Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Biografija

SMK GOVORCI_1000_20229

Tjaša Jarc

ustanoviteljica, Džungla plants

Po štirih letih življenja v tujini (Bali, Berlin, Melbourne) ter pridobivanju dragocenih življenjskih in delovnih izkušenj se je Tjaša vrnila v domačo Slovenijo. Njeno ozadje je oglaševanje in PR, saj je med študijem komunikologije delala v oglaševalskih agencijah Studio Mi in  Pristop. Po štirimesečnem premoru na Baliju se je preselila v Berlin, kjer je pomagala postaviti in upravljati enega od tamkajšnjih glavnih sodelavnih prostorov – Ahoy Berlin. Dve leti pozneje, leta 2016, se je preselila v Avstralijo, kjer je postavila Blockchain coworking center v Melbournu, za tem pa ustanovila in upravljala prvi inkubator za blokovne verige v Melbournu.

Po vrnitvi v Slovenijo je večino časa posvetila operativnemu vodenju investicijskega sklada za zagonska podjetja Silicon Gardens ter postavitvi in vodenju Kyuriosity Huba. Ob prvem izbruhu korone pa odprla Džungla Plants – spletno trgovino s sobnimi rastlinami in se v zadnjih dveh letih temu povsem posvetila.

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Tjaša Jarc

Povezani dogodki

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event