Stella Korošec je soustanoviteljica blagovnih znamk Equa, Goat Story in Equa Care, pri katerih deluje kot vodja marketinga oziroma Chief Marketing Officer. S partnerjem sta podjetje Equa, d. o. o., ustanovila v študentskih letih in ga v desetih letih pripeljala do 40 zaposlenih in več kot sedem milijonov letnih prihodkov. Z vsemi tremi blagovnimi znamkami so navzoči na svetovnih trgih. Z marketingom se je Stella prvič pobliže srečala v študentski sekciji Društva za marketing Slovenije in od tam ni bilo več poti nazaj. Marketing teče po njenih žilah od jutra do večera, izredno jo navdušujeta psihologija potrošnika in spletni marketing. Uspehe svojih blagovnih znamk že od nekdaj pripisuje delu celotne ekipe, zato so odnosi znotraj ekipe in počutje zaposlenih vedno na prvem mestu.
Kakšen bo marketing manager? Kako bo vodil svojo ekipo? Kje bo dobil svojo ekipo?
Pridružite se nam na predavanju, na katerem bomo razpravljali o lastnostih uspešnega marketinškega managerja. Sogovorniki iz malih in ve…