Test Archive shortcode

en Show speakers Hide speakers Show Event Description Hide Event Description Event Sponsors Event Sponsor Edit Event
09:00 - 10:00
Uvodno predavanje
Show Event Description

Umetna inteligenca (AI) povzroča revolucijo v načinu poslovanja in mnogi marketinški vodje se trudijo ostati v koraku z vsemi spremembami. Po mnenju mnogih analitikov obstaja verjetnost, da se bodo razmere v prihodnjih petih letih spremenile bolj, kot so se v zadnjih 20, pri čemer je več kot 85 odstotkov projektov preoblikovanja marketinga obsojenih na neuspeh. V predavanju bo Jeremy Waite predstavil, kakšen bo marketing v prihodnjih petih letih, kako lahko pripravite svoj biznis za prihodnost in kaj lahko storite že DANES. Čakajo vas praktični nasveti, predstavitev AI v živo in nekaj izjemnih študij primerov, na katerih bo Waite pokazal, kako bo najboljša kombinacija še vedno ostala organska in umetna inteligenca, ki delata z roko v roki.

 

10:00 - 10:30
Pogovor
Show Event Description

Svoje poglede, izkušnje in ideje o spremembah v marketingu bosta v pogovoru razkrila Darja Teržan (Mlekarna Celeia) in Ranko Jelača (Telekom Slovenije). Vsak s svojimi uspehi, delujoča v podobnih in različnih panogah … kaj se je v marketingu spremenilo, kateri koncepti ostajajo in kaj je drastično drugače? Kako se mora na to odzvati menedžer marketinga in kaj mora imeti v sebi, da bo uspešno gradil znamko, zvestobo kupcev in tudi svojo poslovno pot?

Pogovor vodi Primož Hvala, predsednik programskega sveta SMK

10:30 - 11:00
Odmor za druženje
Show Event Description

Odmor za druženje

11:00 - 12:30
Predavanje
Show Event Description

Digitalna ali katerakoli druga transformacija pomeni spremembo, spremembo v ljudeh. Kako s svojimi idejami, svojo filozofijo osvojiti celotno organizacijo? Videli bomo, kako so nekateri transformacijo izpeljali v praksi, kako so motivirali sebe, kako so spremenili sebe in celotne organizacije, kako to naredijo v mesecu dni in ne v letu ter zakaj so nekateri učinkoviti in hitri, drugi pa imajo oznako »dinozavri«.

 
11:00 – 11:30

 
Lovro Gruden (Indigo Consulting): Ali vključujemo partnerje v inoviranje?/Ekskluzivno za SMK rezultati tradicionalne raziskave MindWideOpen

 
Letos so raziskovali, ali so podjetja (in marketingarji) v Sloveniji odprta za resnična partnerstva, ali znajo partnerje vključiti v inoviranje, transformacije in iskanje odgovorov na disrupcije na trgih ali pa jih vidijo zgolj kot dobavitelje storitev. Poleg posnetka stanja bodo dani tudi predlogi, kako se spodbudi sodelovanje in kakšno vlogo ima pri tem marketing.

 
11:30 – 12:00

 
Tadej Accetto (Petrol): Ne »Agile, Scrum … v teoriji«, ampak kako bi bilo učinkovito uresničevanje marketinških idej, projektov videti v praksi

 
Tadej Accetto je v zadnjih letih potisnil do uresničitve veliko projektov, ki so se nanašali na izboljševanje izkušnje uporabnikov, od malih domačih primerov do uporabniških rešitev za Ryanair. V prispevku bo ponudil 5 ključnih nasvetov, kako delovati, da bi bili uspešni v implementaciji, da bi kupci resnično dobili boljšo izkušnjo. Kaj je pomembneje, da imamo želeno rešitev ali čas in sredstva? Zakaj in kako prioritizirati? Kako sestaviti tim in kako ga voditi, da bo dosegel najboljši output? Kako ocenjevati napredek razvoja rešitve? Kako nam zgodbe uporabnikov koristijo pri fokusiranju na uporabnika? O Agile, Scrum … ne bo govoril kot o idealu, ampak kako to dejansko živeti in uresničiti. Zanimivo za vse, ki želite premakniti organizacijo v smeri kupcev, za vse, ki ne želite govoriti, ampak doseči na kupca usmerjeno organizacijo.
 

12:00 – 12:30
 
Jelena Agafonova (BIT-Roots): Kako izzvati celotno industrijo in kako ustvariti svetovni izdelek za digitalne porabnike?
 
Jelena Agafonova bo pokazala, kako lahko novi agilni poslovni model izzove tradicionalno finančno industrijo. Agafonova je zaposlena v novem podjetju, ki ga je zagnala ena izmed vodilnih slovenskih zavarovalnic, vendar je popolnoma samostojno. Kako to doseči? Novo podjetje je imelo v mislih tudi globalnega digitalnega porabnika in Agafonova nam bo med drugim pokazala, kako ustvariti nov izdelek zanj. Popolnoma nov izdelek, in to v zelo kratkem času. Zanimivo za vse, ki želijo ustvariti in uvesti svetovni izdelek za digitalne porabnike.

12:30 - 13:30
Odmor za kosilo
Show Event Description

 

Sponzor današnjega kosila:

13:30 - 14:30
Predavanje
Show Event Description

13:30 – 13:45
 
Jan Dobrilovič (Beeping): 5 vpogledov v nakupno vedenje Slovencev oz. kako uporabiti nakupno vedenje v svoj prid
 
Dobrilovič bo predstavil praktične ugotovitve o vedenju porabnikov, do katerih so skozi številna testiranja prišli pri Beepingu, spletni platformi za čiščenje v gospodinjstvih. Kateri dan v tednu je najboljši za marketinško akcijo, kako poimenovati gumb za naročilo, kdaj v procesu nakupa pokazati ceno, za kateri element v ponudbi lahko močno dvignemo ceno celotne ponudbe … Zanimivo za vse, ki želite na zelo preprost način dobiti dober vpogled v svojo stranko.
 
13:45 – 14:00
 
Gorazd Kos (Telekom Slovenije): Vplivanje na percepcijo vrednosti in nakupno odločitev za višji paket
 
V prispevku bomo videli, kako so z drugačno cenovno politiko vplivali na porabnike, da so izbrali bogatejše pakete. Kako doseči, da se porabniki odločajo za bogatejšo ponudbo? Kako pomagati prodajalcem, da so sposobni prodajati bogatejši paket? Koristno za vse, ki želijo prodajati izdelke/storitve višje vrednosti.
 
14:00 – 14:15
 
Melnisa Begović (Studio Moderna): Kako obletnico blagovne znamke resnično izkoristiti za prodajni uspeh
 
Prikazano bo, kako obletnico blagovne znamke izkoristiti za vključevanje splošne javnosti, gradnjo image blagovne znamke in povečevanje prodaje. Kako so v Studiu Moderna obletnico speljali skozi svoj 360-stopinjski pristop, usklajen prek šestih prodajnih kanalov in lokaliziran na 20 trgih? Kaj so naredili, da je obletnica postala prodajna uspešnica? Koristno za vse, ki ne bi radi svoje obletnice zgolj »praznovali«, ampak jo tudi drugače izkoristili.
 
14:15 – 14:30
 
Nataša Ravnikar (Optiweb): Ne prodajne akcije, vključenost porabnikov in digitalne vsebine prinašajo dodatno prodajo. Tudi do 70 odstotkov večjo.
 
Prikazanih bo nekaj praktičnih primerov, kako je ponudnik opreme za prosti čas Iglu Šport z izjemno omejenim proračunom z vključitvijo aktivnosti engagementa in ustvarjanjem neprodajnih vsebin občutno povečal mesečno spletno prodajo za do 70 odstotkov. Videli bomo, kdaj objaviti predlog za »vikend izlet«, da bo to vodilo do najvišje konverzije, ali je bolje imeti kvadratne ali horizontalne fotografije, ali je z vidika prodaje bolje uporabiti direktno povezavo prek klika na fotografijo ali zunanjo povezavo v besedilu objave … Zanimive ugotovitve za vse, ki skrbite za digitalno komunikacijo in vključenost uporabnikov.

14:30 - 14:45
Odmor za druženje
Show Event Description

Odmor za druženje

14:45 - 15:55
Predavanje
Show Event Description

Ne bomo govorili o kriptovalutah, ampak o tem, kaj prinaša tehnologija, kje so nove priložnosti za posel in kaj mora marketingaš o tem vedeti danes. Prikazali bomo primere, kjer blockchain že danes spreminja industrije in vpliva na delo marketingašev. Koristno za vse, ki želijo slediti razvoju tehnologije in zakonov poslovnega uspeha.

Mitja Pirc (Datafund, Indigo Consulting): Dolgotrajni učinki blockchaina na marketing

V Sloveniji bodo prvič predstavljeni praktični primeri uporabe tehnologije blockchain, ki dejansko že živijo, so uresničeni in niso zgolj ideje na papirju.

Alexander Vasylchenko (Sofitto): Ustvarite svoj lastni plačilni sistem*

Osebna zgodba, kako v nekaj sekundah prenesti denar drugi osebi. Ta oseba lahko denar dvigne brez vključenosti banke. Kako bodo lahko običajni ljudje izvajali denarne transakcije brez finančnih ustanov? To je resna grožnja za mnoge finančne ustanove. Kako lahko danes 35 ljudi skrbi za transakcije, ki dosegajo BDP majhne države, v primerjavi s številom zaposlenih v manjši banki? Kaj so tudi druge posledice, ki jih tehnologija blockchain prinaša različnim industrijam? Nekaj odgovorov bo predstavljenih v tej predstavitvi.

