Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
  • 24.maj.2019

To so finalisti za nagrado za marketinško odličnost

SMK konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

V torek bodo na Slovenski marketinški konferenci že petič podelili nagrade za marketinško odličnost. Znani so letošnji finalisti v treh kategorijah, najboljšemu izmed zmagovalcev kategorij po izboru komisije pa bodo podelili veliko nagrado marketinška odličnost.

Kdo so finalisti?

»Društvo za marketing Slovenije z nagrado prepoznava najboljša podjetja oziroma organizacije, v katerih je marketing trdno vpet v poslovno strategijo podjetja in je gonilo dobrih poslovnih rezultatov,« pojasnjujejo namen nagrade.

  • Letošnji finalisti v kategoriji B2B-podjetij: Ceneje, Danfoss Tratain Intra Lighting
  • Finalisti v kategoriji malih in srednjih B2C-podjetij: Coca-Cola HBC Slovenija, Lumar IG in Športna loterija
  • Finalisti v kategoriji velika B2C-podjetja: Mercator, Spar Slovenija in Zavarovalnica Triglav

»Finalisti za nagrade marketinška odličnost so podjetja, ki so bila skozi prijave prepoznana kot izstopajoča, pri svojem marketinškem delovanju pa dosegajo nadpovprečne rezultate. Poudarjamo jih kot primere dobre prakse za druga podjetja, ki želijo biti marketinško usmerjena,« je o letošnjih finalistih nagrade povedal predsednik Društva za marketing Slovenije Mitja Pirc.

Kako rasti?

Slovenska marketinška konferenca bo v torek in sredo v Portorožu. Tokratna konferenca bo posvečena rasti. »Pomembno je, da ima podjetje jasno vizijo, kje so viri rasti v prihodnosti, in zmagovalni načrt, kako jih dobiti. Zagotoviti mora tudi vire in zmogljivosti, da obljube trgu tudi ‘dostavi’. Velikokrat se zgodi, da zaradi finančnega in kadrovskega manka dobri načrti propadejo,« je o rasti povedal Hendrik Steckhan, nekdanji top menedžer v Coca-Coli, ki mu boste na Slovenski marketinški konferenci tudi lahko prisluhnili.

Komentar

Posreduj članek

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Najnovejše

MARKETINŠKA ODLIČNOST 2021 – INTENZIVNO PRENOVLJENA MARKETINŠKA NAGRADA

[RAZPIS SMK] ZAKAJ SI VAŠA ZGODBA ZASLUŽI MESTO V PROGRAMU 26. SMK?

(INTERVJU) PRI SPLETNIH PROMOCIJSKIH DOGODKIH NE GRE ZA ENKRATNO INVESTICIJO

(INTERVJU) »V BLIŽNJI PRIHODNOSTI BOMO DOBILI KRISTALNO KROGLO NA STEROIDIH«

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Twitter Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Jasna Špende, namestnica direktorice

T: +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470
E: jasna.spende@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2018, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event

Spletno mesto za celovit prikaz vsebin in oglasov poleg lastnih piškotkov uporablja tudi piškotke z zunanjih strežnikov. Ali sprejemate zunanje piškotke?DANEPolitika zasebnosti