Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
      • Govorci nam svetujejo
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
      • Govorci nam svetujejo
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
  • 28.maj.2019

To so podjetja, ki so pokazala največ marketinške odličnosti

Veliko nagrado za marketinško odličnost je prejela Zavarovalnica Triglav

Prvi dan 24. Slovenske marketinške konference so podelili tudi nagrado za marketinško odličnost. Društvo za marketing Slovenije (DMS) jo je tokrat podelilo že petič, dobila pa jo je Zavarovalnica Triglav.

Z nagrado v DMS prepoznavajo najboljša podjetja oziroma organizacije, v katerih je marketing trdno vpet v poslovno strategijo podjetja in gonilo dobrih poslovnih rezultatov. Podelili so pet nagrad: veliko nagrado za marketinško odličnost, tri nagrade v posameznih kategorijah in posebno nagrado komisije.

Kdo so nagrajenci

Nagrade so prejeli:

  • zmagovalec v kategoriji B2B-podjetij: Ceneje
  • zmagovalec v kategoriji malih in srednjih B2C-podjetij: Lumar IG
  • zmagovalec v kategoriji velikih B2C-podjetij: Zavarovalnica Triglav

Veliko nagrado za marketinško odličnost je, kot smo že omenili, dobila Zavarovalnica Triglav. Komisija je v svoji obrazložitvi zapisala, da v podjetju razumejo, da se bodo potrebe uporabnikov v prihodnosti hitro spreminjale, in se na to pripravljajo. »Izstopajo tudi s poglobljenim prepoznavanjem sprememb in trendov na trgu, ki jih znajo prevesti v uporabne in inovativne rešitve, namenjene reševanju uporabnikovih težav. Zelo dobro razumejo tudi proces digitalizacije, s čimer postavljajo visok nivo v svoji panogi.«

Posebno nagrado komisije je letos prejelo podjetje Lumar IG, ker v marketinškem pogledu močno izstopa v svoji panogi. »Ravno marketinška usmerjenost je tista, s katero se podjetje razlikuje od svoje konkurence in dosega odlične poslovne rezultate v zelo konkurenčnem okolju. Ključno pri podelitvi nagrade je dejstvo, da podjetju uspeva spreminjati navade ljudi, kar je ena najtežjih nalog danes.«

Komentar

Posreduj članek

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Najnovejše

(INTERVJU) PRI SPLETNIH PROMOCIJSKIH DOGODKIH NE GRE ZA ENKRATNO INVESTICIJO

(INTERVJU) »V BLIŽNJI PRIHODNOSTI BOMO DOBILI KRISTALNO KROGLO NA STEROIDIH«

(INTERVJU) ČLOVEŠKA ČUSTVA DELUJEJO KOT ALGORITEM

(INTERVJU) NE ZAČNITE Z MARKETINGOM!

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Twitter Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Jasna Špende, namestnica direktorice

T: +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470
E: jasna.spende@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2018, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event

Spletno mesto za celovit prikaz vsebin in oglasov poleg lastnih piškotkov uporablja tudi piškotke z zunanjih strežnikov. Ali sprejemate zunanje piškotke?DANEPolitika zasebnosti