Ranko Jelača je magistriral na EF v Ljubljani je poklicno pot je začel leta 1998 kot ustanovitelj hrvaškega zagonskega podjetja 00NET, po štirih letih pa jo nadaljeval v agenciji za produktni in web design Asobi. Leta 2005 je prevzel vodenje marketinga za Italijo in JV Evropo v podjetju Grupo Uralita, leta 2008 je postal direktor marketinga v družbi Kraš. Od leta 2011 je bil kot direktor marketinga v družbi Atlantic Grupa odgovoren za blagovne znamke Cedevita, Cockta in Donat na trgih jugovzhodne Evrope, Rusije, Italije in Avstrije. Do nastopa mandata člana uprave Telekoma Slovenije je bil direktor marketinga in prodaje v družbi Atlantic Multipower Nemčija. Od aprila 2021 je direktor marketinga LESE cone pri skupini Lactalis, kjer je skrbi za Romunijo, Hrvaško, Slovenijo, Bosno in Hercegovino, Madžarsko, Srbijo, Kosovo, Grčijo, Severno Makedonijo, Bolgarijo, Albanijo in Črno goro.
Ranko Jelača (Lactalis Group): »Mastering marketing budget« - praktične izkušnje
V prispevku bomo videli, kako izkušeni menedžer razmišlja, ko mora sestaviti proračun za različne trge. Kaj je prvi pogoj za uspešno načrt…