Claudio Parrinello (Unico): Monetiziranje digitalnega pomanjkanja*

V današnjem času je eden izmed vzpenjajočih se trendov tudi zbirateljstvo. A fizične zbirke imajo za novo generacijo porabnikov, ki visoko cenijo digitalno vsebino in digitalno uporabniško izkušnjo, številne omejitve. Z uporabo blockchaina lahko premium spletno vsebino preoblikujemo v omejene izdaje, v decentralizirane digitalne zbirateljske predmete, s katerimi se lahko trguje. Na posebnih prireditvah (koncertih, razstavah, tekmah …) lahko dobimo digitalno »dokazilo o obisku«, ki ga je mogoče vtisniti v zbirateljski predmet in mu s tem dodati vrednost. V začetni fazi bomo ročno izbirali vsebino in umetnike, pozneje pa bomo »vsem« (na primer umetnikom, glasbenikom, vodjem projektov …) omogočili ustvarjanje lastne zbirke, dokazovanje pristnost in edinstvenost, deljenje po vsem svetu in pridobivanje provizije ob prodaji.

15:55 - 16:45
Pogovor
Show Event Description

Jani Valjavec in Tim Mitja Žagar (ICONOMI): Kako iti naprej?

Zenel Batagelj (Valicon) kreira in napoveduje tale pogovor: »Lani, ko sem se pripravljal na pogovor z Gravnerjem (sklepni pogovor prvega dne lanske SMK), sem nekako slutil, da bi letos bila naravna izbira Tim Mitja in Jani. Ker sta pač bila prva. Tako kot je bil Gravner prvi pri oranžnih vinih, sta bila Mitja in Jani prva v Evropi, ki sta uporabila množično zbiranje sredstev (tako imenovani ICO) za realizacijo podjetniške ideje in zbrala več kot takrat magičnih 10 milijonov dolarjev. Vse to se je zgodilo manj kot pred dvema letoma. Na ta konec sveta sta nekako prinesla upanje in svež kapital. Da, onadva sta nekako kriva za ICOmanijo, ki je in bo močno zatresla našo malo ekonomijo. Medtem ko smo se lani od Gravnerja naučili, da je treba iti nazaj, se bomo tokrat učili, kako iti naprej. Kdo so te nore nove generacije, kako gledajo na svet, kaj se lahko naučimo od njih, je to okolje pripravljeno nanje, jih bo sprejelo ali izpljunilo? In pa seveda, od kod ta intuicija, ki je tako zgodaj zaznala superiornost tehnologije ali hype?«

16:45 - 17:00
Odmor za druženje
Show Event Description

Sponzor današnjega druženja:

17:00 - 18:00
Predavanje
Show Event Description

17:00 – 17:30

Rado Daradan in Mic Melanšek (Hurra Studios): Kako lahko Slovenci s knjigami osvojimo bralce v Nemčiji, Italiji, ZDA …

Dobili bomo nekaj lekcij o tem, kako marketing izdelka za končne kupce prilagoditi mednarodnemu okolju: kako so prilagajali izdelek, način plačila, komunikacijo za končne kupce, kako se razlikujejo od vseh preostalih … Videli bomo, zakaj se je avgusta zgodil odboj in jim je s personaliziranimi knjigami uspelo osvojiti nemške bralce. Navdihujoče in koristno za vse, ki želite poslovati zunaj Slovenije.

17:30 – 18:00

Polona Peunik (Akrobat): Kako smo spremenili koncept in povečali prodajo na globalnem trgu za 80 odstotkov – izkušnje Akrobata

Spoznali bomo, kako preiti s prodaje izdelka na prodajo rešitev/poslovnih projektov. Kako se ob tem spremenijo potrebe kupcev, argumentacija ponudbe, način prodaje. Sprememba koncepta je prinesla globalizacijo in rast prodaje za 80%. Z omejenimi resursi. Koristno za vse, ki si želijo rasti na B2B trgih in imajo omejene resurse.

18:00 - 18:30
Predavanje
Show Event Description

Želite še več od svojega življenja? Želite na koncu leta reči: »Bilo je super leto!«? Prisluhnite, kako na življenje, poraze, uspehe in napredek gleda športnik, ki je za svoje mednarodne uspehe sam naredil izjemno veliko. Zakaj? Kako? O tem bo govoril letošnji skriti gost. (R)evolucija lastnega življenja. Obvezno za vse, ki želijo naprej.

18:30 - 19:15
Odmor za druženje
09:00 - 10:45
Predavanje
Show Event Description

9:00 – 9:45

James Hall (Park): Vidiki in vloga dizajnerskega razmišljanja v različnih industrijah (*Design Thinking Perspectives & Roles (across different industries))*

Po predstavitvi boste bolje razumeli štiri vidike dizajnerskega razmišljanja v različnih panogah. Kakšno vlogo je imelo dizajnersko razmišljanje in kako je pomagalo nekaterim najboljšim globalnim podjetjem v vsakodnevnem poslovanju? Dizajnersko razmišljanje pomaga podjetjem pri izboljšanju razumevanja vedenja kupcev, izboljšanju točke dotika, digitalne komunikacije in celostne porabniške izkušnje z blagovno znamko. Pojasnjeno bo tudi, kako bomo to znanje lahko uporabili v marketingu.

9:45 – 10:15

Matjaž Grm (Adria Mobil): Koncept za povečanje inovativnosti, izboljšanje uporabniške izkušnje in vrednosti blagovne znamke

Spoznali bomo, kako so v Adrii Mobil s pristopi dizajn menedžmenta dosegli izboljšave, ki so blagovni znamki prinesle napredek v percepciji porabnikov, napredek v uporabniški izkušnji in zadovoljstvu kupcev, nove proizvode, inovativno uporabo tehnologije in izboljšanje poslovanja. Izvedeli bomo, kaj je za uspeh dizajn menedžmenta nujno narediti na ravni marketinga in na ravni podjetja. Koristno za vse, ki želijo narediti korak naprej v inovativnosti, razvoju produktov, izboljšanju izkušnje in dobičkonosnosti svojih znamk.

10:15 – 10:45

Ivan Kovačević (Bruketa & Žinić & Grey): Kako blagovne znamke v regiji preoblikujejo izkušnje kupcev – primeri iz različnih panog

Pogledali bomo v zakulisje, kako blagovne znamke iz različnih panog poskušajo izboljšati izkušnjo kupcev, s tem da vpeljujejo nove ugotovitve o »customer journey«, poti svojih kupcev. Videli bomo, kako je banka oblikovala novo vrsto podružnice, specializirano za izobraževanje strank, ki ne sprejemajo v celoti digitalnih rešitev, in kako s tem prihranijo tudi pri stroških. Drug primer nam bo pokazal, kako podjetje v regiji prodaja rabljene avtomobile zgolj na spletu, brez fizičnega stika med kupcem in izdelkom pred nakupom. Kako oblikovati porabniško izkušnjo, ki strankam pomaga sprejeti tako pomembno odločitev zgolj v digitalnem svetu? Videli bomo tudi, kako je zavarovalnica vključila svojo skupnost ob praznovanju 150-letnice … Predstavitev je zanimiva za vse, ki želijo izboljšati izkušnje svojih strank in se razlikovati od konkurenčnih blagovnih znamk.

10:45 - 11:00
Odmor za druženje
Show Event Description

Odmor za druženje

Sponzor današnjega druženja:

11:00 - 12:45
Predavanje
Show Event Description

11:00 – 11:35

Črt Podlogar (Red Orbit): Naredite korak naprej od kratkoročne optimizacije – digital naj bo usmerjen k dolgoročnim poslovnim ciljem

Za digital je vedno veljalo, da je njegova največja prednost možnost merjenja, ki ni primerljiva z nobeno drugo obliko komunikacije. Fokus večine podjetij, ki včasih meji na obsedenost, je zato pričakovano ravno merjenje rezultatov in optimizacija. V prispevku bomo od velikega zagovornika merjenja in optimiziranja slišali, da pretirana obsedenost z merjenjem ne bo prinesla optimalnih rezultatov. Podjetja, osredotočena na kratkoročne rezultate in konverzije, pozabljajo na grajenje navad pri kupcih. Ko naša blagovna znamka postane navada v nakupnem procesu porabnika, je naš položaj boljši in varnejši. Kako zgraditi navade? Postavljati je treba zanke in iskati priložnosti, ko lahko kupcem olajšamo nakupne procese in vzpostavimo ponavljajočo se komunikacijo. Ni vse v optimizaciji stroškov – izjemno pomembna je tudi uporaba smiselnih KPI-jev, ki bodo prinesli dolgoročen tržni in poslovni uspeh. To je prihodnji koncept digitalnega okolja. Koristno za vse, ki želite svoje digitalne aktivnosti postaviti korak pred drugimi.

11:35 – 12:10

Rok Hrastnik (Sensilab): Popolna ločitev on/offline in kako v letu dni s 4 na 14 trgov oziroma do 170-odstotne rasti prihodkov

V Sensilabu so se odločili in povsem ločili online in offline v dve poslovni enoti. Postavili so model za e-prodajo, s katerim neposredno iz Slovenije odpirajo trge v EU z minimalnimi naložbami. Trenutno so online v Veliki Britaniji, Irski, Nemčiji, Avstriji, Španiji, Portugalski, Franciji, Česki, Italiji, Hrvaški, Romuniji …. Novi trgi so običajno dobičkonosni v enem do dveh mesecih. Kadri so v Sloveniji in nimajo predhodnih izkušenj. Čas do vstopa na trg je ekstremno kratek. Kako jim to uspeva? Nekaj praktičnih ukrepov, nasvetov in rezultatov bomo videli v prispevku. Koristno za vse, ki razmišljate ali delujete mednarodno in želite še okrepiti e-prodajo.

12:10 – 12:45

Ljupčo Todorovski (Fakulteta za upravo, UL): Kaj narediti, da bomo prišli do boljših napovedi vedenja potrošnikov?

V prispevku bomo videli, da razvoj tehnologije sicer omogoča zelo natančne modele vedenja uporabnikov in strank, a žal to dostikrat ne pomeni, da svoje stranke bolje razumemo ali jim ponujamo boljša priporočila (kajti točnost napovedi in interpretacija nista dovolj za razumevanje vedenja). Kaj moramo marketingarji narediti, da bodo napovedni modeli pomagali, da bomo bolje razumeli stranke in jim ponujali boljša priporočila.

