Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Biografija

SMK GOVORCI_1000_202210

Simon Struna

specialist za programatični ekosistem, iPROM

Simon Struna je strokovnjak za programatični ekosistem v družbi iPROM in eden izmed vodilnih poznavalcev adtecha v regiji Adriatik.

V družbi iPROM intenzivno sodeluje pri razvoju novodobnih oglaševalskih platform in programatičnih tržnic ter raziskuje možnosti integracije oglasnih vsebin v internet stvari. Sodeloval je pri razvoju tehnološke rešitve iPROM Cloud in najbolj izpopolnjene oglaševalske platforme v regiji Adriatik iPROM Programmatic Platform, ki postavlja nove mejnike v tako imenovanem spletu 3.0.

Kot strokovnjak za programatični zakup in avtomatizirane oglaševalske rešitve sodeluje pri različnih projektih za domače in tuje blagovne znamke. Svoje znanje predaja v sklopu številnih domačih in tujih konferenc (Sempl, Diggit, Weekend Media Festival, Digital Days, IAB Europe). Je tudi dejaven član odborov Programmatic Trading Committee in Legal Committee v okviru združenja IAB Europe. Prepričan je, da spremembe v hitro razvijajočih se digitalnih okoljih pomagajo podjetjem krepiti njihove konkurenčne prednosti, in verjame v potencial spletnega oglaševalskega ekosistema, kjer je moč decentralizirana in razprašena med več igralcev, zasebnost uporabnikov pa je njihova najvišja vrednota.

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Simon Struna

Povezani dogodki

tor 31. Maj, 2022 15:00

Kako do večje podatkovne neodvisnost in večje digitalne učinkovitost v naslednjih letih?

Maciej Zawadziński (Piwik PRO): Kako se pripraviti na digitalno neodvisnost EU in kako se odmakniti od najbolj priljubljenih trženjskih orodij? Različen pristop k zasebnosti med ZDA in Evropo ter posledično prizadevanja za digitalno neodvisnost EU bodo omejili uporabnost številnih platform...
Več informacij

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event