Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Biografija

SMK GOVORCI_1000_202239

Mojca Pesendorfer

vodja marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Atlantic Grupa

Mojca Pesendorfer je v Atlantic Grupi odgovorna za razvoj kategorije delikatesnih namazov in strategijo znamke Argeta. Njena strast so prebojni vpogledi, ki so osnova za nadaljnjo rast kategorije in znamke. Pri uresničevanju identificiranih poslovnih priložnosti vodi in sodeluje s širokim interdisciplinarnim timom, ki povezuje vodstvo, R&D, operacije, nabavo in finance ter tako skrbi, da bo Argeta uspešno rastla tudi v prihodnosti. Pred tem je v Publicis Groupe Slovenia vodila oddelek strateškega načrtovanja, kjer skrbela za strateško inovativnost in efektivnost komunikacijskih rešitev, ki jih je pripravljala agencija. V svoji 10-letni karieri v agenciji je pridobila bogate izkušnje v svetovanju naročnikom agencije pri njihovih marketinških in komunikacijskih izzivih, kot so oblikovanje strategij tržnih znamk, oblikovanje in lansiranje novih poslovnih modelov, izdelkov in znamk ter zagotavljanje učinkovitosti marketinških aktivnosti. Svojo kariero je sicer začela v Bruslju kot projektni vodja v neprofitni organizaciji, ki povezuje in spodbuja razvoj več kot 50.000-ih Evropskih študentskih podjetij.

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Mojca Pesendorfer

Povezani dogodki

sre 01. Jun, 2022 12:15

Močnejši od cenovnih pritiskov

Podjetja so pod vedno večjim pritiskom dvigovanja cen surovin, inflacija se je vrnila na naše trge… Kako naj v takšnih razmerah deluje marketing, da bo podjetje, znamka v boljši poziciji? Kako dvigovati cene? Čakati in slediti ali biti prvi? Kako...
Več informacij

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event