Svojo pot sem začel na agenciji Pristop kot urednik družbenih omrežij in ustvarjalec digitalnih vsebin. Pozneje sem se pridružil digitalnemu oddelku Agencije 101, kjer sem ustvarjal kot specialist za digital, nato kot digitalni strateg, danes pa sem vodja digitala. Pri svojem delu se ukvarjam s strateškim svetovanjem in ustvarjanjem strategij digitalnega komuniciranja za večje slovenske in regijske naročnike. Nekaj kampanj in projektov, na primer Skriti Escape Room (Unicef), Čista moč (Volkswagen), Zmagovalni servis (Petrol), ki sem jih soustvarjal, se je prav posrečeno sestavilo in so bili pozneje nagrajenci na oglaševalskih festivalih doma in v tujini, kot so Clio Awards, Effie, Golden Drum, SOF, Balcannes, SomoBorac, Digital Communication Awards in drugi.
tor 31. Maj, 2022 16:45
Petra Parovel (SWY): Kako »z nič« danes zgraditi svojo znamko oblačil? Izkušnje SWY V prispevku bomo spoznali, kako je Petra začela in kako razvija znamko oblačil SWY, ki jo nosi že več kot 60 tisoč Slovenk in Slovencev. Začela je brez...