12:45 - 13:15
Odmor za druženje
Show Event Description

Odmor za druženje

13:15 - 14:15
Predavanje
Show Event Description

13:15 – 13:45

Aleksandra Kregar (Atlantic Grupa): Marketing (r)evolution v praksi

V današnjem vedno priklopljenem svetu se pričakovanja porabnikov spreminjajo. Tako se spreminja tudi funkcija marketinga – data, digital, social, real-time analytics, agility so kompetence modernega marketinga. Rezultat sprememb je tudi sprememba marketinške funkcije.

Seznanili se bomo z razvojem funkcije marketinga v Atlantic Grupi – prikaz nove organizacije, postavitev novih marketinških procesov in odgovornosti, določitev koncepta marketinških kompetenc, njihovo merjenje in razvoj skozi interno Marketing Akademijo so aktivnosti transformacije koncepta marketinga zadnjega leta. Projekt transformacije pomeni tudi novo vlogo marketinga, ki na podlagi gradnje digitalnih, analitičnih in strateških kompetenc ter njihove integracije s tradicionalnimi marketinškimi kompetencami spreminja tudi svoj vpliv. Kako novi koncepti in gradnja novih znanj vplivajo na razvoj blagovnih znamk, interno in eksterno, kako se goji marketinška skupnost Atlantic Grupe, kako se marketing povezuje z IT- in HR-funkcijo, kako je partner vodstvu … so primeri rezultata projekta transformacije.

13:45 – 14:15

Leon Korošec (Elan): Naš zakaj – >sveti gral< blagovne znamke

V predstavitvi bomo slišali, kako je Elan premislil razloge svoje blagovne znamke, produktnega portfelja, odnosa do kupcev, partnerjev … Izvedeli bomo, kaj v praksi pomeni odgovoriti si na vprašanje »zakaj?« in kako globok pomen ima jasen zakaj za vsa poslovna področja. Poznavanje razlogov obstoja znamke pomaga podjetju pri odločitvah o blagovni znamki, izdelkih, opuščanju programov, komunikacijskih aktivnostih … Koristno za vse marketingaše, direktorje, in vse, ki želijo svoje podjetje okužiti z marketinško filozofijo in širiti identiteto svoje znamke v podjetju in zunaj njega.

14:15 - 15:00
Pogovor
Show Event Description

V pogovoru bodo sodelovali Igor Maroša (Merkur), Marko Lukić (Lumar) in zmagovalec Marketinške odličnosti.

V pogovoru bomo gostili prejemnika nagrade Marketinška odličnost, ki jo bo dan prej za odličnost v marketingu podelilo Društvo za marketing Slovenije, in dva izkušena managerja, poslovneža.

Igor Maroša je deloval kot svetovalec in kasneje vodil številne komercialne transformacije, vrnitev znamk na nekdanja tržišča … Marko Lukić je podjetje in znamko Lumar najprej povezal s tujim partnerjem in ga potem ponovno prevzel v družinske roke.  Imeli bomo tri izkušene in uspešne sogovornike. Govorili bomo, kaj mora marketing manager narediti, da se bodo spremembe v marketingu implementirale v podjetju in realizirale na trgu. Koristno za vse, ki bi želeli vedeti, kako povleči znamko, podjetje naprej, kako prevzeti krmilo in biti gonilna sila marketinških sprememb.

09:00 - 10:30
Uvodno predavanje
Show Event Description

Uvodničar konference

Hendrik Steckhan (ex Coca-Cola): Katerih 9 stvari moraš narediti, če ne želiš rasti 

Na podlagi bogatih izkušenj na področju trženja in upravljanja, ki si jih je pridobil po vsem svetu, bo uvodni govornik udeležence spodbudil k razmišljanju o njihovem načinu delovanja, pri čemer bo uporabil preizkušena stališča, ki so se izkazala kot bistvena za rast poslovanja neodvisno od njihove velikosti ali življenjske faze. Po njegovem govoru bodo udeleženci bolj zaupali v to, da je trajna dobičkonosna rast dosegljiva tudi v težkih časih. Poleg tega bodo na podlagi dejstev razumeli določene miselnosti in načine, povezane z rastjo. Ne glede na področje delovanja, velikost podjetja ali trženjske izkušnje bodo udeleženci pridobili tudi večje zaupanje v svoje sposobnosti vodenja in spodbujanja rasti ter pridobili koristne napotke za osebni razvoj in vzdržno zaposlitev. Vse to je enkratno izhodišče za izboljšanje njihove rasti v prihodnosti.

Jaka Levstek (D.Labs): Za rast je potrebna spremenjena vloga marketinga v podjetju

Če želimo rasti, moramo razumeti ne le, kako marketing in prodaja (acquisition) uresničujeta svoj potencial, temveč tudi, kako nenehno na novo odkrivati, kateri segmenti kupcev so za nas najbolj trajnostni (rast + marža). Vloga, ki jo uprava dodeljuje direktorju marketinga, se mora spremeniti. Za rast se mora marketing drastično odmakniti od klasičnih nalog, ki so fokusirane le na zgornji del lijaka (awareness, activation), in mora v podjetje prenesti in proaktivno testirati celosten pogled na vrednost za kupca in pripravljenost plačati pravo ceno (revenue), ohranjati kupčevo lojalnost (retention) in povečevati njen vpliv (referall). Vloga menedžerja za rast (growth managerja) zato pomembno spreminja vzvode moči v upravah podjetij, če ta želijo rasti naprej. Spreminja način budžetiranja in poročanja (iterativno budžetiranje, eksperimentiranje) in pomembno vpliva na produktne s konstantnim tokom validacije kupčevega zadovoljstva, vrednosti in rasti. Zakaj je tako in kako to izpeljati, bo prikazano v prispevku. 

10:30 - 11:00
Odmor za druženje
Show Event Description

odmor za druženje

Event Sponsor
11:00 - 12:30
Predavanje
Show Event Description

Lovro Peterlin in Jure Bohinc (A1): Strategija preobrata: zadovoljna stranka je garancija za rast

Kako se lahko odzove podjetje, ki deluje v stagnirajoči panogi, v kateri glavni viri prihodkov počasi, a zanesljivo usihajo? Kako naj pride do jasnega odgovora, kaj bodo viri prihodkov v prihodnosti? Kaj postaviti v fokus? Kakšne strateške in taktične odločitve sprejeti? V A1 so za svoj fokus izbrali stranke in si postavili cilj biti »customer champion«. Več bosta povedala Lovro Peterlin in Jure Bohinc.

Boštjan Jerončič (Incom): Kako od proizvajalca trgovskih znamk do rasti lastne blagovne znamke – izkušnje z znamko Leone

V podjetju, ki je v preteklosti proizvajalo sladolede za različne mednarodne trgovske znamke, so se  odločili za razvoj lastne blagovne znamke Leone. Ravno nasprotno, kot je naredilo veliko podjetij v Sloveniji, ki vse manj vlagajo v svoje znamke in so vse bolj odvisna od proizvodnje za druge. Poudarek in sredstva so namenili partnerstvu z dobavitelji, tehnološkemu razvoju, inovativnosti izdelkov, spremembi produktnega portfelja … Partnerstvo s trgovci na področju trgovskih znamk uporabljajo tudi za prodor lastne blagovne znamke na police trgovin po vsem svetu. Prodaja izdelkov lastne blagovne znamke je v zadnjem letu dosegla 100-odstotno rast. Kako jim je uspelo rasti z lastno znamko, kateri so  ključni dejavniki rasti lastne znamke, bo govoril direktor Boštjan Jerončič.

Matej Košmrlj (NiceLabel): Pogled direktorja v ozadje globalne rasti podjetja – kaj je poganjalo rast

Svoje izkušnje bo predstavil izvršni direktor podjetja, ki stalno raste od leta 2009. Da so postali vodilni na svojem področju v svetovnem merilu, so morali sprejeti in izpeljati veliko poslovnih in marketinških odločitev. Kaj so spreminjali, zaradi katerih stvari direktor v letih, ko je podjetje raslo, »ni spal«? Izvedli so akvizicijo, prenovili prodajne kanale, spremenili produktni portfelj, spremenili cenovno strategijo … Kaj so se pri vseh teh aktivnostih naučili? Kaj je bilo ključno za njihovo rast? O tem bo govoril Matej Košmrlj.

12:30 - 13:30
Odmor za kosilo
13:30 - 15:00
Predavanje
Show Event Description

Andreja Štirn (Petrol): Ključni izzivi povezani z organizacijo, utemeljeno na podatkih  – izkušnje Petrola

Za rast potrebujemo tudi na podatkih utemeljeno (data driven) organizacijo. Kako priti do nje? V prispevku se bomo seznanili z izkušnjami, ki so jih v Petrolu pridobili skozi transformacijo; izzivi so bili velikanski. Enotna analitična platforma, povezovanje internih (DWH) in eksternih podatkov (raziskave, panel …), spreminjanje procesov, novi kadri, potrebe po drugačnih kompetencah kadrov, spreminjanje kulture … Zanimivo in koristno za vse, ki želijo svoje odločitve bolje utemeljiti, in marketinške aktivnosti opreti na podatke in informacije.

Grega Jerkič (In516ht): Finančni in človeški manko ni več izgovor za nedosledno zbiranje in analizo gore podatkov o potrošnikih – praktični primeri

V zadnjih letih se zelo veliko govori o prediktivni analitiki, vsi IT-velikani  vlagajo ogromno denarja v umetno inteligenco, zato bo na dolgi rok nujno imeti na voljo podatke o naših strankah. Tehnologija je v zadnjem času tako napredovala, da so možnosti razpolaganja s podatki dostopne vsem podjetjem z nizkim začetnim stroškom. V predavanju se bomo seznanili z novimi možnostmi na tem področju, ki jih podjetja v Sloveniji že uporabljajo, in nekatere dobre prakse. Predstavljeni bodo primeri iz finančne, zavarovalniške, drobnoprodajne in dejavnosti B2B. Vse s ciljem, da vsak oddelek trženja analitično razume svoje stranke in tako na dolgi rok zgradi »marketinško« zbirko podatkov. Koristno za vse, ki bi radi še bolje spremljali in analizirali vedenje svojih kupcev.

