Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
PRIJAVA
  • 28. 05. 2019

To so podjetja, ki so pokazala največ marketinške odličnosti

Veliko nagrado za marketinško odličnost je prejela Zavarovalnica Triglav

Prvi dan 24. Slovenske marketinške konference so podelili tudi nagrado za marketinško odličnost. Društvo za marketing Slovenije (DMS) jo je tokrat podelilo že petič, dobila pa jo je Zavarovalnica Triglav.

Z nagrado v DMS prepoznavajo najboljša podjetja oziroma organizacije, v katerih je marketing trdno vpet v poslovno strategijo podjetja in gonilo dobrih poslovnih rezultatov. Podelili so pet nagrad: veliko nagrado za marketinško odličnost, tri nagrade v posameznih kategorijah in posebno nagrado komisije.

Kdo so nagrajenci

Nagrade so prejeli:

  • zmagovalec v kategoriji B2B-podjetij: Ceneje
  • zmagovalec v kategoriji malih in srednjih B2C-podjetij: Lumar IG
  • zmagovalec v kategoriji velikih B2C-podjetij: Zavarovalnica Triglav

Veliko nagrado za marketinško odličnost je, kot smo že omenili, dobila Zavarovalnica Triglav. Komisija je v svoji obrazložitvi zapisala, da v podjetju razumejo, da se bodo potrebe uporabnikov v prihodnosti hitro spreminjale, in se na to pripravljajo. »Izstopajo tudi s poglobljenim prepoznavanjem sprememb in trendov na trgu, ki jih znajo prevesti v uporabne in inovativne rešitve, namenjene reševanju uporabnikovih težav. Zelo dobro razumejo tudi proces digitalizacije, s čimer postavljajo visok nivo v svoji panogi.«

Posebno nagrado komisije je letos prejelo podjetje Lumar IG, ker v marketinškem pogledu močno izstopa v svoji panogi. »Ravno marketinška usmerjenost je tista, s katero se podjetje razlikuje od svoje konkurence in dosega odlične poslovne rezultate v zelo konkurenčnem okolju. Ključno pri podelitvi nagrade je dejstvo, da podjetju uspeva spreminjati navade ljudi, kar je ena najtežjih nalog danes.«

Posreduj članek

Najnovejše

SMK 2023] Za nami je 28. Slovenska marketinška konferenca

To so podjetja, ki so pokazala največ marketinške odličnosti

Male skrivnosti vodenja v hibridni realnosti

Marketingu v zdravstvu se poleg osnovnih štirih P-jev (produkt, prodajna pot, cena in promocija) pridružuje še en P – pacient.

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event