poslovno svetovanje/Indigo Consulting, Kearney in SAS Institute. Je diplomant teoretične matematike ljubljanske Fakultete za matematiko in fiziko, na Stockholm School of Economics (SSE) je magistriral iz mednarodnega poslovanja in ekonomije, na Univerzi Pompeu Fabra (UPF) v Barceloni pa je pridobil doktorat ekonomskih znanosti iz vedenjske ekonomije. Predaval je na več sto poslovnih in trženjskih konferencah in dogodkih, predaval je za številne slovenske stanovske organizacije – DMS, SOZ, SMK, Združenje Manager.

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Mitja Pirc

Povezani dogodki

sre 01. Jun, 2022 12:15

Močnejši od cenovnih pritiskov

Podjetja so pod vedno večjim pritiskom dvigovanja cen surovin, inflacija se je vrnila na naše trge… Kako naj v takšnih razmerah deluje marketing, da bo podjetje, znamka v boljši poziciji? Kako dvigovati cene? Čakati in slediti ali biti prvi? Kako...
Več informacij

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event