Jean-Philippe Schepens (Bisnode): Če sprejmemo ali ne – podatki obvladujejo uspešne marketinške odločitve

Jean-Philippe Schepens je ekonomist, statistik in ornitolog, eden od ustanoviteljev prvih internetnih podjetij v Belgiji in tudi soustanovitelj podjetja Swan Insights, kjer si prizadeva uporabiti čim več različnih virov podatkov, da bi dosegel 360-stopinjski pogled na stranko. Govoril bo o tem, kako se s tehnologijo in podatki iz različnih virov rešujejo zapleteni izzivi in podatki pretvarjajo v otipljivo ekonomsko vrednost. S primeri bo podkrepil, zakaj bi se moralo vsako podjetje že včeraj lotiti projektov na področju pametnih podatkov, in pokazal, kako vplivajo na rast. Koristno tudi za vse z omejenimi finančnimi in HR-viri.

15:00 - 15:15
Odmor za druženje
Show Event Description

odmor za druženje

Event Sponsor
15:15 - 16:45
Predavanje
Show Event Description

Aleksandar Bijelić (MK Group): Rast prek digitalnega preoblikovanja – priložnosti za posel?

Ogledali si bomo praktične primere in načela, kako lahko podjetja in marketing uporabljajo digitalno preoblikovanje za pospešitev rasti. Predstavitev bo temeljila na Bijelićevi dolgoletni uspešni karieri na področju poslovnega in marketinškega svetovanja ter najnovejših izzivov, s katerimi se srečuje v vlogi vodje digitalnega preoblikovanja. V zadnjih letih smo bili priča primerom, kako z digitalnim preoblikovanjem izboljšati segmentacijo, natančno prilagoditi komunikacijo, izboljšati uporabniško izkušnjo in donosnost zvestih strank … Za uspeh morajo marketing in podjetja pritegniti tudi notranje deležnike in zunanje partnerje. Na teh dveh področjih mora imeti komunikacija bistveno vlogo. Brez močne notranje in partnerske podpore je digitalno preoblikovanje le neuporabljena tehnologija, ki vašemu podjetju ne bo prinesla nikakršnih priložnosti za rast.

Gašper Repina (Optiweb): Kaj narediti, ko prenova spletne strani prinese slabšo prodajo

Prikazani bodo koraki, kako se je ponudnik notranje opreme Dom24 soočil z upadom spletne prodaje po prenovi spletne trgovine. Z izjemno natančno prenovo komunikacijske in oglaševalske strategije ter upoštevanjem regionalnih specifik, združevanjem različnih možnosti spleta in koristi za uporabnika jim je na koncu uspelo za trikrat povečati spletno prodajo, ROI pa je zrasel za 50 odstotkov. Vsekakor odličen opomnik za vse, ki se spopadate z upadanjem ali stagniranjem številk pri spletni prodaji.

Sibila Mesarič (Studio Moderna): Kako povečati prodajo s pomočjo avtomatiziranih kampanj

V prispevku bo prikazano, kako implementirati avtomatizirane kampanje, ki imajo konsistentno dobre rezultate. V Studiu Moderna so jih testirali na širokem razponu izdelkov (ležišča, kuhinjski pripomočki, outlet spletni trgovini z naborom različnih izdelkov …) in povsod so dosegli znatno povečanje prodaje. Rešitev kombinira področji iskalnega marketinga in retargetiranja za optimalno doseganje potencialnih kupcev na dveh platformah (Google Search & Display). Izvedeli boste, kako rešitev implementirati in kakšni so učinki.

Sebastjan Barbo (Esportica): Ešport: pod radarjem ali nov »mainstream«?

Kako lahko vplivneži, najrazličnejša družbena omrežja ali video igre pomagajo vašemu podjetju pri komuniciranju z vašimi ciljnimi skupinami? V predavanju si bomo podrobneje pogledali 10 razlogov zakaj v prihodnjih letih nikakor ne smete prezreti video iger in ešporta. Z uporabo gledalcem prijaznih video iger založniki ali profesionalni organizatorji tekmovanj okoli izbranih video iger zberejo več milijonov igralcev in navdušencev po vsem svetu, najuspešnejše tekmovalce pa nagrajujejo z milijonskimi nagradnimi skladi. Kaj se lahko naučimo od njih in kako to prenesti na vašo blagovno znamko?

16:45 - 17:00
Odmor
Show Event Description

odmor za osvežitev

17:00 - 18:00
Predavanje
Show Event Description

Nescho Topalov (Top Ideas Digital): Kako kombinirati vhodno in izhodno trženje za doseganje bistvene rasti – praktični primeri

Spoznali bomo enostaven sistem, po katerem vzpostaviti strategijo in kampanje, ki združujejo vhodne (inbound) in izhodne (outbound) pristope trženja, ter rešitve, ki so potrebne za njihovo vpeljavo v nekaj dneh. Predlogi bodo predstavljeni na podlagi dveh primerov: Dell (primer B2C) in A1 Digital (primer B2B). Kako učinkovito pozicionirati  blagovno znamko na novem trgu, ustvariti na stotine sledi (lead) in učinkovito podpreti prodajne aktivnosti v B2B-okolju? Kako iztržiti visoko ceno izdelkov na nišnih B2C-segmentih? Zanimivo za vse tržnike, ki želijo izboljšati učinkovitost svojih vhodnih ali izhodnih aktivnosti.

David Balažic (Consalta): Marketing za ključne kupce – rast prek učinkovitejšega marketinga

V večjih podjetjih so nakupne odločitve že nekaj časa v rokah nakupnih timov, ne le posameznikov. Kriteriji za nakup tako niso (več) le preference posameznika, temveč skupine. V takšnih okoljih se pristop marketinga za ključne kupce (Account Based Marketing, ABM) z zelo ciljanimi in personaliziranimi marketinškimi aktivnostmi, ki so prilagojene izbranim podjetjem in posameznim članom nakupnega tima, izkaže za precej bolj uspešnega od klasičnega oziroma širokega (digitalnega) marketinga. V prispevku bomo predstavili osnove ABM, podprte s primerom iz prakse (večje podjetje iz tehnološkega sektorja), in spoznali ključne dejavnike uspešnosti. Če poslujete v B2B-svetu in so vaša ciljna skupina večja podjetja, predavanja enostavno ne smete zamuditi.

18:00 - 18:45
Predavanje
Show Event Description

Andy Andrija Čolak (Surf’n’Fries): Franšize in inovacije za mednarodno širitev  

Surf’n’Fries deluje v 20 državah na štirih celinah. Njegov ustanovitelj in direktor Andrija Čolak bo pojasnil ključne dejavnike za njihovo rast – inovacije in franšizni model. Kako inovirati v stabilni industriji? Kaj so se naučili o franšiznem poslovanju in kako se lahko franšize uporabljajo za mednarodno širitev? Zanimivo za vse, ki razmišljajo o širjenju na mednarodni ravni.

Dušan Štrucl – Dixi (Bike Nomad): Kako na kmetiji »na koncu sveta« razviti uspešno kolesarsko destinacijo

V prispevku bomo spoznali podjetniško zgodbo Dixija, ki se mu vse vrti okoli kolesarjenja, narave in sodelovanja. Kaj narediti, ko kupiš kmetijo in o kmetovanju nimaš pojma? Kakšno »strategijo« ubrati za rast? Kako se odločiti, katere izdelke, storitve razvijati in prodajati? Kako pridobiti partnerje v Sloveniji, kjer pogosto velja »naj še sosedu …«? Kako doseči, da je EkoHotel Koroš na Koroškem, daleč od naših avtocest, 70- in večodstotno zaseden, z rezervacijami za leto vnaprej? Z jasnim fokusom na potrošniku, fokusom na tistem, v čemer si najboljši, in fokusom na partnerstvu. Kako to narediti v praksi, pa bo odkril Dixi.

18:45
Predavanje
Show Event Description

Skriti gost oziroma posebno darilo za vsakega udeleženca konference

19:00 - 20:30
Show Event Description

Druženje ob aromatičnih vinih Puklavec Family Wines

Event Sponsor
22:00
Zabava
Show Event Description

Okrepčevalnica News Cafe, Obala 4f, 6320 Portorož

Event Sponsor
09:00 - 10:30
Predavanje
Show Event Description

Nikola Vuković (Boston Consulting Group): Kako biti korak pred drugimi – trajnostno

V prispevku bomo videli, kakšne kompetence potrebuje sodobni marketing in marketingaši. Imeti strateške competence, da je lahko relevanten partner Top management. Še vedno imeti “tradicionalne” (segmentacija, 4P….). A nujno je danes razvijati tudi vsa novejša znanja, sposobnosti (IT, data, digital..). Raziskava, v katero je BCG vključil preko 200 podjetji iz različnih industrij po celem svetu, je pokazala, da znamke, ki že izkoriščajo podatke in napredne tehnologije za dostavo najboljše uporabniške izkušnje, dosegajo do 20% višje prihodke in do 30% prihranke. Tehnologija in podatki so in bodo še pomembnejši. Ampak kar so tudi ugotovili je, da so ljudje in organizacija tisti, ki naredijo resnično razliko in omogočijo vzdržno prednost pred konkurenco in stabilno rast podjetji. Dolgoročno napredek zahteva prave talente, sposobnosti in pravo organizacijsko kulturo. Ampak kako sistematično graditi prave kompetence, organizacijo, kulturo? O tem bo govora v uvodnem prispevku drugega dne konference.

Maruša Grah (Styria digital marketplaces): Imate znanja, ki se iščejo v marketingu? Imate osnovno za svojo rast?

Kakšne kandidate iščejo podjetja na področju marketinga? Kakšna znanja in izkušnje? Kakšne spretnosti? Se je to v zadnjih letih spremenilo? Ali še (že) imate kompetence, ki se danes iščejo v marketingu? Imate osnovno za svojo rast? V prispevku bodo predstavljene ugotovitve analize portala MojeDelo.com o tem, kako se spreminja izbor zaželenih marketinških znanj pri slovenskih podjetjih.

