Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Biografija

SMK GOVORCI_1000_202220

Uroš Svenšek

strokovnjak za digitalno komuniciranje, Agencija 101

Svojo pot sem začel na agenciji Pristop kot urednik družbenih omrežij in ustvarjalec digitalnih vsebin. Pozneje sem se pridružil digitalnemu oddelku Agencije 101, kjer sem ustvarjal kot specialist za digital, nato kot digitalni strateg, danes pa sem vodja digitala. Pri svojem delu se ukvarjam s strateškim svetovanjem in ustvarjanjem strategij digitalnega komuniciranja za večje slovenske in regijske naročnike. Nekaj kampanj in projektov, na primer Skriti Escape Room (Unicef), Čista moč (Volkswagen), Zmagovalni servis (Petrol), ki sem jih soustvarjal, se je prav posrečeno sestavilo in so bili pozneje nagrajenci na oglaševalskih festivalih doma in v tujini, kot so Clio Awards, Effie, Golden Drum, SOF, Balcannes, SomoBorac, Digital Communication Awards in drugi.

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Uroš Svenšek

Povezani dogodki

tor 31. Maj, 2022 16:45

Mlade znamke na pohodu – kaj se lahko naučimo od njih?

Petra Parovel (SWY): Kako »z nič« danes zgraditi svojo znamko oblačil? Izkušnje SWY V prispevku bomo spoznali, kako je Petra začela in kako razvija znamko oblačil SWY, ki jo nosi že več kot 60 tisoč Slovenk in Slovencev. Začela je brez...
Več informacij

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event