Prvi dan 24. Slovenske marketinške konference so podelili tudi nagrado za marketinško odličnost. Društvo za marketing Slovenije (DMS) jo je tokrat podelilo že petič, dobila pa jo je Zavarovalnica Triglav.
Z nagrado v DMS prepoznavajo najboljša podjetja oziroma organizacije, v katerih je marketing trdno vpet v poslovno strategijo podjetja in gonilo dobrih poslovnih rezultatov. Podelili so pet nagrad: veliko nagrado za marketinško odličnost, tri nagrade v posameznih kategorijah in posebno nagrado komisije.
Kdo so nagrajenci
Nagrade so prejeli:
- zmagovalec v kategoriji B2B-podjetij: Ceneje
- zmagovalec v kategoriji malih in srednjih B2C-podjetij: Lumar IG
- zmagovalec v kategoriji velikih B2C-podjetij: Zavarovalnica Triglav
Veliko nagrado za marketinško odličnost je, kot smo že omenili, dobila Zavarovalnica Triglav. Komisija je v svoji obrazložitvi zapisala, da v podjetju razumejo, da se bodo potrebe uporabnikov v prihodnosti hitro spreminjale, in se na to pripravljajo. »Izstopajo tudi s poglobljenim prepoznavanjem sprememb in trendov na trgu, ki jih znajo prevesti v uporabne in inovativne rešitve, namenjene reševanju uporabnikovih težav. Zelo dobro razumejo tudi proces digitalizacije, s čimer postavljajo visok nivo v svoji panogi.«
Posebno nagrado komisije je letos prejelo podjetje Lumar IG, ker v marketinškem pogledu močno izstopa v svoji panogi. »Ravno marketinška usmerjenost je tista, s katero se podjetje razlikuje od svoje konkurence in dosega odlične poslovne rezultate v zelo konkurenčnem okolju. Ključno pri podelitvi nagrade je dejstvo, da podjetju uspeva spreminjati navade ljudi, kar je ena najtežjih nalog danes.«