Zrcalce, zrcalce na steni, povej … kako marketing in marketingarje vidijo odločevalci?

Pogled treh direktorjev slovenskih in mednarodnih podjetij na vlogo marketinga danes, kaj nam manjka in kaj pričakujejo od svojega direktorja marketinga.

10:30 - 10:50
Odmor za druženje
Show Event Description

odmor za druženje

Event Sponsor
10:50 - 11:35
Predavanje
Show Event Description

Osrednji govornik konference Emil Tedeschi (Atlantic Grupa): Razvoj marketinga za pospešitev rasti(Building Marketing to Fuel Growth)

Ustanovitelj in CEO Atlantic Grupe, največje družbe FMCG v regiji, bo razkril ozadje uspeha blagovnih znamk skupine, ki so osvojile regijo in osvajajo svet. Kako je marketing lahko gonilna sila razvoja resnično k strankam usmerjene kulture (customer centric), motor inovacij, kako uporablja nove tehnologije, kako izboljšuje izkušnjo strank (customer experience), kako razvija marketinške kompetence v marketinškem in vseh drugih oddelkih skupine, kako je spremenil organizacijo celotne skupine, ki sledi sodobnemu porabniku … Ne nazadnje, kako doseči, da bodo zaposleni glavni ambasadorji znamk podjetja. Govoril bo o svojem videnju marketinga in kako je marketingu uspelo pospešiti razvoj in rast Atlantic Grupe.

11:35 - 12:15
Pogovor
Show Event Description

Gosti:

Blaž Brodnjak, predsednik uprave, NLB in drugi
Tadej Čoroli, član uprave, Zavarovalnica Triglav
Adrian Ježina, predsednik poslovodstva družbe, Telemach

12:15 - 13:00
Odmor za kosilo
Show Event Description

odmor za kosilo

13:00 - 14:30
Predavanje
Show Event Description

Žiga Lešnik (Simon-Kucher & Partners): V iskanju rasti

Kadar govorimo o rasti podjetja, imamo tržniki in prodajniki v mislih predvsem povečevanje prodaje ali z vstopom na nove trge ali z večanjem prodajne ponudbe. Ker pa je prodajna rast z ekonomskega vidika smiselna samo, če prinaša dodaten dobiček, pri njenem načrtovanju nikakor ne smemo spregledati ključnega vzvoda, ki ga imamo v rokah in ga v strateškem smislu premalokrat uporabimo: to so cene. V prispevku bodo predstavljene pragmatične in v praksi preverjene cenovne taktike, s katerimi lahko dolgoročno dosežemo rast prihodkov in dobička. Predavanje bodo spremljali primeri dobre prakse: kako nekatera podjetja v rednih presledkih zvišajo ceno glavnih izdelkov in ostanejo uspešna; kako vedeti, katerim izdelkom lahko zvišamo cene in katerim ne; kako uspešna podjetja skrbijo za cenovno komunikacijo in zakaj jim uspeva.

Janez Rihtaršič (Domel): Kako doseči, da novi izdelki prispevajo 30 odstotkov prihodkov?

Domel je v zadnjih letih razširil portfelj svojih izdelkov in ni vezan le na panogo gospodinjskih aparatov, po kateri je mogoče javnosti bolj poznan. Ta nova področja jim prinašajo že velik delež prihodkov. V prispevku bomo spoznali ozadje širitve Domela na nova produktna področja, kako se odločajo za širitve na nova področja in kako so organizirali razvoj. Videli bomo, da razvoj ne pomeni zgolj produktnega razvoja, ampak premik na področje storitev. Kaj to pomeni za njihov konkurenčni položaj in rast v prihodnje? Koristno za vse, ki razmišljajo, kako s širitvijo produktnega portfelja dosegati rast.

Primož Mahne (Gigodesign): Kako izboljšanje uporabniške izkušnje vpliva na rast zadovoljstva porabnikov, rast znamke in podjetja?

Seznanili se bomo z več primeri, kako ukvarjanje z uporabniško izkušnjo vpliva na rast tržne znamke oziroma podjetja. Ne bomo govorili o prilagajanju spletnih strani (kar se danes pogosto napačno povezuje z uporabniško izkušnjo), ampak o resničnem poudarku na uporabniški izkušnji. Pri zdravi rasti namreč ne gre za neskončno pridobivanje novih strank, temveč za zagotavljanje odlične izkušnje že pridobljenim strankam. Kako poenostavitev procesov pri strankah zmanjšuje ovire za uporabo vaše storitve? Kako sistemsko odpravljanje vzrokov za pritožbe izboljša izkušnjo in zniža stroške za podporo kupcem? Kako inovacija, ki temelji na odlični uporabniški izkušnji, omogoča disrupcijo trga, zagotovi diferenciacijo in uresničuje poslanstvo podjetja? Avtor bo ponudil tudi konceptualni okvir za razmišljanje vsem, ki bi želeli izboljšati izkušnjo svojih potrošnikov. Primerno za velike in male organizacije, znamke.

14:30 - 14:45
Odmor
Show Event Description

odmor za osvežitev

14:45 - 16:00
Predavanje
Show Event Description

Aleš Falatov (SIJ): Biti drugačen pomeni iti preko ustaljenih vzorcev – kako?

V prispevku bomo spoznali dva izziva – ali lahko izkušnje iz ponujanja privatnih letov prenesemo v trženje proizvodov in kako biti drugačen, ko ponujaš jeklo, »čisti proizvod«. Diferenciacija je velik izziv danes. Kako preseči omejitve, ko je tvoje izhodišče izdelek, jeklo, kjer so vsaka odstopanja od standardov pomenijo reklamacijo kupcev. Marsikdo bo pomisli »jeklo je ja jeklo«. Aleš Falatov bo govoril, kakšen premik je moral narediti, ko je iz industrije privatnih letov prešel v industrijo jekla in kaj počno zadnja leta v SIJ, da njihovo jeklo »ni le jeklo«.

Jugoslav Petković (Flaviar): Izkušnje, kako rasti za 10, 90 ali 890 odstotkov

Skozi zgodbo Flaviarja,globalnega kluba za ljubitelje žganih alkoholnih pijač,bomo izvedeli, katere so pomembne odločitve v zvezi z rastjo. Vsekakor je prva odločitev, kakšno rast želimo. Ta odločitev pa vpliva na številne operativne poteze. Flaviar je moral spremeniti poslovni model, da bi lahko dosegal želeno rast. Kaj so naredili? Rast je možna tudi prek nakupov podjetij, znamk. Kako so se tega lotili pri Flaviarju in kaj so se naučili, ko so prevzeli svojega takrat največjega tekmeca? Rast je povezana s prodajno uspešnostjo. Kako se prodajni pristop razlikuje med Slovenijo in ZDA? Česa bi se Slovenci lahko nalezli od Američanov, da bi lažje rasli?

Sklepni govor – Sara Isaković, dobitnica olimpijske medalje: Kako sem premagala izziv olimpijskega finala in kako naj marketingar premaguje napor in stres vsakodnevnega posla

08:30 - 09:00
Show Event Description

Prihod udeležencev na predkonferenčno SMK-srečanje, ki je prvo tovrstno srečanje po karanteni. In ker je SMK vedno pravo mesto za druženje, enako velja tudi za predkonferenčni SMK dogodek.

09:00 - 10:10
Show Event Description
  • Mitja Pirc (Deloitte): Težki izzivi in velike priložnosti v času COVID-19

V krizi, povzročeni s COVID-19, so pred nami številni izzivi in tudi velike priložnosti. Marketing kot funkcija in marketing kot poslovna filozofija se soočata z mnogimi vprašanji. Recimo marketinški budget bomo dali »na pol« – kaj zmanjšati, kaj ohraniti? Postavili smo spletno prodajo – kaj naj bodo naslednji koraki? Pritisk na cene, zahteve po čim več promocijah? Spremenjeno vedenje porabnikov in nove priložnosti v ponudbi in prodajnih kanalih? Smo lahko še bolj pogumni in ambiciozni v naših načrtih? V prispevku bomo spoznali, na kaj vse naj marketingar pomisli in skuša odgovoriti, ko se bo ubadal s proračunom, pritiski na cene, izzivi, kako razvijati digitalne aktivnosti, kako izkoristi nove priložnosti in kako naj načrtuje do konca leta 2020 in v letu 2021. Dobili bomo opomnik, kako se čim bolje pripraviti na vse te ključne izzive pred jesenjo 2020.

  • Zenel Batagelj in Matjaž Robinšak (Valicon): »Korona« ti da krila

Napotki za retail, FMCG, finančno in telco industrijo. V prispevku bomo videli, kako se je razmišljanje porabnikov v zadnjih tednih spremenilo in kako morajo te spremembe upoštevati marketingarji. Seznanili se bomo z nekaterimi posledicami, ki jih spremenjeno razmišljanje porabnikov prinaša za upravljavce blagovnih znamk v prodaji na drobno, FMCG, finančni in telekomunikacijski industriji. Uporabno za vse marketingarje in obvezno za tiste, ki delujete v omenjenih štirih industrijah.

  • Rok Hrastnik (Sensilab): Kako smo se rešili, ko nam je začel umirati glavni motor rasti – lekcije tudi za današnji čas

Nihče še ni doživel situacije, v kateri smo se znašli v zadnjih tednih. Kdorkoli težko govori, kaj narediti v takšnih razmerah. Lahko pa poiščemo vzporednice s preteklostjo, ko smo leta 2018 na krilih vzpona Facebooka kot prodajnega kanala na Sensilabu prodajo povečali za 143 odstotkov, število zaposlenih za 64 odstotkov, leto pa končali z aktivno internetno prodajo na 22 trgih EU. Le leto za tem se je Facebook začel sesuvati, mi pa smo sočasno ekipo povečali še za 23 odstotkov. Preživetje in nadaljnja rast sta zahtevala vnovično transformacijo podjetja. Kako smo se lotili izziva, kaj vse smo prevetrili in kako smo spet še x-tič znova izumili svoje podjetje?

