Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Biografija

SMK GOVORCI_1000_202219

Vito Babuder

vodja marketinga, Klančar žerjavi

Vito Babuder je vodja marketinga pri podjetju Klančar žerjavi, d. o. o. V njegovi domeni so kreativne, inovativne in zabavne promocijske rešitve zunaj ustaljenih okvirjev. Skrbi za to, da skozi podobo podjetja pronicajo na plano tudi vrednote, zgodba in ugled Klančar žerjavov v marketinško togem gradbeniškem sektorju – v sektorju, kjer je bila še pred kratkim spletna stran za marsikatero podjetje postranskega pomena.

Med drugim se je v svoji karieri več let ukvarjal z organizacijo športnih dogodkov pri podjetju Ekstrem, d. o. o. (Triglav The Rock Ljubljana, FIBA 3 x 3 Ljubljana Challenger …), kjer je izuril svoje vodstvene in organizacijske veščine. Ob tem je pridobil odličen vpogled v organizacijo marketinških oddelkov večjih podjetij, s katerimi je usklajeval sponzorske aktivnosti pri organizaciji dogodkov. Na poti do naziva diplomanta grafičnih komunikacij je ob študiju in samostojnih oblikovalskih projektih dodobra izpilil svojo kreativnost, ki jo zdaj s pridom izkorišča v svojem marketinškem vsakdanu.

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Vito Babuder

Povezani dogodki

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event