Rinalda ima dolgoletne izkušnje v marketingu različnih storitvenih panog, ki jih je najprej pridobivala skozi različne »account« vloge na agencijski strani, torej v komunikacijskem delu, zatem pa še v celovitejšem marketingu. Svoje izkušnje spretno in uspešno bogati z inovacijskimi znanji in veščinami, ki jih pridobiva in deli kot direktorica Službe za inovacije in podatkovno poslovanje v Zavarovalnici Sava.
Zadnja leta poslovno doživlja vnovično rojstvo. Njeni začetki v marketinški stroki so prav neverjetno podobni novim začetkom v stroki inoviranja. Na letošnji SMK nam bo povedala, kaj počne in kako vodi upravljanje inovacij, koliko poguma in poslovne ekstravagance ob tem potrebuje. Zaupala nam bo tudi, zakaj je njen osebni cilj, da »njena« organizacijska enota, odgovorna za inovacije v Zavarovalnici Sava, katere direktorica je, čez nekaj let neha obstajati. In še, zakaj si nikoli prav zares ni želela delati za Apple, temveč prej delovati na podlagi napak Motorole.
V zadnjih treh letih je prispevala k dvigu strokovnosti marketinga kot članica žirij strokovnih tekmovanj, med katerimi poudarja Effie Slovenija in Effie Europe. Na področju inovativnosti je ponosna na članstvo v strokovni žiriji in mentoriranje na mednarodnem Cassini Hachathonu za področje finančne industrije.
Svoj prispevek stroki letos dodaja skozi vidnejšo vlogo v Effie Slovenija. Predava doma in v tujini ter je tudi mentorica v mednarodnem poslovnem programu za mlade inovatorje v zavarovalništvu InTa (Insurance Talents), ki poteka na Dunaju.