10:10 - 10:30
Odmor za druženje
Show Event Description

Odmor za druženje

10:30 - 11:30
Predavanje
Show Event Description
  • Peter Vidmar (Agencija 101): Kaj se zgodi, ko ima ves svet isti brief?

Sporočila malih, velikih, lokalnih, globalnih znamk v zadnjih tednih so bila izjemno podobna. Slogani, koncepti in ideje so kar preskakovali z znamke na znamko na način, kot ga še nismo doživeli. Povsem razumljivo glede na to, da smo bili vsi soočeni z isto situacijo. In kako v poplavi enakih sporočil izstopati? Se da izstopati tudi tako, da poveš isto kot drugi, le da bolje? S Petrom se bomo pogovarjali o tem, kako v času, ko vsi govorimo isto, govoriti drugače. 

  • Barbara Modic (Sila & Modic Consulting): Kako sestavim učinkovit medijski budget za jesen 2020?

Mogoče imate vi podobne dileme: Vsi gredo na digital, a klasični mediji so še vedno gledani. Oglaševanje na Facebooku se draži, ali lahko več dobim na klasičnih kanalih? Katera platforma prinaša najboljše učinke? Imam manjši predvideni budget za jesen 2020 – kam naj investiram, kako naj se pogajam z mediji? Odgovore na nekatere od teh izzivov, ki jih ima danes pred seboj marsikateri marketingar, nam bo na podlagi izjemnega poznavanja medijskega sveta, oglaševanja in medijskega planiranja ponudila Barbara Modic.

  • Peter Curk (Petrol): Kako se lotiti iskanja internih rezerv za uspešno delo marketinga?

Marsikatera marketinška ekipa bo v prihodnje iskala interne vire za izvajanje svojih aktivnosti. Kako pristopiti k »internizaciji« aktivnosti, da ne bo trpela naša uspešnost? Kaj lahko izvajamo interno, zakaj nekaterih stvari ni dobro izvajati brez zunanje pomoči, kako optimizirati sodelovanje z zunanjimi partnerji, ko njihov obseg zmanjšamo …? Nekaj odgovorov bomo prepoznali skozi izkušnje Petrola, ki je v zadnjem obdobju nekatere svoje marketinške aktivnosti »ponotranjil«. Spoznajte njihove izkušnje, da boste bolje opravili svojo optimizacijo dela.

11:30 - 11:45
Odmor za druženje
Show Event Description

Odmor za druženje

11:45 - 12:30
Predavanje
Show Event Description
  • Lovro Peterlin (A1): Popolna digitalna nakupna izkušnja v živo – »learning points« za marketingaše

V prispevku ne bomo videli, kaj »live digitalni shop« spreminja v razmišljanju in delu marketingaša. Slišali bomo, kaj so se po tednih uporabe na A1 naučili o »live shopu« – kakšna je prodajna uspešnost, kako se vedejo stranke, kako zaposleni, kako učinkovito komunicirati nov kanal … Koristno za vse, ki razmišljate o implementaciji »live shopa«.

  • Mark Žabkar Marič (eBikes Tour): Tudi v turizmu se »korona« lahko izkoristi za pozitiven obrat

V prispevku se bomo seznanili, kako se lahko hitro in uspešno obrne poslovni model. Pri eBikes tour so čez noč ostali brez svoje ciljne skupine. Spremenili so poslovni model, odkrili novo ciljno skupino, prilagodili ponudbo, izvedli digitalno kampanjo in prihodnost po »koroni« je veliko bolj optimistična. Enako »vajo« oziroma testiranje poslovnega modela bi morali vsi opraviti vsaj enkrat na leto. Prispevek bo zanimiv za vse, ki ne želijo ostati brez svojih strank.

  • Dean Habuš (Preprosto.je): Isti izdelki, povsem nova ciljna skupina, nov »value proposition« – v nekaj dneh

Imaš izdelke, imaš dostavo, a tvoji kupci ne delajo in ne potrebujejo več tvojih izdelkov. In to se zgodi čez noč. Kaj narediti? Videli bomo, kako so v nekaj dneh vzpostavili nov model in pristopili k povsem novi ciljni skupini, od B2B preskočili v B2C. V nekaj tednih so večkrat spremenili svoj nagovor oziroma ključno vrednost, ki jo prinašajo svojim novim kupcem. Zelo lep primer agilnosti v definiranju »value propositiona« v kritičnih razmerah. Kako hitri ste bili vi v spremembah?

  • Jure Laharnar (AdStar): »Korona« je resnično priložnost – za hitre in agilne

Izvedeli bomo, kako so v podjetju AdStar od sredine marca pospešili prodajo izdelka široke porabe, katerega sezona pride sicer nekoliko pozneje v letu. Odločilni so bili hitrost, timsko delo in pozitiven pristop k novi realnosti. V tednu dni so prilagodili oglasna sporočila, slikovni material, komunikacijo vplivnic, začeli pridobivati vsebino, ki jo ustvarjajo uporabniki, vse prilagodili v osem različnih jezikov … In na koncu dobili sto tisoč novih sledilcev in rekordno prodajo. Zanimivo za vse, ki želite hitro reagirati na »majhne« spremembe v življenjih svojih kupcev.

12:30 - 12:45
Odmor za druženje
Show Event Description

Odmor za druženje

12:45 - 13:00
Pogovor
Show Event Description

SMK v Portorožu ima ob zaključku prvega dne zadnja leta skritega gosta. Darilo za udeležence konference. To prakso smo ohranili tudi tokrat. Pospešek za lepo poletje in uspešno jesen.

13:00 - 14:00
Show Event Description

Prvo druženje marketingarjev po koroni. Klepet, delitev zgodb, težav, uspehov, veselja, smeha …

08:00 - 09:00
Show Event Description

Prihod in registracija udeležencev – 11. nadstropje GHB

 

10:30 - 11:00
Odmor
Show Event Description

Odmor za druženje

11:00 - 12:30
Predavanje
  • Jaka Levstek (D.Labs):
    »Življenjsko« pomembno vprašanje: Ali smo še relevantni oz. kako izboljšati svojo relevantnost za kupce?
  • Mitja Pirc (Deloitte):
    Kako spremeniti 4P, da boste lahko uspešni po COVID-19? – Glavne priložnosti in izzivi
  • Ladeja Godina Košir (Circular Change & ECESP):
    »Zelene & krožne« priložnosti za marketing in marketingaše po COVID-19
Show Event Description

Jaka Levstek (D.Labs): »Življenjsko« pomembno vprašanje: Ali smo še relevantni oz. kako izboljšati svojo relevantnost za kupce?

 Vprašanje v naslovu je izhodiščno vprašanje, ki si ga moramo postaviti. Vsako leto znova. Posebej pa po potresu, ki ga je sprožil COVID 19. Kako si pravilno odgovoriti na to vprašanje? Kaj narediti, če z odgovorom nismo zadovoljni? Kaj je tisto, kar se podjetja in znamke še vedno preveč otepajo narediti? O tem bo govora v tem razmišljanju Jake Levstka. Tema je življenjskega pomena za znamke, za marketingaše. (*)

Mitja Pirc (Deloitte): Kako spremeniti 4P, da boste lahko uspešni po COVID-19? – Glavne priložnosti in izzivi

Od marca letos živimo v spremenjenem osebnem in poslovnem okolju. Priča smo velikim spremembam pri nakupnih navadah in porabi ter spremenjenem delovanju podjetij in pospešeni digitalizaciji vseh procesov. Te (makro pogled) spremembe so tako velike, da mnoga podjetja revidirajo ali spreminjajo poslovne strategije in iščejo nove poslovne priložnosti, hkrati pa se še vedno ukvarjamo z optimizacijo posameznih P-jev (mikro pogled). S celostnim pregledom lahko identificiramo tako polja makro ukrepov in sprememb kot tudi priložnosti za prilagoditev in nadgradnjo upravljanja s P-ji. Z vidika prenovljenih poslovnih okolij in strategij kot tudi z vidika analitike in tehnologij, se odpirajo nove priložnosti. Hkrati pa se podjetja soočajo z mnogoterimi izzivi: kako uskladiti poslovni model in trženjski splet, kako bolje izrabiti obstoječe in potencialne marketinške tehnološke rešitve in kako razviti podatkovne in analitične kompetence in procese. 

Ladeja Godina Košir (Circular Change & ECESP): »Zelene & krožne« priložnosti za marketing in marketingaše po COVID-19

COVID-19, klimatska in gospodarska kriza poleg izzivov prinašajo številne priložnosti. Tudi za marketing, blagovne znamke, podjetja in marketingaše. V prispevku bomo dobili vpogled v nekatere od prepoznanih priložnosti, iniciativ in projektov na ravni EU, ki jih lahko marketingaši oz. naša podjetja pametno izkoristimo… Videli bomo, da preplet ekonomskih, okoljskih in družbenih ciljev za sočasno ohranjanje konkurenčnosti in kakovosti bivanja za vse ni le “marketinški trik”, ampak priložnost za konkretne, prebojne projekte. Predvsem pa bomo skozi osebno zgodbo spoznali, da imamo marketingaši kompetence (interdisciplinarnost, povezovalnost, sistemski pristop, vizionarstvo, sposobnost razmišljanja “out of the box”), ki štejejo in so posebej pomembne, ko naslavljamo vsebine trajnostnega razvoja in novih poslovnih priložnosti.

