Rodoljub Petrović je računalniški inženir in manager. Prvo vrstico kode je napisal pri devetih letih, zadnjih 15 let pa vodi razvoj softverskih produktov na globalnem trgu.
Po končani fakulteti, se je iz Beograda leta 2006 preselil v Slovenijo, kjer je na podjetju Intera začel razvoj novega produkta za podporo trženju, ki so ga med prvimi v regiji ponudili kot storitev (Software as a Service). Leta 2010 se je pridružil ameriškemu zagonskemu podjetju Celtra, kjer je vodil razvoj orodja, ki je prineslo revolucijo na takrat še mladi trg mobilnega oglaševanja. Celtrino tehnologijo uporabljajo blagovne znamke, kot so Adidas, Uber in Spotify. Leta 2015 je pomagal londonskemu startupu Turtl, da lansira produkt za vsebinski marketing, razvoj katerega vodi do danes. Med uporabniki Turtla so podjetja Cisco, Bloomberg, Allianz, Lexus, The Economist in mnoga druga.
O svojih izkušnjah, ter pogledih na tehnologijo, prihodnost in Slovenijo, od leta 2019 piše v kolumni v časniku Finance.