Za letošnjo nagrado marketinška odličnost se je v treh kategorijah finalnega izbora potegovalo enajst podjetij: Krka, Renault Nissan Slovenija, SIJ, Steklarna Hrastnik, Lumar IG, Podravka Ljubljana, Postojnska jama, A1 Slovenija, Addiko Bank, Big Bang in Mercator. Spoznajte zmagovalce!
Na 22. Slovenski marketinški konferenci je Društvo za marketing Slovenije podelilo nagrade marketinška odličnost. Komisija je v kategoriji podjetij B2B segmentov nagradila Steklarno Hrastnik, v kategoriji malih in srednjih podjetij v B2C segmentu Lumar IG ter v kategoriji velikih podjetij v B2C segmentu Addiko bank. Veliki zmagovalec nagrade marketinška odličnost 2017 je postala Steklarna Hrastnik, posebno nagrado za avtentičen pristop k marketingu pa je prejelo podjetje Postojnska jama.
S čim so nagrajenci prepričali komisijo?
Podjetje Steklarna Hrastnik se v svoji viziji prihodnosti zavzema za vse tesnejše sodelovanje s poslovnimi partnerji pri razvoju novih produktov in pri tem povezovanju ima ključno vlogo ravno marketing. Z izrazito spremembo v delovanju podjetja, usmerjeno h kupcem, z inovativnimi pristopi, partnerstvi in učinkovitimi povezovanji je Steklarna Hrastnik prepričala komisijo in prejema nagrado marketinška odličnost 2017.
Podjetje Lumar IG si je nagrado prislužilo s celovitim in sistematičnim načinom razumevanja potreb svojih kupcev, pri čemer se podjetje ne omejuje samo na potrebe, ki jih s svojimi produkti neposredno zadovoljuje, temveč razmišlja širše in razvija produkte v smeri zadovoljevanja drugih, komplementarnih potreb. Njihovi inovativni pristopi so še toliko bolj opazni, saj delujejo v tradicionalni industriji kot proizvajalci montažnih objektov, sami pa inovativnost izpostavljajo kot enega od ključnih dejavnikov uspeha in generatorjev (bodočih) prihodkov.
Podjetje Addiko Bank si je nagrado marketinška odličnost 2017 v svoji kategoriji prislužilo, saj je marketing odigral ključno vlogo pri oblikovanju, snovanju bistva nove blagovne znamke, nove podobe, nove poslovne filozofije in strategije podjetja. Podjetje je na več nivojih pokazalo marketinško odličnost in izrazito napreden marketing. Banka se posveča temu, kar stranke zares potrebujejo. V tradicionalni branži so inovativnost in novi pristopi, kot jih kaže Addiko bank, nekaj neobičajnega in vsekakor zelo osvežujoči.
Podjetje Postojnska jama je prejelo posebno nagrado komisije za avtentičen pristop k marketingu, ki ga živi celo podjetje. Vsi zaposleni v podjetju razumejo in delujejo v skladu s poslanstvom podjetja, ki v središče postavlja gosta. V podjetju poudarjajo, da mora biti vsakemu, ki dela pri Postojnski jami, jasno, da krmilo, ki določa usmeritev delovanja podjetja, določa marketing. Postojnska jama je svojo drugačnost izkazala tudi z izstopajočo prijavo, skozi katero so pokazali, da se stvari ‘uporniško’ lotevajo po svoje. Vse, kar počnejo, je (marketinška) zgodba in izžareva njim lasten način delovanja.