12:30 - 14:00
Show Event Description

Odmor za kosilo

14:00 - 15:30
Predavanje
  • Matjaž Krč (Ekwb):
    Kako lahko svoje »F2F dogodke« tudi v prihodnje izvajamo online? – Prve izkušnje, kaj deluje in kaj ne
  • Tjaša Tršar (Mass):
    Kako kupujemo obutev digitalno in kako se bo ta prodaja razvijala v prihodnje?
  • Mojca Marija Pregelj (Generali Investments):
    Kako s hitrimi odzivi v nestanovitnih razmerah do novih potencialnih strank?
  • Matjaž Butara (Big Bang):
    Kako v digitalnem okolju nuditi svetovanje in enako izkušnjo kot v fizični trgovini?
Show Event Description

Matjaž Krč (Ekwb): Kako lahko svoje »F2F dogodke« tudi v prihodnje izvajamo online? – Prve izkušnje, kaj deluje in kaj ne

V zadnjih mesecih so bili odpovedani številni mednarodni sejmi in konference. Kaj narediti, če odpovedo konferenco, na kateri je podjetje vsako leto predstavljalo svoje nove izdelke za prihodnjo prodajno sezono? Kaj narediti, če ne moreš »v živo« pripraviti svoje letne prodajne konference? Kako to prenesti v digitalno okolje? Kakšna naj bo dolžina oziroma struktura spletnega dogodka? Kako povezati ljudi, ki živijo v različnih časovnih pasovih? EKWB je izpeljal že nekaj svojih dogodkov digitalno. Z nami bodo delili svoje izkušnje in tudi razmišljanja, kako pripraviti prodajne konference v prihodnje. Koristno za vse, ki imate dilemo, kako prodajno-marketinške dogodke, konference izvajati tudi po COVID-19.

Tjaša Tršar (Mass): Kako kupujemo obutev digitalno in kako se bo ta prodaja razvijala v prihodnje?

Kaj stori podjetje z več kot 400 zaposlenimi, ki mora čez noč zapreti 50 trgovin, na spletni strani pa v tistem trenutku kupcu ponuja le peščico informacij? Mass klišejsko sodi med tista podjetja, ki so v času koronakrize postavila spletno prodajo. Fokus je tako s praznovanja 30. obletnice obstoja povsem preusmeril v uspeh in prodajo na spletu. Spletno prodajo z več kot štiri tisoč izdelki so vzpostavili v pičlih 13 dneh. Temeljito proučujejo spletne nakupne navade minulih mesecev, prilagajajo funkcionalnosti ter spreminjajo delovanje celotnega podjetja. Prisluhnite, kakšne rezultate so dosegli po lansiranju spletne trgovine, kako so prilagodili svoje poslovanje, o razlogih, zakaj so se za spletno prodajo odločili tako pozno, in kaj vse so morali storiti, da danes kupcu lahko ponudijo moderno spletno trgovino. Kako je v času zaprtja gospodarstva kar nenadoma večinsko breme prodaje prešlo s fizičnih trgovin na spletno trgovino in kaj delajo danes, da so lahko konkurenčni. Kako optimizirajo delovanje spletne prodaje in kje je njihov fokus pri razvoju spletne trgovine v prihodnje. In kako sta v svetu, v katerem je vse »avtomatika« in vse »digitalizirano«, še vedno najpomembnejša človek in sodelovanje. 

Mojca Marija Pregelj (Generali Investments): Kako s hitrimi odzivi v nestanovitnih razmerah do novih potencialnih strank?

Marca letos so se kapitalski trgi soočali z največjo nihajnostjo po zadnji finančni krizi leta 2008 in upadom tečajev za 30 odstotkov. V tako nestanovitnih razmerah (za katere so značilni panični umiki vlagateljev s kapitalskih trgov) je družbi Generali Investments uspelo v marcu in aprilu pridobiti rekordno število novih vlagateljev. Izkoristili so razmere, v katerih so se znašli, prilagodili komunikacijo in posegli po novih spletnih rešitvah (strokovnih webinarjih in videoidentifikaciji), kar je vodilo do zelo lepih uspehov. Kaj in kako so naredili, kaj so se naučili, nam bodo odkrili v prispevku. Zanimivo za vse, ki iščete vedno nove poti, kako do novih strank.

 Matjaž Butara (Big Bang): Kako v digitalnem okolju nuditi svetovanje in enako izkušnjo kot v fizični trgovini?

Kaj narediti, ko so tvoja glavna prednost fizična prodajna mesta in osebno svetovanje – z odlokom onemogočeni? Kaj in kako naj ravnamo tisti, ki računamo, da fizičnega sitka s strankami ne bo več toliko kot ga je bilo še pred marcem? Na primeru Big Banga bomo videli, kako se da z agilnostjo hitro vzpostaviti video svetovanje, kako reorganizirati prodajne poti, da lahko uspešno odgovoriš na izzive spremenjenega vedenja kupcev. Koristno za vse, ki želijo v novi realnosti ohraniti oseben stik s stranko in imajo izziv zadržanja prometa na spletnih kanalih.

15:30 - 15:45
Odmor
15:45 - 17:30
Predavanje
  • Dejan Kobal (KingsBox):
    Kako smo čez noč spremenili ciljno publiko in dosegli visoko rast v "korona krizi"?
  • Aleksandra Kregar Brus:
    Kako pridobiti primerno mesto in podporo za marketinške ideje, aktivnosti? Praktični nasveti.
  • Mic Melanšek, Rado Daradan (Hooray Studios):
    Mali Junaki - Kako rasti tudi ko je večina v krču?
Show Event Description

Dejan Kobal (KingsBox): Kako smo čez noč spremenili ciljno publiko in dosegli visoko rast v “korona krizi”?

V preteklih letih je bilo podjetje Kingsbox usmerjeno predvsem na telovadne centre in njihove lastnike.  V trenutku, ko je celotno Evropo zavzel »lockdown«, obiskovalci niso imeli več dostopa do telovadnih centrov, in s tem tudi do opreme za trening. Takrat so posamezniki začeli iskati rešitve za trening doma. KingsBox je to prepoznal kot »nov trend«, prilagodil ponudbo in trend domačih telovadnic tudi hitro osvojil. Kako so v tako kratkem času prilagodili ponudbo, katere izdelke so lansirali, kako so prilagodili komunikacijo in v nekaj dneh začeli prodajati ljudem, ki so pred tem predstavljali zanemarljiv del njihove ciljne skupine? Koristno za vse, ki razmišljate o novih segmentih svojih kupcev.

Aleksandra Kregar Brus: Kako pridobiti primerno mesto in podporo za marketinške ideje, aktivnosti? Praktični nasveti.

Za izpeljavo vse svojih idej in predlogov za razvoj znamke, izdelkov, storitev mora marketingaš imeti primerno mesto in težo v organizaciji. To je še posebej pomembno v časih, ko se je potrebo hitro odzivati na spremembe pri kupcih, konkurenci, v družbi. V časih kot so sedaj in bodo tudi v prihodnjem letu. Kako si izboriti primerno mesto? Kako doseči, da bodo predlogi sprejeti v organizaciji, če nimamo formalne avtoritete? V prispevku bomo spoznali nekaj praktičnih nasvetov in usmeritev, kako vplivati znotraj organizacije. Koristno za vse, ki si želite izboljšati svojo veljavo znotraj svojih podjetij.

Mali Junaki – Kako rasti tudi ko je večina v krču?

Mali Junaki so na SMKJu že pred leti pojasnili ozadje svojega uspeha v Nemčiji, ZDA… Tokrat pa nam bodo pojasnili svoje načrte v prihodnje. Kako nameravajo dosegati rast prodaje svojih knjig? Kam se znamka še lahko širi? Z nami bosta Mic Melanšek in Rado Daradan.

17:30 - 18:00
Pogovor
  • Primož Jeralič, Jakov Fak, Maja Kosi …Kdo bo letošnji skriti gost, boste izvedeli, če se nam pridružite v Portorožu.
Show Event Description

Tudi letos bomo prvi dan konference zaključili s skritim gostom, ki bo s svojo zgodbo darilo vsakemu posamezniku. Do sedaj so bili naši skriti gostje Primož Jeralič, Jakov Fak, Maja Kosi …

09:00 - 10:30
Predavanje
  • Nicolas Kfuri (Kfuri Consulting):
    Kako se znova povezati s porabniki po pandemiji?
  • Dan Podjed (ZRC SAZU):
    Zmagovalci pokoronske dobe se bodo posvetili ljudem
Show Event Description

Nicolas Kfuri (Kfuri Consulting): Kako se znova povezati s porabniki po pandemiji?
(Reconnecting with the Post-pandemic Consumer)

Po pandemiji so potrebe podjetij, da se naučijo razumeti srca in misli porabnikov, večje kot kadarkoli. V prispevku bomo dobili vpogled v »novega« porabnika in to, kako ga razumeti. Tik pred COVID-19 je svet že doživljal disrupcije, ki so jih v glavnem spodbudili tehnološko gibanje brez primere in novi porabniški trendi. Pandemija je te dejavnike le še dramatično pospešila oziroma spodbudila. V predstavitvi bo govornik predstavil nekaj najpomembnejših porabniških trendov in primerov podjetij, ki so izjemno dobro sprejela, se odzvala ter izkoristila izzive in priložnosti (novega) sveta, v katerem živimo. Razumevanje spoznanj ni dovolj. Dandanes je raven občutljivosti ljudi izjemno visoka (strah, pomanjkanje človeških stikov, izguba dohodka, vnovično učenje, kako delati oziroma se dela učiti od doma, tehnološke motnje in podobno), zato je gradnja emocionalne povezave s porabnikom še pomembnejša kot do zdaj. Kako zgraditi dobro zgodbo, ki se bo povezala z novo realnostjo vaših strank? V predstavitvi boste dobili nekaj predlogov in primerov. Koristno za vse marketingarje, ki želijo, da so njihove blagovne znamke zmagovalke krize po pandemiji.

Dan Podjed (ZRC SAZU): Zmagovalci pokoronske dobe se bodo posvetili ljudem

Potrošniki, kupci in stranke so tri besede, ki se jih bomo tudi v marketingu morali znebiti, če se bomo želeli posvetiti posameznikom, torej ljudem, in spoznati njihove navade. Te so se med pandemijo covid-19 postavile na glavo. Kar se je še pred meseci zdelo samoumevno in nepogrešljivo, je nenadoma postalo odveč – od avtomobila v zasebni lasti do odhoda na delovno mesto. Kako se lahko približamo »novemu človeku« v post-covidski dobi in ga bolje razumemo? Kako nam pri tem pomagajo antropološki pristopi? In kako te pristope, ki nam zagotovijo »bogate podatke«, kombiniramo s t. i. »velikimi podatki«? Prispevek bo ponudil odgovore na ta vprašanja in pojasnil, kako s povezovanjem pristopov celostno spoznavamo ljudi in jim zagotovimo bolj smiselne izdelke in storitve ter marketinške rešitve.

