Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
PRIJAVA
  • 31. 05. 2023

To so podjetja, ki so pokazala največ marketinške odličnosti

SMK konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Prvi dan 28. Slovenske marketinške konference, ki jo organizirata Društvo za marketing Slovenije (DMS) in Časnik Finance, so razglasili najboljše marketinške projekte minulega leta in jim podelili nagrade marketinške odličnosti.

Naziv letošnjega državnega prvaka v marketingu je za celosten marketinški pristop prejelo podjetje Atlantic Grupa. »Atlantic Grupa postavlja merilo, kako bi marketing moral delovati v vseh podjetjih. Njihovi marketinški projekti imajo glavo in rep, jasne in zrele cilje, odlikujeta pa jih konsistenca ter jasna marketinška naravnanost skozi celotno delovanje podjetja,« je desetčlanska strokovna komisija zapisala v obrazložitvi nagrade.

 

»Marketing je ena od ključnih funkcij v sodobnem poslovnem okolju. Strokovnjaki za marketing zelo dobro poznajo in razumejo potrebe trga, kar jim omogoča, da lahko uspešno soustvarjajo vrednost za uporabnike in podjetje kot celoto. Zato je pomembno, da odlične marketinške prakse predstavljamo stroki in drugim oddelkom v podjetjih. Na ta način v podjetjih in organizacijah tudi vzdržujemo ali izboljšujemo svojo marketinško kondicijo,« je namen tekmovanja povzela Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS.

V DMS so v sklopu tekme za nagrade marketinške odličnosti razpisali štiri kategorije. Prejeli so 20 prijav. Kdo je še slavil?

 

Petrol je zmagovalec v kategoriji Odličnost marketinške strategije, kot so zapisali v obrazložitvi, so nagrado prejeli za razvoj organizacijske kulture in marketinške funkcije, osredotočene na kupca. Poslovni sistem Mercator in Zavarovalnica Triglav sta prejela nagrado v kategoriji Odličnost trajnostnega delovanja. Mercator je nagrado dobil za projekt bele embalaže, Zavarovalnica Triglav pa je slavila z osvežitvenimi vožnjami za starejše. V kategoriji Marketinška odličnost kot odziv na izredne razmere je zmagala NLB, Atlantic Grupa pa je bila najboljša v kategoriji Odličen korak pred ostalimi.

Strokovno komisijo za podelitev nagrad marketinške odličnosti so letos sestavljali Petra Čadež (DMS, Atlantic Grupa), Mojca Avšič (Petrol), Jure Bohinc (A1 Slovenija), Živa Čižman (Outfit7), Leon Korošec (Elan), Andrej Krajner (NLB), Viktorija Radojević Mavrič (Mercator), Janez Rakušček (LunaTBWA), Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (Shift).

 

 
 
 
 
 

Posreduj članek

Najnovejše

SMK 2023] Za nami je 28. Slovenska marketinška konferenca

To so podjetja, ki so pokazala največ marketinške odličnosti

Male skrivnosti vodenja v hibridni realnosti

Marketingu v zdravstvu se poleg osnovnih štirih P-jev (produkt, prodajna pot, cena in promocija) pridružuje še en P – pacient.

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event