Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
  • 26. 02. 2018

Ste primer izjemne marketinške prakse?

SMK konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Program SMK je že 23 let odprt za tiste, ki menijo, da imajo nekaj posebnega pokazati domači marketinški javnosti. Rok za prijave izjemnih marketinških praks na 23. SMK je sreda, 13. februarja 2018!

Program SMK je vseh 23 let odprt za tiste, ki menijo, da imajo nekaj posebnega pokazati domači marketinški javnosti. Programski svet tokrat išče predvsem primere na naslednjih področjih:

  1. Primere dobre prakse, kako ste prilagodili marketinške koncepte novi realnosti. Ne gledate na izdelek ali storitev, ampak na izkušnjo. Razvoj vključuje oblikovanje celotne izkušnje za kupca. Ne razmišljate o ceni, ampak vam uspeva prek višje vrednosti za kupca dosegati tudi višje cene. Kaj ste naredili, da je danes vrednost za kupca večja in vaš dobiček tudi?
  2. Primere novih poslovnih modelov, ki so že prinesli rezultat, primere še boljše izkušnje in dodatnih prihodkov skozi uporabo novih tehnologij, primere uporabe prediktivne analitike za boljšo ponudbo, boljše segmentiranje in doseganje večjega dobička.
  3. Primere resnične digitalizacije, kjer so na boljšem kupci in kjer se je spremenilo poslovanje celotnega podjetja … primere, kjer je kupec resnično v središču dela vseh v podjetju … primere marketinške logike v logistiki, proizvodnji, pravu …
  4. Primere, ki pokažejo, kaj je odločilno, da lahko marketing izvaja svojo strateško funkcijo v podjetju, da pride do CEO, da dokaže svojo vrednost lastnikom, primere, kako dosegamo/dokazujemo vrednosti za posel, primere marketinških aktivnosti s fokusom na dobičkonosnosti …

Tudi letos pa bo en sklop namenjen zelo praktičnim, enostavnim marketinškim aktivnostim, ki hitro učinkujejo in jih lahko vsakdo uporabi dan po konferenci – MARKETING V AKCIJI. Programski svet za ta sklop išče primere preprostih marketinških akcij, ki so prinesle večjo lojalnost, večji zaslužek, povsem novo ciljno skupino, povsem novo ponudbo … Vezani so lahko na raziskovanje porabnikov, prodajne akcije, uporabo novih tehnologij, aktivnosti digitalnega marketinga …

Rok za prijavo primera je 13. februar 2018. Programski svet bo po svoji presoji med prispelimi prijavami izbral primere, ki bodo vsebinsko sodili v program konference. Avtorji (en avtor na prispevek) izbranih prispevkov bodo oproščeni plačila kotizacije za 23. SMK

Posreduj članek

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnovejše

Male skrivnosti vodenja v hibridni realnosti

Marketingu v zdravstvu se poleg osnovnih štirih P-jev (produkt, prodajna pot, cena in promocija) pridružuje še en P – pacient.

10 napovedi za prihodnost znamk in podjetij – kam naj usmerijo svoj pogled

Marketing s svojimi kompetencami pomaga uresničevati organizacijsko kulturo

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event