10:30 - 11:00
Odmor
11:00 - 12:30
Predavanje
  • Matej Golob (CorpoHub):
    Kako naj uporabim spletna orodja za povečanje agilnosti marketinških oddelkov ali za povečanje svoje individualne konkurenčnosti?
  • David Žalec (Sadje v Pisarni):
    Agilnost v ciljnem segmentu, ponudbi in vse operacijah - garancija za uspeh v krizi
  • David Rozman (DIH Technologies Co.): 
    Kako prek digitalnih kanalov identificirati nove potencialne stranke in jih spremeniti v prodajne priložnosti? – Praktične izkušnje
  • Rebeka Lah Notar (Elan):
    Doživetje blagovne znamke – do danes z osebnim stikom, kako naprej?
Show Event Description

Matej Golob (CorpoHub): Kako naj uporabim spletna orodja za povečanje agilnosti marketinških oddelkov ali za povečanje svoje individualne konkurenčnosti?

V prispevku bomo spoznali nekaj praktičnih primerov in nasvetov, kako povečati hitrost, komunikacijo v marketinškem oddelku in pri delu pri marketinških projektih – predvsem z uporabo spletnih orodij oziroma platform. Kako izboljšati odzivnost na marketinška vprašanja, kako izpeljati remote brainstorming (viharjenje možganov na daljavo), kako razvijati nove izdelke … v spletnih okoljih. Prihodnje delo bo verjetno kombinacija običajnega dela in dela prek spleta. Dobili boste nekaj preprostih nasvetov in orodij, ki bodo pomagala do večje agilnosti v »novem normalnem«. Koristno za vse, ki ne želite imeti občutka, da vas je povozil čas oziroma da zaostajate v prilagodljivosti za svojimi sodelavci, zunanjimi partnerji, konkurenco …

David Žalec (Sadje v Pisarni): Agilnost v ciljnem segmentu, ponudbi in vse operacijah – garancija za uspeh v krizi

V prispevku bomo videli, kako lahko v nekaj dneh zamenjamo iz B2B v B2C – od dostave v pisarne v dostavo na dom. Ampak to še ni vse. Kako jim je uspelo prodajo končnim strankam zadržati tudi, ko ni bilo karantene, kako še povečujejo in dodajajo nove končne stranke, kako sedaj dobivajo in rastejo tudi na B2B… Lep primer uspešnega hitrega prilagajanja segmentov, ponudbe in uspenešnega e-commerca (tudi ko marsikomu povpraševanje po prvem navdušenju upada).

David Rozman (DIH Technologies Co.): Kako prek digitalnih kanalov identificirati nove potencialne stranke in jih spremeniti v prodajne priložnosti? – Praktične izkušnje 

V prispevku bomo videli, kako z digitalnimi orodji kreiramo nove poslovne priložnosti v B2B svetu. V pomladnih mesecih so bili webinarji »hit«. Ampak marsikdo se je »opekel«. Kako jih pravilno zasnovati, kako učinkovito priti do pravega občinstva, kako med temi identificirati potencialne stranke, jih razviti v prodajne priložnosti in pretopiti v prodajo? Odgovore bomo videli skozi izkušnje v industriji robotskih pripomočkov za rehabilitacijo. Digitalna orodja bodo z nami v vseh industrijah v prihodnje v še močnejši meri. Kako bomo najboljši pri njihovi uporabi? Zanimivo za vse, ki si postavljate enak izziv.

Rebeka Lah Notar (Elan): Doživetje blagovne znamke – do danes z osebnim stikom, kako naprej?

Elan je vsako jesen pripravil letno mednarodno prodajno konferenco, na kateri se je lahko predstavil in navdušil svoje prodajne partnerje, trgovce, ambasadorje znamke in uporabnike s celega sveta. Celosten prenos strateških poudarkov in energije blagovne znamke je bil odločilen za navdušenje, motiviranost in pripadnost znamki. Na dogodku smo jih opolnomočili z glavnimi sporočili blagovne znamke in novih inovativnih izdelkov. Letos tega seveda ni bilo mogoče izvesti v taki obliki. Kako v spremenjenih razmerah vseeno seznaniti in navdušiti za novo kolekcijo? Od tega je namreč zelo odvisna prihodnja prodajna sezona. Slišali bomo praktične izkušnje, kako se pripraviti, kaj narediti in česa ne narediti za uspešen spletni promocijski dogodek za svojo prodajno mrežo.

 

12:30 - 13:15
Odmor
13:15 - 14:00
Predavanje
  • Jernej Česen (Ekipa 2/Outfit7):
    Nova kriza, nov »buzz word«? Ampak, kaj je resnična digitalizacija?
  • Anna Albinsson (Bisnode):
    Podatkovno vodeno trženje: vaš najboljši prijatelj v kriznih časih
Show Event Description

Jernej Česen (Ekipa 2 (odvisna družbe Outfit7): Nova kriza, nov »buzz word«? Ampak, kaj je resnična digitalizacija?

Vedno smo na vse stvari “pripravljeni”, pa potem nas seveda zmeraj preseneti. Ko udari, iščemo nekaj oprijemljivega, nekaj kar nam da upanje. Tokrat smo vsi luč ugledali v DIGITALIZACIJI. Bi lahko ta beseda predstavljala “new order”? Lahko, če bi dejansko vedel kaj pomeni in če bi vedeli, kako se »živi digitalizacijo«. Outfit7 je že v osnovi digitalno podjetje, ki deluje v digitalnem okolju. Kaj to pomeni? Kako sprejemajo odločitve o razvoju, lansiranju novih aplikacij? Pa se v resnici digitalizirajo samo podjetja? Kaj pomeni digitalizacija podjetja za končnega uporabnika? 

Anna Albinsson (Bisnode): Podatkovno vodeno trženje: vaš najboljši prijatelj v kriznih časih

Podatkovno voden pristop še nikoli ni bil pomembnejši.  V času krize so podatki najtrdnejši temelj, na katerem lahko gradimo. Anna bo delila svoje praktične izkušnje v zvezi s tem, kako lahko pristop, ki temelji na podatkih, podjetjem in družbi pomaga krmariti skozi te krizne čase.

14:00 - 14:45
Pogovor
  • V pogovoru bomo gostili vodilna predstavnika podjetij Infobip in Adria Mobil.
Show Event Description

V pogovoru bomo gostili managerje, ki vodijo podjetja, znamke, ki rastejo in imajo visoke cilje tudi v obdobju, ki prihaja. Gostili bomo Matjaža Grma (Adria Mobil) in Gregorja Potočarja, izvršnega direktorja Infobipa.

Infobip s sedežem v Vodnjanu je podjetje, ki je nedavno doseglo vrednost 1 milijarde dolarjev. Iz malega istrskega kraja so prodrli po celem svetu. Nevede vsi uporabljamo njihove rešitve. Kakšni so njihovi načrti za rast? Kako jih bodo dosegli? Kakšni bodo izzivi marketinga pri doseganju rasti v naslednjih mesecih?

Adria Mobil je vodilni proizvajalec prikolic in avtodomov. Marsikdo bi rekel, da gre za panogo, kjer je vse znano že leta, kjer inovativnost in preboj novih znamk ni možna. Adria Mobil je osvojil vodilno pozicijo na številnih evropskih trgih v zadnjih letih. Letos to pozicijo samo krepi. Kje je ključ uspeha in na kaj stavijo v prihodnje? Vse se vrti okoli blagovne znamke, izdelka in prodaje. Kako do dobro narediti bomo izvedeli v pogovoru. (*)

09:00 - 10:30
Uvodno predavanje
  • Uvodni keynote: Klaus-Dieter Koch (Brand Trust):
    Uspešno znamčenje po COVID-19
  • Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa):
    »Real-time marketing insight« oz. odziv blagovne znamke na COVID 19
Show Event Description
  • Klaus-Dieter Koch (Brand Trust): Uspešno znamčenje po COVID-19 (Performance Branding after Covid-19)

Da ne boste jezni in slabe volje, ko boste v 2021, 2022,… druge poslušali, kako je kriza priložnost. Ne čakajmo, ampak reagirajmo. Izkoristimo kar se dogaja okoli nas. Kako? Corona bo ostala in bo postala dejavnik trženja in pozicioniranja blagovnih znamk. Moramo jo »vključiti« oz. uporabiti. Upravljanje korone in prevedba tega v UAU sprožilce bo priložnost za marketing v prihodnje. Vse spremembe v okolju dajejo možnosti, da se pozicioniramo za naslednje desetletje. Uvodničar nam bo iz svojih desetletnih izkušenj razvoja B2B in B2C blagovnih znamk, majhnih lokalnih in velikih mednarodnih podjetji, povedal o najboljših strategijah in taktikah, kako to narediti.

  • Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa): »Real-time marketing insight« oz. odziv blagovne znamke na COVID 19

V prispevku bomo videli, kako je mednarodna znamka Argeta reagirala v zadnjih tednih – kaj vse so vključili v pregled sprememb med potrošniki, trgi, konkurenco… Kako so razumeli spremenjene okoliščine in kje so videli priložnosti za rast blagovne znamke. Katere kratkoročne in dolgoročne ukrepe so sprejeli? Kako so prilagodili izdelke, kako so reagirali glede cen, distribucije…? Dobili bomo vpogled, kako hitro in celovito reagirati in o čem vse naj marketingaš razmišlja, da bi njegova znamka bila tudi v turbuletnem obdobju v dobrem tržnem položaju. Koristno tako za tiste, ki delajo na domačem kot na mednarodnih trgih. (*)